NOD 1-15 Juli 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anni85, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bcloud

bcloud Niet meer actief

#1201 bcloud, 7 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2011
    @ Beccy... Supermooi, ziet er positief uit! :)

En wat betreft de daling... Dat heeft niet iedereen en hoeft ook niet altijd... Het KAN een innestelingsdip zijn maar dat hoeft niet altijd... Je kan zelfs vlak voor NOD nog een dalinkg krijgen en dat die weer omhoog gaat..

@Leenelise .. bewaart in een glazen bakje vandaar dat ik er vanop keek dat die nog heeeeel licht roze werdt...

2. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

28 jun 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    Dacht echt...die is het!!!! super balen voor je....

3. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Heb je die supergevoelige gehaald??? Ben erg benieuwd of je het bent en of ie idd 4 dagen van te voren iets aan geeft. Ik zou gewoon vanaf je ongi dag 4 dagen terug rekenen dus je ongi dag mee rekenen.

Succes....!!!:)

4. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Je betaald ook voor de luxe verpakking niet voor de werkzame stof die erin zit ;)

5. bcloud

bcloud Niet meer actief

ik zit er 5 dagen voor en had vanmorgen al een heeeeeeeeeeeeel licht roze streepje.. Zelfs met urine die ik in een bakje heb bewaart tot 12 uur.. (ochtendurine) dus morgen weer :D

6. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    oooh zere tepels en opgezette buik! kan er van meepraten.. heb deze week al veel dingen meegemaakt dat ik normaal niet heb, vaak plassen, buik opgezet, zere tepels, krampen smorgens in men onderbuik, pfff een hele waslijst ;) hoop voor je dat het prijs is!!:) alé voor iedereen natuurlijk he!!!!:D

veel liefs!

7. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    aha je legt het toch nog even uit...;) lees het nu hier wat verder op!!!

succes dan iig met je vervolg onderzoek. Ik heb ook een jaar aan de prikpil geweest. wat een onding is dat zeg... ik was gewoon continu ongi!!! Nooit meer de prikpil voor mij en kan natuurlijk ook nooit goed zijn dat er iets in je gespoten word wat voor zo`n lange tijd je cyclus om kan gooien. Hoop dus voor je dat het in jou geval dat het niet dat is waarom het nu even misgaat in je lijf en dat ze iets vinden wat makkelijk op te lossen is.

gr

8. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Das echt vroeg:$... en ook die van de kruidvat!?!? gf

9. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ik ben pas na 2 uur genezen van de prikpil... Rotding!!

Kv kan ik niet zeggen of die pos of neg was heeel onduidelijk..

testjezelf.nu test was die van vandaag.. Maar heel licht roze hoor.. En na afleestijd omdat die lang moest opdrogen khad er teveel opgemikt..

10. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Vandaar alleen maar jongens hier....!!!!:$:$:$;)

11. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    De omgekeerde wereld zeg maar...normaal lusten vrouwen dan helemaal geen koffie meer. Ik heb altijd stug door gedronken trouwens want kan echt niet zonder me bakkie smorgens.... en smiddags....en savonds. maw kan gewoon niet zonder.

12. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeps vergeten!!! sorry!:$ aan alle zwangeren:
    een dikke proficiat!!!:D

(heb tegenwoordig niet meer veel tijd om op de pc te zitten dus daarmee dat ik niet veel berichten meer kan schrijven, maar wens iedereen het beste toe!)

13. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Jeetje, sterkte... erg nasty zo`n bult!!!

14. Jacomijn

Jacomijn Lid

1 jul 2010
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, wat gaat het hier hard!! Heb nog even een beetje moeite om mee te babbelen en om jullie uit elkaar te houden allemaal. Ik leer het vast vanzelf! :) Voor nu wens ik iedereen die sterkte nodig heeft sterkte, ben ik blij voor alle blije dames en leef ik mee met de zenuwachtige wachters onder ons, waar ik zelf ook bij hoor, brrr.
    Van het weekend ga ik proberen bij te lezen om wat netjes persoonlijk op mensen te reageren :)

15. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja er is echt veel geschreven, das hier niet te doen! hehe:p maar wel leuk dat je veel aan elkaar hebt via deze weg vind ik :)

16. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Ik heb het zelfde hoor jacomijn en mijn geheugen is na mijn 30ste volgens mij ook al achteruit aan het gaan vandaar dat ik het maar even reageer via quote...

17. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jacomijn,welkom hier, klets lekker mee

Jongens wat een leuke en interessante berichtjes allemaal rond de zaadcellen, heb me er eigenlijk nooit echt in verdiept.

Sam4hope, heel veel sterkte met wachten. Word door jouw weer even met beide voeten op de grond gezet en ga ook niet eerder testen.

MvJ, wat rotdag heb je achter de rug. En dat moet verschrikkelijk zijn om je eigen kerel zo'n verdriet te zien hebben.

Maia, wat een reis, dat gebeurt je geen 2e keer.

Kim, hoop dat het niet al te veel pijn heeft gedaan, hoe is het nu?

Bo leuk zo'n lijstje, maar ook erg lastig voor. Sterkte met wachten.

Hier geen kwaaltjes meer te bekeken. Maar gelukkig vanaf morgen tot maandagavond erg druk, werken, gymen,verjaardag, afzwemmen, Artis en maandag weer werken. Dus afleiding genoeg.

18. Molky

Molky Actief lid

8 jun 2011
    143
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb vanavond weet omo wit getest. Het is 13 dpo. Morgen is mijn NOD. Ik ga er steeds vanuit dat je dpo altijd 14 dagen zijn.
    En dat de periode voor je ovulatie variabel is. Klopt dit?

Ik ga morgen afwachten. Maar als het deze maand niet raak is dan wil ik beginnen met temperaturen. Ik vind ovulatie testen nog een beetje eng. Ben bang dat ik dat niet goed doe.
    Ben namelijk wel benieuwd wanneer mijn ovulatie is. Misschien zit ik er steeds wel naast!

Groetjes Molky

ps. ik hou jullie op de hoogte als ik wel ongesteld wordt.

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hallo dames,
    Morgen ga ik denk ik maar de beruchte 2 testen voor 5.00 euro van kruidvat kopen:D
    Ik ga dinsdag (4 dagen na m'n nod) nog maar even weer een gokje wagen.
    Ik heb nog wel gevoelige tepels.
    Ik koop die testen dus ook nooit in m'n eigen woonplaats, veelste bang dat iemand me ziet;)
    Morgen bij m'n moeder op bezoek, dus maar even een smoesje verzinnen om alleen te gaan, m'n zoon was gister jarig, dus ik denk dat ik gewoon zeg; ik ga even kijken bij de speelgoedwinkel.
    Gaan er nog meer testen morgen??

20. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Nou, ik weet het ook niet meer...

Eergisteren een licht streepje (3 dagen voor NOD)
    Gisteren 2 omowitte testen en dus de boel al weer opgegeven en vandaag weer een ieniemienie licht streepje! Om gek van te worden!!

En mijn temp van de laatste dagen doet ook raar:

dpo 7 37.0
    dpo 8 37.0
    dpo 9 37.0
    dpo 10 36.9
    dpo 11 36.8
    dpo 12 37.0
    dpo 13 37.0

Nou, it beats me... Normaal zet een temperatuurdaling door en is de hoop vervlogen.
    Alleen de tijd zal waarschijnlijk weten of ik morgen ongesteld word of toch misschien positief ga testen want al mijn " vaste bakens" laten me in de steek!

Trouwens: Voor alle zwangeren hier: gefeli!

Deel Deze Pagina