Hey mijn temp is nu ook steeds boven de 37,5 terwijl ik normaal onder de 37 (36,6 meestal) heb. Is dit een goed teken??? Ik wil eigenlijk nog niet weer testen pas op mijn NOD dinsdag.. HOeveel dagen na je innesteling zou je positief kunnen testen??
Hangt er volgens mij van hoe gevoelig je test is. Als je zo'n super gevoelige hebt dan kunj e 6 voor nod al testen, dus ongeveer 3 dagen na de innesteling. Bij een 4 voor nod test dan ongeveer 5 dagen na de innesteling. Wat voor test heb je?
Hallo allemaal... Na een tempdip gister van 36.8 naar 36.1, is die weer naar 36.5 gestegen en zit nu 3 dagen voor NOD... Dus mss dat het nog goed zit.. Ik voel nog geen ongi pijn, wel telkens (felle) steekjes in mn bm en soms links bij mn lies.. Kent iemand dit? Wat denken jullie van mn kaartje?
Goedemorgen meiden, @Princess, duidelijker kan je het niet hebben. Het staat er echt. Proficiat. @Zwabbertje, veel plezier in Artis en blijf uit de buurt van de wc's. hahaha. @Revolucia: alleen als het zo'n test is waarmee je voor je NOD kunt testen zou ik het doen. Maar je kan ook wachten tot je NOD. Het is aan jou. @Annabeth en Kim: balen hè zo'n negatieve test? Ik heb nu ook 2x een negatieve test gehad. @posh: ik begrijp wat je bedoelt. Bij mij is het wachten op een positieve test of op mijn menstruatie. Gisteren had ik een oranje/rood druppeltje in mijn inlegkruisje en rugprijn. Verder geen klachten ofzo. Vanmorgen was mijn temperatuur weer omhoog van 36.6 naar 36.8! Ik snap er niets meer van. Doordat de temperatuur omhoog blijft zou je zwanger moeten zijn. Maar ik heb al 2x negatief getest. En als mijn menstruatie eraan komt, zal de temperatuur naar beneden gaan. Dat is dus ook niet aan de orde. Ik weet het niet meer.
Ik heb die van kruidvad 2v5 daarmee teste ik 3 dagen voor NOD negatief. ik meende dat je vanaf 10 dagen na bevruchting pas kan testen, mijn bevruchting (als ik zwanger zou zijn) zou rond de 29 e zijn geweest deze maand. Maar ik heb geen idee wat geld voor die kruidvat testen er staat niet in de bijsluiter wanneer je kan testen of hoe gevoelig die is.
Het ligt er ook aan hoe snel jou lijf hcg aanmaakt Eerst heb je namelijk te maken met progresteron Daarom hebben we ook een nod
Ik ga gewoon niet weer voor NOD testen, bij mijn eerste teste ik ook pas na NOD heel erg licht positief. Ik hoop zo dat dat nu ook het geval is..
ambonmanise: Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, t wachten en niet weten waar je aan toe bent is ook helemaal niets. Jayma: Met die testen van kruidvat 2v5 heb ik geen ervaring. Ik hoor wel vaak dat ze gevoelig zijn.
Ik test niet meer voor mn NOD, hcg schommelt bij iedereen, en het gehalte is bij iedereen niet even hoog..
Ik heb telkens steekjes, en mn onderbuik borrelt net of je in een bubbelbad zit (nja iets lichter).. En mn tepels doen elke maand wel pijn.. Lichtelijk hoofdpijn heb ik ook en dat is niks voor mij...
Hallo meiden, Ik was even bvenieuwd of er al meer Roze was op dit wachtbankje.. Princess79 gefeliciteerd !! Bijzonder die bevestiging dat er ZWANGER staat.. Genier ervan !! @ Ambonmanise, wat balen zeg dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt.. Hopelijk mag je alsnog op Roze !! Je tempkaartje ziet er veelbelovend uit !! Hier nog steeds erg onwerkelijk dat ik zwanger ben.. Mijn borsten worden wel steeds pijnlijker, ben elke ochtend al erg vroeg wakker, en heb de gehele dag door terk in eten, verder nog geen andere kwaaltjes. Mijn testen worden alsmaar donkerder, dus ben helemaal blij !!! Hopelijk mogen er gauw meer op Roze, succes !!
Summer1983: Wat fijn dat je testen steeds donkerder worden! Geniet er lekker van! Hopelijk mag ik dat ook snel gaan meemaken