NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) 4. Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) Gesina (2e ronde, 1e kindje) 5. Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) 11. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) 12. 13. 14. 15. Datumloos: mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera) Totaal: 29 .. Zwanger, .. Ongesteld,.. Vlinder,.. MMM, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven IK HEB MEZELF TOEGEVOEGD OP DE 8STE EN AANTALLEN AANGEPAST
@ Miranda: ja inderdaad. Nu heeft het ook 2,5 jaar geduurd, voor wij zwanger waren van mijn zoontje, dus ergens ga ik er nu gewoon weer vanuit dat het weer zo lang zal duren... @ Baby Boom: welkom hier meid...
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) 4. Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) Gesina (2e ronde, 1e kindje) 5. Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) 11. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) 12. 13. 14. 15. Datumloos: mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera) Totaal: 30 .. Zwanger, .. Ongesteld,.. Vlinder,.. MMM, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven Net ook mezelf even toegevoegd op de 9e.
Kijk aan, het wordt hier steeds drukker! @Lilypower: wachten is inderdaad vreselijk, maar zie dat jij nog wel wat leuks in het vooruitzicht hebt toch?! Trouwen???
Ja het wordt al wat drukker. Wacht maar over een week of 2 kunnen we het niet meer bijhouden. @Lilipower een bruiloft in het voor uitzicht moet best wel wat afleiding geven Alle nieuwe meiden welkom!
@ Lilypower: ooooooeeeeeeh trouwen??? Nou dat moet zeker wel afleiding geven . @ Miranda: hahaha ja dat voorzie ik ook wel, dat we het over een aantal dagen niet goed meer bij kunnen houden...
hey meiden, Heb me al even geleden toegevoegd, maar eigenlijk nog maar heel weinig hier geweest. Druk, druk, druk....maar ja dat heb je met twee kinderen. Nog een dag of 4 en dan is mijn eisprong er al weer...schiet al weer op...goed aan de klus en dan begint het lange wachten weer...maar als resultaat een mooie positieve test blijkt....dan maakt dat allemaal niks uit he!?!? Succes meiden die ook mee aan de klus gaan en de nog wachtende meiden!
Nieuwe meiden, welkom hier en succes deze maand. MvJ, gezellig dat je mee verhuist bent naar dit forum, kan ik je blijven volgen. Het is nu tenslotte bijna woensdag Vandaag heerlijk aan de fondue gezeten met men schoonouders, man en kind. Was super gezellig. Morgen gezellig dagje weg met man en kind. We weten alleen nog niet waar naar toe. Fijne 2e Pinksterdag allemaal
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) 4. Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) Gesina (2e ronde, 1e kindje) 5. Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) 11. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) 12. 13. 14. 15. Datumloos: mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera) Totaal: 31 .. Zwanger, .. Ongesteld,.. Vlinder,.. MMM, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven Goedemorgen meiden, Heb mezelf er ook maar tussen gezet. Laten we hopen dat juli toch eens mooi roze wordt.
Hey goedenmorgen meiden, @ Berenbotje: helemaal gelijk meid!!! Als je dan een positieve test in handen hebt, dan maakt het niets meer uit. @ Zwabbertje: ja he? Ik dacht: is wel gezellig als ik bij jullie blijf ... Lekker hoor fondueën . Fijne 2e pinksterdag meid... @ Princess: welkom hier meid. Hier moet ik eigenlijk broodnodig de was opvouwen, maar ik kan me er niet toe zetten. Toch zometeen maar ff doen...
Welkom alle nieuwe meiden die hier weer zijn aangeschoven! Ja idd we gaan bijna trouwen... heb er zo veel zin in!!! We hebben alles al helemaal geregeld dus alleen nog maar 1,5 week wachten en zoals ik al zei hou ik niet van wachten!!! Soms ineens super zenuwachtig .... Ach we maken het wachten wat aangenamer door te klussen want gelukkig komt die periode er weer aan als ik naar mijn lijf luister Vanmiddag nog even de lokaties voor de foto's uitzoeken en heerlijk samen lunchen (sushi) nu kan het nog !! Fijne 2e pinksterdag allemaal!!
Goedemorgen, Hier ook geen zin in huishoudelijk werk, dus eerst maar eens een eindje gaan fietsen wellicht daarna wel zin. Heb net een hele week vakantie gehad en helaas morgen weer aan het werk:x @lilipower:Geniet van je sushi nu het nog kan.
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) 4. Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) Gesina (2e ronde, 1e kindje) 5. Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) 11. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) 12. 13. 14. 15. Datumloos: mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera) Totaal: 31 .. Zwanger, .. Ongesteld,.. Vlinder,.. MMM, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven Heb me even toegevoegt
Goedemorgen dames! Wat een vies weer op 2e pinksterdag zeg @MamavanJ: Welkom hier meid, we meet again! Wat ontzettend vervelend van je cyclus, dag 94. OMG, dat is echt lang zeg... @Whitesaber: Jij ook al hier. Volgens mij hebben wij in een ander topic ook samen gezeten... We gaan deze maand allemaal voor roze hoor, komt goed
@ Lillypower: gewoon nog ff genieten inderdaad. Komt allemaal goed. . En die 1,5 week is zo voorbij hoor . En geniet van je sushi vandaag . @ Miranda: heel herkenbaar... Ik heb mezelf er eindelijk toegezet om de was op te vouwen. Nu mag mijn man het opruimen dadelijk hahaha. @ Whitesaber: jij ook welkom meid. @ Anni: hahaha ja idd, we meet again. Maar was jij niet zwanger? Of haal ik nu mensen door elkaar? Ja echt heel irritant. Ik zal blij zijn als het 21 juni is. Dan mag ik naar de gyn. Ik heb er gewoon wat druk op gezet om naar de gyn te mogen. Zo ff broodje eten (als dat gaat) en daarna naar verjaardag toe. Donderdag krijgt ze helaas pas haar verjaardagscadeautje, omdat we zaterdag te laat terug waren in Zwolle vanuit Amsterdam en de winkel al nagenoeg dicht was... Vanavond gaan we de administratie bijwerken... hoog tijd namelijk...
Succes met de huishoudelijke taken Hier straks maar eens aan de slag haha. Welkom 'nieuwe' dames. Hopelijk wordt het een mooie roze maand voor ons allemaal!
Ik doe vandaag neit veel meer hahahaha, alleen vanavond dan de administratie hahaha. Nu is man nog thuis, dus dan kunnen we dat saampjes weer ff doen... Jij ook veel succes straks
Ja dat klopt, je haalt geen mensen door elkaar. Maar ik heb een mk gehad in maart... Dus vandaar dat we uiteindelijk alweer 3 rondes verder zijn Deze maand zit ik aan de ovutesten, dus ik zal en moet dat ei vinden En wat jou betreft, gelijk heb je! Ik vind dat je al lang genoeg dan hebt gewacht, tegen de tijd dat het 21 juni is. 94 dagen, dat is echt ontzettend lang hoor meis. Maar deze maand gaan we ervoor