Voel me wel verwend als ik dit zo lees. Mijn man is vandaag ook thuis en die is ondertussen, tussendoor de was aan het doen, op het droogrek hangen en opruimen.. En ik? Ik doe helemaal niks, ben doodmoe! Ziek geweest (hoofdpijn..zo erg!!) En vandaag dagje vrij, pas om 12u wakker geworden.. En nu, tja in me pyama door het huis haha Te erg..
@Sam4hope: Jij ook al? Ik ben ook al de hele dag in huis in mijn pyjama aan het banjeren Wel wat huishouden gedaan maar dat was het ook wel. Volgens mij is 2e pinksterdag een "ik-heb-nergens-zin-in"-dag
Hallo meiden, Een vraag: over het algemeen heb ik een regelmatige cyclus, behalve vorige maand. Ik was toen vier dagen overtijd. Nu vroeg ik me af, vanaf wanneer moet ik + 28 dagen tellen? Vanaf me oude NOD dag of die van vorige maand? De NOD dag vanaf me oude cyclus is namelijk vandaag Ben benieuwd of jullie het weten.. Misschien valt het ook wel niet te weten.. Groetjes, Elles
Mmm de sushi was echt heerlijk nu hoop ik dat het één van de laatste keren heb mogen eten dit jaar maar ik zal het wl echt onwijs missen, ben echt verslaafd aan sushi (geef zelfs met mijn eigen bedrijf werkshops om het mensen te leren maken) mamavanjoshua5109: wat fijn dat je naar de gyn mag, dat geeft misschien toch een beetje duidelijkheid. beter om te weten als er iets is dan zo zitten. succes!
@ Anni: ow jeetje meid, wat erg. Een dikke knuffel voor jou nog dan. Ja, heb laatst gewoon de gyn gebeld en gezegd dat huisarts soms wat moeilijk kan doen over verwijzingen en wat ik dan het beste kon doen. Ja ik moest dan toch echt eerst een verwijzing hebben. Heb toen gewoon gezegd dat de gyn had gezegd dat ik een verwijzing moest hebben hahahaha. Ik denk dat het eerst nog niets word, maar we gaan er wel voor hahahaha. Vandaag zelfs al dag 95... @ Sam4Hope: wat lief van je man zeg! . Mijn man heeft vanmiddag de nieuwe ruitenwisser geplaatst achterop de auto. Toen hij daarmee klaar was, was ik inmiddels al klaar met de was whaha, dus kon hij het meteen opruimen in de kasten . Dus dat is allemaal alweer weg . Vervelend dat je zo moe bent. Wel herkenbaar... Ik wou dat ik zo laat wakker kon worden... Ik heb "uitgeslapen" tot 9 uur ongeveer. @ Ellesanne: ik zou gewoon van 28 dagen uitgaan, maar ook kijken naar op welke datum je eisprong zou zijn geweest toen je 4 dagen overtijd was, ivm klussen. Dus dan gewoon ff wat langer door klussen . @ Lilipower: Wat fijn dat je zo genoten hebt van de sushi meid!. Ja ik ben er echt blij mee. Helemaal omdat de Provera niet geholpen heeft, die ik van de huisarts heb gekregen. Het komt gewoon niet op gang op een of andere manier... Hier voel ik me ineens heel raar/bagger... Na het avondeten voel ik me ineens heel trillerig, geen kracht en ineens enorm veel pijn in mijn bekken/onderrug... Ik ga dus straks zeer zeker wel een zetpil innemen, want dit komt niet goed anders. Is lang geleden dat ik zoooooooo enorm veel pijn had aan mijn bekken... Ik heb er dagelijks wel pijn aan, maar zoooooo...Ik zal echt blij zijn als ik weer normaal mijn tramadol in kan nemen... Nog 2 nachtjes slapen...
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) 4. Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) Gesina (2e ronde, 1e kindje) 5. Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) 11. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) 12. 13. 14. 15. Datumloos: mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera) Totaal: 32 .. Zwanger, .. Ongesteld,.. Vlinder,.. MMM, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven Ook ik schuif door naar wachtbankje van juli. :x Helaas gister ongi geworden. Heb mezelf op het lijstje erbij gezet. Allemaal succes toegewenst deze ronde!! Dat er maar veel roze mag komen in het lijstje. Groetjes chantal
Goedenavond dames, ik mag me ook weer melden bij dit gezelschap. Vanaaf ongi geworden En jah, maandje ZP heeft niet geholpen en heb jullie toch wel een beetje gemist. Dus kom weer gezellig mee kleppen. Kweet alleen niet wanneer mn NOD is. Dus hou t maar op datumloos. Als ik uitga van 32 dagen dan is mn NOD 15juli, maar kan bij mij ook langer of korter zijn. En hier zijn wat meer bekenden voor me
Jeeej, je bent er weer. Welkom terug meid. Balen van je menstruatie... Ik zit btw nog steeds te wachten op mijn menstruatie, dus mag je gezellig samen met mij op datumloos ... Ik zit vandaag op dag 95 van mijn cyclus...
Jeetje mvj das niet mis. Hoe hou je t uit? Ik zou gek worden. Verder alles goed met je? Heb niet alles terug gelezen. Moet ik nog doen. Ja kom maar weer terug. Klets veel t graag hahah. Maar dek mezelf beetje in door me op datumloos te zetten.
Euhmz niet hahaha.... Ik moet/mag 21 juni naar de gyn, want dit duurt me veel te lang. Helemaal in combinatie met de menstruatieklachten die ik wel heb.... Dus ze kijken de boel daarbinnen maar mooi even goed na... Ik ben zelf (na het lezen over PCO), wel bang dat dat het is...Mede omdat ik me herinner dat toen we bezig waren voor de 1e, dat er toen meerdere eicellen waren...
Ok, lieve meiden, ik ga nu echt slapen... Ik ben gesloopt en heb enorm veel last van mijn bekken/onderrug, sinds na het avondeten... Ik moet dan ook nu echt gaan liggen, anders komt het niet goed. Slaap lekker allemaal en tot morgenavond!
Hi dames, Ik mag me met grote zekerheid bij jullie gaan voegen... Ik heb vanochtend 'stiekem' een testje gedaan, zat me gewoon op te vreten de hele dag alleen thuis... Moet zeggen dat de druk nu wel van de ketel is. Maar het tegendeel is nog niet bewezen, want ik ben nog niet ongesteld. Ik heb een test gedaan omdat ik constant krampen heb in mijn onderbuik sinds een paar dagen. Opmerkelijk, want dat heb ik anders nooit... Het gevoel is ook nu nog (continu) aanwezig. Ik moet nog twee dagen tot mijn vermoedelijke NOD, dus misschien heb ik te vroeg getest... Maar verwacht er niet teveel meer van aangezien wanneer ik klachten zou hebben mijn hormonen ook al in de lift zouden hebben gezeten. De test wees echter niets uit... Ik laat jullie nog wel weten hoe het definitief afloopt! Wanneer ik wel ongesteld wordt zal mijn vermoedelijke volgende NOD rond 14 juli zijn, dus kan ik nog mooi even met jullie mee kletsen (en stressen). Succes meiden deze ronde!
@Pandorabeads: Je kan nog alle kanten op, je zit nog een paar dagen voor NOD. Ik hoop je niet meer te zien hier, alleen om te melden dat je zwanger bent @MvJ: Slaap lekker. Ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken,morgen weer vroeg op. Zal wel even tegenvallen na 1,5 week vakantie
hier nog steeds geen ongie................ Ik heb wel al een test in huis maar durf gewoon niet te testen straks is het weer negatief .............
@jeskejes: Welkom terug meid. Vind het wel gezellig dat jij er ook weer bij bent. Deze maand gaan we voor roze hoor @Missillie: Ik zou wachten tot morgenochtend. Ochtendurine is toch het meest geconcentreerd. Als ie dan niet positief is dan ben je misschien te vroeg geweest of heb je een langere cyclus. Ik kan het ook nooit laten om niet te testen hoor
Meiden heb wel even snel terug gelezen, maar even geen puf/tijd om te reageren. Hier verder ook niks bijzonders. Beetje saai zo als je ongesteld bent
Hallo dames ik doe ook mee nod 8 july. 2e kindje ik vind het net als de 1e mega spannend. Ben bij de 1e (5 jaar geleden) 3 maanden niet ongesteld geweest (na het stoppen van de pil), dus het is even afwachten wat m'n lichaam nu gaat doen.
Hallo meiden, Ik verplaats me van het 16-30 juni-topic naar hier... Was de 1e ronde na het verwijderen van de Mirena en ik heb dus een cyclus gehad van maar 19 dagen! Ik hou voorlopig maar weer 28 dagen aan (net als vroegah) en ga er maar vanuit dat mn lichaam nog even 'op gang moet komen'... Dusss... 2e ronde voor mij, NOD zet ik (met het nodige natte-vingerwerk, want ik heb dus echt geen idee meer) op 12 juli...