@summer1983: ja, inderdaad is mijn temperatuur nog steeds hoog. Vanmorgen weer gestegen van 36.5 naar 36.7! En dat al vanaf afgelopen vrijdag. Nog steeds warme handen, gezicht en buik. En toch geen koorts of ziek. Ik voel mij lekker. Maar ik ga ook steeds naar de wc om te checken of er al bloed komt. Moet natuurlijk niet, maar ja, ik ben gewend om een regelmatige cyclus te hebben en dan ongesteld te worden. @bruintje: ik heb alleen last gehad van opgezette buik en dat mijn temperatuur nog steeds hoog is. Verder geen afscheiding op dit moment en geen bruine streep op mijn buik te bekennen. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik weer testen. Dit keer met ochtendurine. Ik ga straks even die van Kruidvat halen (2 voor 5 euro toch?). Ik ga nog even aan het werk. Ik lees soms tussendoor nog wel even mee.
Dat je nog tot zaterdag kan wachten... Spannend hoor ik ga echt voor je duimen Summer1983 en heb je er al wat meer kwaaltjes bij?
Bedankt voor de felicitaties !! @ Bruintje, Nee nog geen kwaaltjes er bij, voelt daarom ook nog heel onwerkelijk.. Kwaaltjes zullen vast nog wel komen denk ik .. Jij ook veel succes nog met wachten en hopelijk een positieve test !! @ Ambonmanise, succes, zal voor je duimen !!
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2de ronde, 1ste kindje Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) 4. Gesina (2e ronde, 1e kindje) Daniellu ( 2e ronde 1e kindje) Lautjuh85 ( 1e ronde, 2e kindje) Veronika (1e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) Angelientje (5e ronde, 1e kindje) 5. Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) Trijntje81 (1e ronde, 1e kindje) (clomid 100 mg) Trixy 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) Lola28 (8e ronde, 1e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) Yulia (1e ronde, 2e kindje) linna louan (4e ronde, 1ste kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Zozo (1e ronde, 1e kindje) Linda250388( 4e ronde, 1e kindje) 11. Poohbeer1 (3e ronde, 1e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Annabeth (1e ronde na *, 1e kindje) 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) Beccy(5e ronde, 1e kindje) Kim198 (1e ronde, 1e kindje) Jayma (2e ronde, 2e kindje) Natas23 (4e ronde, 2e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) N80 (3e ronde na mk, 1e kindje) Martje1979 (11e ronde, met vmk meegerekend, 2e kindje) LeenElise (1e ronde, 1e kindje) Missiemaartje (2e ronde, 1e kindje) Posh84 (7e ronde, 1e kindje) Bruintje (1e ronde, 1e kindje) 14. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) Lieke84 (6e ronde, 1e kindje) Debke83 (1e ronde na mk, 2e kindje) 15. Koekeloerie (1e ronde, 2e kindje) datumloos mamavanjoshua (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) jeskejes Totaal: 66 9 Zwanger, 7 Ongesteld,.. Vlinder,1 MMM,... 2 Negatieve test,... Twijfeltest,...Niets doorgegeven Helaas ongesteld geworden, dit keer na 26 dagen..dus weer een andere cyclus.. moet ik nu voor volgende maand 26 dagen aanhouden?
Dit had ik alleen toen ik zwanger was en ging vrijen dus af en toe echt heel erg!!! misschien een goed teken en mocht je toch al zwanger zijn dan kan het echt geen kwaad om te vrijen dus betekenen die steken niet dat het kwaad kan...lijkt me(ben geen arts natuurijk...)
Zit nu rustiger als gisteren en ik had al op je gereageerd en zie nu dat ik er vanuit ben gegaan dat je al zwanger was... jeetje wat voel ik me onnozel zeg. Had gister echt me koppie er nie bij. zal nog even verder lezen of ik geen blunders heb gemaakt.
Gefeliciteerd met je zoon`s verjaardag... zijn altijd drukke dagen hoop dat je positief hebt en dat je een beetje van dat moment kan genieten. zou wel heel leuk zijn positief te testen op de geboorte dag van je andere zoon. Dat vergeet je nooooit meer..
Nou dus het blijft spannend...!? Ben benieuwd wat ik nog meer aan berichten van je tegen kom, pffff..hahahaha. Als ik niet meteen reageer dan vergeet ik vast iets
Zo en nu even nog een berichtje van mijzelf... Ben niet meer zo paniekerig als dat ik gisteren was en denk gewoon dat ik ongi ben en volgende week dus al weer klussen en dan weet ik gelijk hoe het zit door de ovulatietest. als die niet positief word heb ik dus geen ei en ben ik toch zwanger en anders gewoon er weer vol goede moed er tegen aan. Vandaag al vanaf half 6 in de weer hier... de jongste is voor het eerst mee geweest op controle bij de tandarts en hier krijgen we zijn mond met geen mogelijkheid open om te poetsen en bij de tandarts gaat ie dood leuk liggen en liet zich gewoon bekijken...grrrr zegt die tandarts ook nog, ja hij heeft wel een beetje tandplak he!? Ik denk tja... probeer jij hem maar eens te poetsen. Hebben jullie daar ook zon probleem mee gehad ik met de oudste helemaal niet namelijk.... Het enige moment dat ik er goed in kan is als hij moe is en dan snel huilt en dan doet ie zijn mond wel open. s morgens kan ik echt vergeten en lomp sterk is hij dan ook, haha.... straks nog maar even de stad in tis erg lekker weer.... hier iig!? Gr.
O jee, hier sinds net wat lichtbruine afscheiding. Nog niet echt menstruatie pijntjes, heel lichtjes en af en toe. Zal het dan helaas weer niet zo zijn? :x Voor de rest ook nog even succes op het bankje en voor de roze, Gefeliciteerd!!!!
Ik zal jullie in de gaten blijven houden hoor Want heb zon vermoeden dat dit een hele roze maand word
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2de ronde, 1ste kindje Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) 4. Gesina (2e ronde, 1e kindje) Daniellu ( 2e ronde 1e kindje) Lautjuh85 ( 1e ronde, 2e kindje) Veronika (1e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) Angelientje (5e ronde, 1e kindje) 5. Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) Trijntje81 (1e ronde, 1e kindje) (clomid 100 mg) Trixy 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) Lola28 (8e ronde, 1e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) Yulia (1e ronde, 2e kindje) linna louan (4e ronde, 1ste kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Zozo (1e ronde, 1e kindje) Linda250388( 4e ronde, 1e kindje) 11. Poohbeer1 (3e ronde, 1e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Annabeth (1e ronde na *, 1e kindje) 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) Beccy(5e ronde, 1e kindje) Kim198 (1e ronde, 1e kindje) Jayma (2e ronde, 2e kindje) Natas23 (4e ronde, 2e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) N80 (3e ronde na mk, 1e kindje) Martje1979 (11e ronde, met vmk meegerekend, 2e kindje) LeenElise (1e ronde, 1e kindje) Missiemaartje (2e ronde, 1e kindje) Posh84 (7e ronde, 1e kindje) Bruintje (1e ronde, 1e kindje) 14. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) Lieke84 (6e ronde, 1e kindje) Debke83 (1e ronde na mk, 2e kindje) 15. Koekeloerie (1e ronde, 2e kindje) datumloos mamavanjoshua (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) jeskejes Totaal: 66 10 Zwanger, 8 Ongesteld,.. Vlinder,1 MMM,... 2 Negatieve test,... Twijfeltest,...Niets doorgegeven
Hoi meiden. Hier ook nog even een paar dagen geduld hebben. Voor de meiden die ongi zijn, balen en hopelijk volgende maand ene mooie roze kleur! Alle meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd en strooi ff wat hcg voor ons. Liefs Princess
@whitesaber; ohh! Wat ontzettend jammer en balen, maar vol goede moed naar de volgende ronde hé! Waarschijnlijk zie ik je daar, want ik heb niet het gevoel dat het bij mij raak is. Nu al twee dagen krampen, geen pijnlijke borsten. Ik loop om het half uur naar de wc, omdat ik voel dat het eraan zit te komen. Iedere keer denk ik; ja, nu ben ik ongi, maar dan toch nog niet. Logisch, want mijn NOD is pas maandag/dinsdag. Maar ik heb echt het gevoel dat ik ieder moment ongi kan worden. Misschien deze maand iets eerder dus.. Even een algemene vraag: als een test zegt "te gebruiken 4 dagen voor NOD", moet ik dan de NOD wel of niet meerekenen? Als je het heel letterlijk neemt niet, maar ik twijfel dus een beetje. Misschien een domme vraag, maar die moeten er ook zijn hé Aan alle zwangeren: GEFELICITEERD!!! Xx