NOD 1-15 Juli 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anni85, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Nee heb ook niks gezien Mvj
    Soms (en dat heb ik al vaker meegemaakt) is het zo dat als je post op het eind van de pagina dat je link je automatisch naar de volgende pagina stuurt ...

Sry dat we het niet gelezen hebben meid

2. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    @whitesaber: echt balen dat je ongesteld bent geworden. Ik dacht echt dat jij ook op roze zou komen. Hopelijk volgende maand!!

@mvj: waarvoor moest je dan bloedprikken? Ik denk dat ik je berichtje gemist hebt.

Vanavond de 2v5 euro test bij Kruidvat gekocht. Nog steeds geen bloed. Mijn tepels zijn nu wel gevoelig. Ik heb nog steeds goede hoop voor zaterdag om dan te gaan testen zolang ik maar niet ongesteld word. Ik wil die rode duivels niet tegenkomen.:x

Net babyboom gekeken, jammer dat volgende week alweer de laatste uitzending is. Ik ga zo naar boven daar tv kijken. Ben best wel moe.

Tot morgen.:)

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Blijkbaar is er idd iets niet goed gegaan, want de hele reactie is weg. Hij heeft er gestaan en nu is hij ineens weg. Hoe vreemd.... Hij stond op pagina 106 geloof ik...

4. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Whitesaber: balen zeg, had zo voor je geduimt! Op naar de volgende ronde dan maar :)

@ Mvj: had je post ook niet gezien, sorry. Maar hopen dat er de volgende keer wat meer duidelijkheid op komt. Zo blijf je wel lang doorsukkelen...

@ de rest: wachten duurt lang he??

5. Meine

Meine Niet meer actief

Goeden avond dames!

Hopelijk wat roze deze maand op het wachtbankje van julie veel rood al jammer zeg!
    Ik voel ook al de hele dag ongi krampen hele tijd idee dat het wel loskomt nu maar nog niet misschien vanacht of morgen ochtend....

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Whitesaber: ik zal me ook aanmelden bij augustus dan maar vast hahahaha. Maar mijn post heeft er dus wel gestaan... heel apart... Dus daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen?

@ Ambonmanise: zie vorige pagina. Daar staat het op... Ik moest bloedprikken omdat ik nog steeds niet ongesteld ben...

@ Sam4Hope: ja inderdaad. Ik heb mijn leidinggevende gemaild, omdat het op één of andere manier niet lukt om een uurtje vrij te vragen via het systeem. De einddatum gaat als je op dagdeel klikt ineens terug naar de dag voor de begindatum. Knap he?
    Ik heb nog even gegoogled op melkproducerend hormoon en wat ik tegenkwam, daar schrok ik best van, dus was echt ff beduusd... ik hoop dus echt dat de volgende bloedtest beter uitvalt...

@ Meine: ik duim dat het niet doorzet hoor!

Ik ga zo mijn bedje opzoeken. Morgen word een lange zware ochtend, dus ik moet dan wel beetje uitgerust zijn, lichamelijk.

7. Meine

Meine Niet meer actief

Dank je wel!

JIj veel sterkte morgen!

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi dames, mijn verschijnselen (zware onderbuik en gevoelige tepels) zijn gewoon verdwenen; Hoe vaag?
    Als ik dinsdag niet ongesteld ben, vraag ik de assistente om een test te doen, en om de ha te vragen wat ik moet doen.
    Ik had er eigenlijk nog wel zo'n goed gevoel bij dit keer...

9. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Soms maar beter om niet te veel te googlen, je maakt jezelf daar helemaal gek mee. En natuurlijk is het griezelig dat ze iets gevonden hebben, maar van google wordt je helemaal niet vrolijk.

10. Bruintje

Bruintje Lid

6 jul 2011
    76
    0
    0
    Agente
    Apeldoorn
    Ja dat heb ik ergrns gelezen.. Normaal wanneer je niet zwanger bent zit je tussen de 0 en 5... Wanneer je zwanger bent stijgt dit naar 12 a 13 hcg en die testen meten vanaf de 8, maar dan heb je wel een gevoelige test die je 4 dagen voor je nod kan gebruiken. De andere testen meten vanaf 10
    Weet niet helemaal of ik dit goed heb onthouden hoor

11. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Summer1983: Van harte gefeliciteerd!!
    Hoop dat velen van ons gauw rose mogen kleuren :)

12. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Toerist, HOERA Gefeliciteerd met je zoon, alweer 5 jaar!!
    Balen van je testen, arghhh, maar wel fijn dat je van de VK bericht hebt gehad.

MvJ, 5.15 dat zijn toch geen tijden meer...
    Heel veel sterkte morgen.
    Volgens mij is er iets misgegaan met het plaatsen van je uitslag, kan het echt niet eerder terug vinden.
    Eigenlijk wel een fijn gevoel dat ze verder gaan kijken, dat schiet teminsten een beetje op.
    Anders weet je helemaal niet meer wat je moet.

Ambon en maia succes met wachten en ook voor jullie duim ik.

Summer, gefeliciteerd en geniet ervan.

Bruintje, welkom hier en succes met wachten.

Whitesaber, jeetje wat balen. Maar we gaan op roze voor je volgende maand.

Hier vanmiddag een erge druk op mijn onderbuik/baarmoeder. En het gevoel om het kwartier naar de toilet te moeten.
    Dit voorspelden vorige maand niet veel goeds. Gelukkig is het nu langzaam aan het wegtrekken, maar ben heel bang voor ongi.

13. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Hier is de misselijkheid weer een beetje verdwenen...ook geen andere klachten momenteel...
    Nog een paar dagen wachten en dan meer duidelijkheid...

14. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Whitesaber, wat naar dat je ongi bent geworden.
    Heel veel succes in de volgende ronde meis...

MvJ, Wat een verhaal van je onderzoek zeg, maar wel fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt.
    Zo onzekerheid is ook maar niks.
    Heel veel sterkte morgen meis...

15. Bruintje

Bruintje Lid

6 jul 2011
    76
    0
    0
    Agente
    Apeldoorn
    Nou bij mij zijn alle kwaaltjes nu ook in 1x verdwenen... Komt misschien door de nachtdiensten die ik nu draai... Dan is mijn lichaam altijd een beetje van slag...
    Maar wat een beetje minder is...is dat vannacht iemand is binnen gebracht met tbc... En daar kwamen wij pas na een uur achter omdat ie zo aan t hoesten was... Dus ik doorvragen en toen zei die dat ie binnenkort op tbc getest moet worden... En dat is wel zo ontzettend besmettelijk en als je het hebt zit je minimaal een half jaar aan de medicijnen... De 13e (op mijn nod) wordt ie getest.... Dus nog meer stress erbij

16. Bruintje

Bruintje Lid

6 jul 2011
    76
    0
    0
    Agente
    Apeldoorn
    Trouwens succes voor de meiden die morgen gaan testen... Hoop voor jullie een vette dikke 2e streep...

17. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    Ik heb nog niet helemaal verder gelezen, maar over Clear Blue weet ik dat die testen pas zwanger aangeven als je echt goed HCG (min. 50 dacht ik) hebt opgebouwd.
    Die testen 2 voor 5 zijn gevoeliger (die geven al positief aan vanaf 25 HCG zoiets).

18. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    Ik had je nog niet gefeliciteerd, dus bij deze!!

En ik hoop voor je dat dit kleintje gewoon blijft zitten:)

19. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    @beccy, beterschap! gaat het nu weer iets beter met je?

@toerist, dagje te laat maar alsnog gefeliciteerd met je zoontje!

20. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    Leuk een fotootje :)
    En ja hoor, supergoed te zien die streep :D

Deel Deze Pagina