@jacomijn: volgensmij maakt het niet uit dat het pas na 10 minuten zichtbaar was. Ik zou de test morgwn nog eens doen en alvast een voorzichtige feli! @princess; feli! Geniet ervan! Voor mij nog 2 daagjes wachten, maar ik geloof niet dat het raak is. Aan alle testers voor vandaag: succes! Ik duim voor jullie!
Princess; Hoera gefeliciteerd, geniet er van! Martje, ik open altijd wordpat en tik het daarin en knippen/plakken. Iedereen een gezellige dag vandaag
@Zwabbertje: werk op een kinderdagverblijf. Het vreemde gister was, was dat die collega net deed alsof er niks aan de hand was. Nja de kids hebben veel goed gemaakt gister. Geef de moed nog niet op meid, geen bloed... @Blauwe dames: jullie maken het wel spannend allemaal. Hoop snel meer roze. En we gaan voor meer ROZE dan rood deze maand @Rode dames: balen en sterkte. Veel succes volgende ronde @Anni: ik heb de lijst ook nog niet eerder zo zien. Hihi, hoop dat je snel op roze mag meid. @Bruintje: veel sterkte en beterschap met je man. Je krijgt t wel effe voor je kiezen, dus een dikke knuffel voor jou. @Martje: ik open "plaats reactie" in een nieuw tabblad en zo switch ik van de ene naar de andere om te reageren. Werkt bij mij prima. @Princes: gefeliciteerd meid. Kan me voorstelle dat je hyper bent. Wel apart dat je t gedroomd hebt. Lekker van genieten nu. @Maia: geen bloed geeft moed meid. Mn duimen draaien overuren en de vellen hangen eraan. Nou weer vroeg wakker vanmorgen want moest de wekker laten staan van vriendlief. Ik wakker en hij sliep nog :x Ach jah zal tie t wel nodig gehad hebben. Ik weet nu niet goed wanneer ik ga testen. Ik heb deze en vorige maand niet getempt en geen ovu testen gebruikt dus weet niet wanneer mn ei is geweest.(Ik denk 28juni omdat ik toen wat dacht te voelen, maar zeker weten doe ik dat niet.) Als ik naar mn langste cyclus kijk dan zou ik 18juli kunnen testen. Maar dan zit ik nog op de Zwarte Cross. Zou t graag van te voren weten. En begin te merken dat ik toch zenuwachtiger word en me van alles in mn hoofd haal wat ik niet wilde doen eigenlijk. En heb eerlijk gezegd geen zin in een witte test. Is dan zo'n teleurstelling. Jeetje ik zit me weer gek te maken. Sorry voor mn ego berichtje, maar voelt wel fijn om het even van je af te tikken. Ik zie wel wat deze maand me brengt en test niet. Heb er toch geen in huis.
Prinses van harte! Alle meiden die op rood zijn, sterkte... Ik lag gisteren weer om20.15u op bed. Daar maar tv gekeken, zo moe...
@princess: van harte gefeliciteerd! Wat spannend om het straks aan je man te laten zien. @moontje: jee, wat een grote daling. Hoe kan dat zo ineens? Mijn temperatuur was gisteren 36.7 en vandaag 36.6. Nog steeds aan de hoge kant en nog niet ongesteld. Ik zit nu op dag 32.
Dank je meiden. Ja idd, ben zoo blij als hij thuis is haha. idd raar dat ik erover gedroomd heb. had ook totaal geen testdrang deze ronde, tot vanmorgen dan. Bizar. Nu ff boodschapjes doen (en nog een x testjes halen) kunnen we morgen en overmorgen nog een extra keertje testen. (zit al elke keer te kijken of ie er nog opstaat haha)
princess79, Proficiat!!! Geniet ervan. @ alle dames die ongi zijn, balen!! @hier, nog steeds geen ongi! Liefs
princess gefeliciteerd ik zag t streepje ook... morgen of overmorgen ook ff een test doen en dan krijg je vast nog een duidelijker streepje voor diegene die ongi zijn geworden wat ontzettend balen zeg.... ik heb vanochtend ook getest.... en helaas nog niets te zien behalve een omo witte test maar goed misschien is t nog te vroeg... vandaag maar ff krukken ophalen voor mijn mannetje
Hi Nou, ik heb toch iets vaags! Vanmorgen met ochtendurine een kv 2v5 test gedaan. (negatief, 2 dagen voor NOD). Ik zit net met een vriendin erover te praten en pak die test erbij om te laten zien hoe het eruit ziet en maak de cassette open (waarom weet ik niet, heb ik eerder deze week ook al uit nieuwschierigheid gedaan). Na het openen zie ik direct een tweede lijntje, maar niet op het gedeelte waar het testvenster zit. Wel aan de kant waar het testresultaat moet komen, maar dan te ver naar rechts om via het testvenster zichtbaar te zijn. Weet irmand wat dit is!? Is dat normaal? Ik heb dat van de week niet gezien volgensmij. Ik weet dat het niet betekent dat ij zwanger ben hoor, maar waar is die lijn wel van? Gr kim
MMM misschien dan toch ....... maar test overmorgen nog een keer dan weet je t helemaal zeker nu ook omdat je hem hebt opengebroken, geeft t ook een vertekent beeld dus hoop nog niet opgeven
Hey iedereen, zoveel pagina's kan ik echt ni bijhouden! Ik heb nu nog maar 2 kwaaltjes en dat zijn zere tepels en opgezette buik.. ik had er eerst een goed gevoel bij maar naarmate het wachten ebt dat gevoel weg.. we wachten af, pff.. @princes: een dikke proficiat meid! Je man gaat verschiete dat die thuiskomt!
Hallo dames... ik ga afscheid nemen in deze groep en het bij 1 houden. Het gaat hier veel te snel en ik moet steeds zoveel terug lezen. Op deze manier vergeet ik mensen en kan verhalen niet meer goed uit elkaar houden. Allemaal heel veel succes met de zwangerschappen en het proberen.
je Hoeft toch niet overal op te reageren Doe ik ook niet lees wel mee maar kan ook niet op alles reageren daarom zeg ik meestal altijd iets algemeens