Hoi meiden, Man is thuis en loopt met een big smile. Geweldig. Nu morgenochtend nog een keer samen testen. @mamavanjoshua, ja hij is redelijk goed te zien, hopen dat ie donkerder wordt. @Jacomijn: Gefeliciteerd!! Jeetje moeten vanavond nog naar een verjaardag, totaal geen zin. Ben nog helemaal hyper en mannetje ook haha. Liefs
@toerist18: jeetje zeg, wat een baaldag! Je moet je man maar even gewoon laten, zo zijn mannen nou eenmaal soms. Rare wezens hé! Koop gewoon een nieuwe test en wie weet is dat emotionele wel gewoon een goed voorteken! Xx
@pincess79: van harte meid! Je kan je altijd nig 'ziekmelden' voor de verjaardag en samen genieten van dit bijzondere miment, toch! X
Toerist meid Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit Idd even mannetje laten, komt wel goed. Meestal juist als je ze laat komen ze vanzelf naar je toe (lief doen) Hier geprobeerd foto te maken maar krijg em volgens mij niet goed erop. Mijn vriendin zag em ook zonder te turen. Over 2 dagen weer testen hoop echt dat ie dan nog mooier is. Ik houd een klein btje hoop hier (niet te veel)
Alle zwangeren : gefeliciteeeeeeeerd Geniet er allemaal van!! Ik had vanmorgen ineens een daling van 36.8 naar 36.1, maar 4 dagen voor NOD, en er is nog geen spoortje of pijntje te bekennen, dus ik blijf gewoon hoop houden.. Kan ook een dip zijn.. Test is nog wel negatief, van de week paar keer heeeeeel vage roze streepjes gezien maar ik ga maar nergens meer van uit op t moment.. Toerist: idd gewoon ff laten gaan, trekt vanzelf wel bij... Typisch kerels...
Weet niet of jullie wat kunnen zien hoor. Bekijk bijlage 165760 zoiezo over 2 of 3 dagen weer misschien zelfs 4 Ligt eraan hoelang ik mezelf kan bedwingen
Eerlijk gezegd zie ik niks babyboom maar dat kan aan de foto liggen. Zelf kon ik me niet bedwingen vandaag...en jawel..negatief! Nu ga ik dinsdag weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
p.s. over mannen gesproken; die van mij begon er vandaag over dat hij er eigenlijk tegen op ziet, een tweede erbij. We hebben een pittige peuterpuber rondlopen, vandaar
@jacomijn: gefeliciteerd! @toerist: *knuf* @baby: ooo ik lijk wel wat te zien!! ieniemienielicht!!! ik duim voor je, zou het zo leuk voor je vinden! nou ik ben nog niet ongi, zit nu op dag 32 volgens mij. ongesteldheidspijn had ik vorige week even maar dat is nu voorbij, alleen wat lichte steken in mijn buik en m'n borsten worden langzaam gevoeliger. Herken dit helemaal niet. Maar ik ga voorlopig even niet testen, pas als ik donderdag ofzo nog niet ongi ben, ga ik weer een testje eraan wagen. Afwachten dus
@Baby Boom, Volgens mij zie ik een heeeeeel licht streepje hoor! Ik zou het over een aantal dagen nog eens proberen. Zal voor je duimen @Maia, Wat spannend, hopelijk blijft je ongi weg en test je donderdag positief. @Toerist: Knuffel meid, hopelijk heb je morgen een betere dag Liefs
Ik zie ook niets.. En ik had deze week ook meerdere keren zon test met een heeeeeel licht streepje en nu is die negatief dus ik zou echt wachten.. Als het mij deze maand niet lukt ga ik niet meer voor NOD testen, ik maak mezelf er gek mee Wat denken jullie van mijn temp dip? 36.8 naar 36.1 maar 4 dagen voor NOD en ik voel nog helemaal niets aankomen... Zou het nog omhoog kunnen gaan? Want ik las wel dat er 2 dips kunnen zijn na eisprong..
Wow, wat een reacties! Kan het allemaal ff niet meer volgen. @ Princess: gefeliciteerd!! Mooi weer een roze erbij!! Hier blijf ik toch op rood staan, vandaag veel buikpijn en echt helder bloed verlies, normaal zijn bij mij de 1e 2 dagen zeker 'oud' bloed. Dus ga ervan uit dat het zo blijft. We gaan het de volgende ronde nog eens proberen, is het dan weer niet raak, gaan we maar eens de huisarts raadplegen...
Hoi meiden, Ik probeer even te reageren op wat jullie geschreven hebben. [FONT=Arial, sans-serif]@jacomijn: van harte gefeliciteerd! Wat mooi dat je dit al kan zien 3 dagen voor NOD!![/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]@lady T: wel balen dat je ongesteld bent geworden. Ik hoop voor jou volgende maand op roze!![/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]@toerist18: wat jammer dat het hotel niet goed is bevallen. En het is wel sneu dat je toch moet betalen. Immers je hebt er wel gebruik van gemaakt. Maar meestal als je het bij de receptie aangeeft of naderhand een enqueteformulier invult waarin je dit aangeeft doen ze misschien wel een voorstel naar jullie toe of een tegemoetkoming. [/FONT] [FONT=Arial, sans-serif][/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]En als je volgende keer gaat testen, kun je misschien de bijsluiter erbij houden en het dan stap voor volgen van het papier. Dan gaat het vast wel goed. In elk geval veel plezier op de verjaardag en laat je man maar even bedaren. Het waait wel weer over.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]@martje: schrok je niet van die uitspraak van je man? Hij is toch wel blij met jullie pittige peuterpuber?[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]@maia: ik vind het knap van je dat je zo lang kunt wachten met testen. Ben je niet nieuwsgierig?[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]@moontje: als je inderdaad 2 x een dip kunt hebben na de eisprong dan is er nog hoop voor je. Als ik mijn kaartje bekijk heb ik ook 2 x een dip gehad. Maar waar heb je dat gelezen?[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]@sam4hope: wat balen zeg! Wat houdt je nu aan als je 1e dag v/d cyclus? Ik had vanmiddag ook een oranje/rood druppeltje in mijn inlegkruisje en bij het afvegen niks. Ik hoop dat het bij mij niet gaat doorbreken, mijn temperatuur is nog steeds hoog en ik heb vandaag weer rugpijn. Dat heb ik anders nooit en nu al 2 dagen. [/FONT] Ik wacht nog rustig af, ga eerst niet meer testen. Heb nu 2x negatieve test gehad. Fijne avond allemaal!!
ambonmanise.. Ik lees zoveel dat ik het niet precies meer weet.. Ik google veel en zit veel op fora's dus.. En mijn cyclus kan ook net zo goed iets langer duren hoor ben nog maar 5 maandjes weer ongi na prikpil..
Ik zal het zo zeggen mijn man is niet één van de emotioneelste personen ter wereld en dus nuchter als maar kan Ik heb ook vele gedachten gehad in trant van : Komt dit wel goed ? Zijn we een goed stel ? Wat als hij het niet wil? Maar toen dacht ik aan alle dingen die we hebben doorstaan De band die we hebben Hoe goed we kunnen praten Dat hij me aan het lachen maakt als ik bedroeft ben Enz enz Want een kindje kan je je niet op voorbereiden....
@ambon: natuurlijk ben ik nieuwsgierig maar het heeft geen zin. Ik denk nml. dat m'n ongi wegblijft omdat ik op dit moment lichamelijk erg moe ben door slecht slapen de laatste maand(en) en omdat iemand een paar weken geleden een opmerking heeft gemaakt die met mijn miskraam te maken heeft waar ik redelijk van slag van was(en nog steeds een beetje ben) dus ik gok dat het gewoon met stress en vermoeidheid te maken heeft. En dan heeft het geen zin om constant testjes te verpesten. Dus ik vind 1x in de week inmiddels wel genoeg En wie weet ben ik wel zwanger, dat kan ook maar ik wil me er niet gek mee maken. Dus het is een soort 'beveiliging' voor mezelf.
Ja, dat is lastig, ik denk toch de 7e, maar heb beide dagen berekend, en daarbij me vruchtbare dagen, dus maar extra lang klussen deze maand denk ik haha Ennuh tis nog niet zo heftig als normaal als ik ongesteld ben.. en is ook echt helder licht rood. En normaal is het bij mij de 1e dagen oud bruin bloed en daarna vers donker rood bloedverlies.. Maar nog nooit zo helder rood geweest.. En een erg opgezetten buik al 2 dagen.. Ik wacht maar af hoe lang het gaat duren, en maar nieuwe ovutesten bestellen hahaaa En duim voor jou dat het niet doorzet! Want dat zo ook flink balen zijn!!
Hi dames, Wat wordt er weer lekker veel gepost vandaag. Ik ben echt blij dat dit forum bestaat, want je wil toch niet teveel vertellen aan mensen in je omgeving, maar je bent er toch (ookal probeer je van niet) et de hele tijd mee bezig. Weet iemand hoe ver voor je menstruatie je temp daalt? (ongeveer)? Wat is jullie ervaring daarmee? De mijne is nu al 7 dagen tussen 37.2 en 37.7. Normaal ongeveer 36.8/36.9. Hij lijkt eerder te stijgen dan te dalen. Ik moet maandag of dinsdag ongi worden. Gr kim En good night voor straks
Hoeveel is niet altijd hetzelfde... Meestal op de dag van de ongi of als die al begonnen is.. Ik heb nu ook 4 dagen voor NOD een dikke daling van 36.8 naar 36.1 dus afwachten .. Je kan namelijk meerdere dalingen hebben na je eisprong.. Ook bij een zwschap..