@moontje01: thanks! Nog 4 dagen wachten voor jou dus. Wat duurt dat wachten lang hé. Ik heb echt buikpijn zoals normaal wanneer ik ongesteld wordt. Ook hoofdpijn, dus ik bereid mezelf (ondanks de hogere temp) toch maar voor op een menstruatie. Hoop dat ik het mis heb ik ga voor je duimen iig. Gr
Jeskejes, op zich heb je erg leuk werk, (mijn beste vriendin doet hetzelfde en klinkt a;tijd erg leuk) Maar je collega's. Schrijf maar lekker van je af hier, bij ons kan je altijd terecht. Jacomijn, echt wel een 2e streep, gefeliciteerd! LadyT, jeetje wat balen. Succes de volgende ronde. MvJ, je hebt denk ik de verkeerd naam getypt, over die wekker. Zijn ook zoveel meiden hier. Maar men testje ga ik pas dinsdag doen (2 dagen na NOD) Sam4, dat is balen, succes de volgende ronde en slim om daarna naar de HA te gaan. Hier vandaag beroerd geweest met hoofdpijn. Deze is gelukkig nu weg, maar nog wel een opgeblazen gevoel hier. Morgen mijn NOD......
Ik heb verder nog geen klachten qua ongi worden... Wel lichtelijke hoofdpijn wat echt niets is voor mij, en steken alsof er met een naald in mn onderbuik geprikt word, soms in mn baarmoeder soms in mn lies... En zoals gewoon elke maand zere tepels.. Alleen als ik nu druk ben (en als ik druk zet met bv poepen tja we doen t allemaal) dan branden ze heeeel erg... Ik duim ook voor iedereen
hoi meiden, Nog steeds geen ongi hier... 2 dagen overtijd vandaag. Probeer me in te houden met testen... Heb ook geen testen in huis en het is morgen zondag dus dat scheelt. Liefs Molky
Moontje01, Je hebt me net ontzettend aan het lachen gemaakt. Niet dat ik je uitlach hoor! Vond het heel erg grappig dat jij tijdens het poepen brandende tepels krijgt. Bedankt, een lachbui kon ik even goed gebruiken. Ik hoop echt dat je op roze mag meid! Liefs Molky
Hahahahahahaa oke graag gedaan!! Jij ook aan het wachten?? Spannend he?? Normaal heb ik ook wel last van mn tepels maar nu extreem... Dus .. Alleen maak me druk om die temperatuurdip vandaag maarja dat kan weleens voorkomen... Kvoel nog geen ongi, en einde van de cyclus kan t nog niet zijn aangezien ik eerder langer dan 28 dgn heb dan korter... Ben pas sinds 5 maandjes weer ongi na 2 jaar w88 na de prikpil dus ben altijd extreem enthousiast en blij als ik wat voel... Je had me moeten zien bij mn eerste vieze tampon
Ja in het echt is ie ook licht maar wel met kleur. Ik heb begin mei vage testjes gehad (die bleven vaag) maar waren niet zo duidelijk als deze. Maar omdat de kans erg klein is lijkt t me zo onmgelijk normaal heb ik elke maand 4 a 3 dagen voor NOD gevoelige borsten en die heb ik nu totaal niet. Terwijl juist rond NOD heb ik elke maand alles wat je kan hebben als je zwanger bent Misselijk met vlagen trekkerig gevoel gevoelige borsten Nu heb ik Sterkere reuk (kan ik niet omheen) GEEN gevoelige borsten wel misselijk met vlagen sinds gister door de sterkere reuk trekkerig gevoel sinds vandaag, voel ook af en toe op de dagen steken bij mijn bm. eergister alsof er heeeeeel veel lucht in mijn buik zat maar kwam geen gassen uit ofzo. Maar wat me het meest bij blijft zijn de gevoelige borsten die ik dus NIET heb. Misschien dat ze morgen komen. Gewoon even afwachten. Maia Ik vind het ook erg spannend voor jou en hoop zo dat je op roze mag. Idd wachten met testen, is veel beter anders maak je jezelf gek Wat ik nu een btje doe. Ik hoop zoooooo dat dit een super roze maand word Ben deze maand ook jarig zou een mooi kadoo van jullie zijn meiden En dames die on zijn geworden Kop op hoe telleurstellend het weer is (weet er alles van, 12de ronde dit) niet opgeven Ook ik mocht het niet zo zijn.
Nou meiden, Vanmorgen samen getest. Hier de foto View attachment 165817 Onze zondag kan niet meer stuk.
@moontje,molky en kim, wat spannend voor jullie. Als ik het zo lees zou ik zeggen dat jullie zwanger zijn, nu maar hopen dat het echt zo is. @babyboom wij zitten ong. in dezelfde ronde. Wat spannend voor jou ook dat je je nu net weer wat anders voelt dan normaal voor je nod. Geeft toch weer hoop he? @ambon mijn man draagt ons dochtertje op handen maar heeft er nog steeds wel moeite mee dat hij zijn vrijheid kwijt is, ook al zou hij onze dochter voor geen goud willen missen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik af en toe ook geen zin heb in de hele dag gehuil en gegil als ze d'r zin niet krijgt. Dan ben ik niet altijd even geduldig Maar natuurlijk zijn we dolgelukkig en dankbaar voor haar, dat zeker!! @mvj hoe is het nu met je? Er spelen zoveel dingen in korte tijd, pfff.. Zelf voel ik me nog steeds goed. Te goed naar mijn zin. Toen ik zwanger was van mijn eerste had ik een waslijst aan kwaaltjes, zelfs voor nod waaronder misselijk, vollere borsten en noem maar op. Het enige wat me nu wel hoop geeft is dat ik al ruim een week het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden en dat heb ik normaal niet. Ik heb in mijn achterhoofd dat dat goed van het drukmaken kan komen maar ok.
wow princess!!! Ik snap dat jullie zondag niet meer stuk kan. Wat heerlijk!!!!!!!!!! Geniet er maar van meid!
Princes wat een mooie test! Hier erg slecht geslapen, door hoofdpijn en trekkerig gevoel in mijn buik. Maar nog geen ongi bij het wakker worden. Gelukkiig vandaag een dagje Artis, kan ik niet de hele dag naar de wc. Fijne zondag
Dank je. Geen bloed geeft moed. Geniet van artis en ik hoop dat je gauw een mooie test in handen hebt. Jij ook fijne zondag Liefs
Is inderdaad prachtig, zo'n duidelijke test... Ook voor alle meiden die er (net als ik) bijna zijn of al eens negatief getest hebben... blijf hopen he?? Hier was ik vast van plan pas dinsdag te testen, dacht niets in huis te hebben en morgen werk ik van 07.00 tot 17.00, dus dan komt t er ook niet van. Loop ik net even naar zolder... heb ik er toch nog 1 liggen Wat denken jullie?? Zou het zin hebben om er alvast een testje aan te wagen of toch beter wachten? Heb echt totaal geen ongi-klachten, dus zou er raar van staan te kijken als opoe vandaag op bezoek zou komen
Ik kon me gisteren niet bedwingen en heb getest. Negatief. Ik zal het over een paar dagen nog eens proberen. Volgens mij was mijn eisprong wat later deze ronde, dus ik kan ook gewoon te vroeg zijn. Al zegt mijn gevoel dat het deze maand niet gelukt is. Ik voel me niet zwanger.
Hi Zojuist weer een omo witte kv 2v5 test in de prullenbak gegooid. 1 dag voor NOD, dus ik heb de doos tampons alvast klaar staan! Hoop dat de rest van jullie meer succes heeft vandaag X
Balen voor de negatieve tests!! Princess, wauw, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, zwart op wit, het staat er echt! Geniet van jullie zondag! Wat betreft de mannen: Die van mij kan soms ook een beetje bot overkomen, maar dat bedoelt hij helemaal niet zo. Omdat ik nu nog voor m'n NOD zit heeft hij zoiets van "we hoeven het er niet over te hebben, eerst maar eens zien of het écht raak is". En hij heeft gelijk natuurlijk, haha! Maar mij laat het niet zo makkelijk los. Voor een man is het gewoon abstracter.
Hoi meiden, Voor de meiden die positief getest hebben super gefeliciteerd! Geniet er lekker van! Hier is t wachten op mn ongi, vanochtend weer getest ook die was negatief . Ik verwacht woensdag ongesteld te worden en dan is t weer een nieuwe ronde voor ons. Suf he dat je eerst niet kan wachten tot je nod en als je dan al ervoor negatief test wil je dat t zo snel mogelijk je nod is zodat je ongi kan worden en aan een nieuwe ronde kan beginnen...