NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) 4. Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) Gesina (2e ronde, 1e kindje) 5. Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) 11. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) 14. 15. Datumloos: mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera) Totaal: 33 .. Zwanger, .. Ongesteld,.. Vlinder,.. MMM, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven Hi toerist, ik heb je erop gezet hoor! Je kan de (laatste) lijst heel makkelijk kopieren en onderaan in het snel reageren blokje plakken, en jezelf er in zetten of aanpassen. Succes deze ronde!!! groetjes
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) 4. Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) Gesina (2e ronde, 1e kindje) 5. Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) linna 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) 11. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) 14. 15. Datumloos: mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera) Totaal: 37 .. Zwanger, .. Ongesteld,.. Vlinder,.. MMM, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven mezelf en linna erop gezet
@Maia: Fijne vakantie gehad?? Gezellig dat je er op 7 juli bij komt Hopelijk wordt dat een roze dag!!! Succes deze ronde Liefs
hey ja heerlijke vakantie gehad, vliegreis terug was wat minder met een dreumes die 's middags niet echt geslapen had dus oververmoeid was en het dus de halve vlucht op een janken zette maar ach, ze ligt nu lekker in haar bedje bij te komen. Verder was het daar prachtig weer (Fethiye, Turkije) dus het was wel even een flinke tegenvaller om weer thuis te komen Al ligt m'n eigen bed toch wel weer erg prettig hihi!
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) 4. Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) Gesina (2e ronde, 1e kindje) 5. Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) linna 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) 11. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) 14. 15. Datumloos: mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera), Jeskejes (1e kindje, 8e ronde) Totaal: 37 .. Zwanger, .. Ongesteld,.. Vlinder,.. MMM, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven Ik heb mezelf maar op datumloos gezet. Uitgaande van mn langste cyclus zou ik op 18juli komen denk. Maar heb hier meerdere bekenden. En deze maand was mn cyclus 32 dagen. Dus ben benieuwd. @Maia: hey meid, lekker hoor vakantie.Nu weer de batterij opgeladen.
Misschien is mijn NOD wel eerder! net op toilet de ontdekking van grote slierten eiwit-kleurig rekbaar slijm ( sorry voor de benoeming) helemaal blij want vorige maand (ronde 0) had ik dit ook 2 dagen voor de eisprong, bleek achteraf want toen had ik het nog niet goed erkend en dus mis geklust , hopelijk deze keer wel juist. In ieder geval druk aan de klus en dan hopelijk raak en met elke dag eerder nieuws ben ik blij! ben echt slecht in wachten !!! Moest het echt even delen
Helaas kom ik ook hier weer meeschrijven. Wie wil mij op de lijst zetten. 12 juli (ronde 3 (na mk), 1e kindje)
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) 4. Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) Gesina (2e ronde, 1e kindje) 5. Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) linna 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) 11. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) N80 (3e ronde, 1e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) 14. 15. Datumloos: mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera), Jeskejes (1e kindje, 8e ronde) Totaal: 38 .. Zwanger, .. Ongesteld,.. Vlinder,.. MMM, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven N80 erbij gezet en aantal aangepast
Meiden, gezellig het word hier weer lekker druk, kunnen we elkaar mooie steunen en lekker kletsen!! We zitten alweer op pagina 16. Lilipower, spannende dag voor jouw. Succes met klussen MvJ, ben toch wel erg benieuwd hoe het met je is??? Is het vandaag goed gegaan?? Hier een rustig dagje gehad, mijn ongi is weer voorbij. Dus nu maar weer wachten op het eitje
Vanavond wat bruin verlies dus ongi is onderweg. Moet ik dan morgen als dag 1 rekenen? Denk het wel toch?
@ Miranda: dankjewel meid!!! @ Zwabbertje: lees het nu pas hahaha, dus heb helaas niet gezwaaid. Ra-Medical zit vrijwel tegenover de Bazaar whahaha....Verhaal Beverwijk komt zo hoor . @ Revolucia: dankjewel meid. @ Maia: welkom hier meid. Hoe was je vakantie? Ow lees het al. Wel jammer van de terugreis idd... @ Jeskejes: gezellig, samen op datumloos hahahaha. @ Lilipower: ooooow meid, spannend hoor. Veel plezier met klussen. @ N80: welkom hier meid! Nou hier vanmorgen dus al heeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuul vroeg in de auto whahaha. Om 6.35 uur zat ik in de auto opweg naar Beverwijk. Vrijwel geen files gehad en was er dus ook al om 8.25 uur. Maar toen kon ik het niet vinden, dus even gebeld... Nou ja even? Pas bereikbaar vanaf 8.30 uur en om 8.35 uur werd er pas opgenomen.... Heel vreemd. Maargoed. Uiteindelijk wel gevonden en toen mocht ik ook al meteen mee (was eerst bezig zoon te verschonen en toen kwam er een verpleegkundige die vroeg of ik de afspraak van 9 uur was). Dat vond ik dan wel weer erg netjes. Dus om 9.15 uur was ik bij hem al klaar whahaha.Bij de verpleegkundige hebben we besproken waarom ik daar was en hoelang ik mijn maagbandje al heb. Hij vertelde mij dat het hoesten midden in de nacht, als er weer wat omhoog kwam gevaarlijk kon zijn. Dit omdat dit dan in de luchtpijp komt en ik daar longonsteking van kon krijgen. Hij vond het ook wel erg makkelijk van de chirurg dat hij gewoon zomaar zei: "je hebt een luie slokdarm", terwijl het ook kan zijn dat het maagbandje of te hoog of te laag geplaatst is. Want dit geeft dezelfde klachten. Hij wil dus dat ik slikfoto's laat maken. Ik krijg een brief thuis en daarmee moet ik naar de huisarts voor een verwijzing naar de radiologie voor de slikfoto's. Deze foto's moet ik op DVD laten brangen deze dan opsturen. Ik wil nog even bellen of ik deze niet gewoon mee kan nemen. Maar komt goed. Daarna moet ik 2 dagen (na het opsturen) bellen om te vragen of het binnen is gekomen en dan ook meteen een verlengde afspraak maken, zodat we alle tijd hebben om de foto's te bespreken. Ik krijg ze dan ook uitgebreid te zien en alles word me dan uitgelegd wat er te zien is. Erg prettig kan ik zeggen. Na deze beslissing moest ik op de weegschaal staan en heeft hij mijn buikomvang gemeten. Daarna mocht ik op de bank liggen en werd er een echo op de plaats gezet waar het poortje van mijn maagbandje zit. Er werd bekeken of hij goed zit en daarna deed hij de naald erin en heeft hij gekeken hoeveel CC erin zat. Er zat 6 CC in en dat was wel veel zei hij. Hij heeft er 2 CC uitgehaald, om mijn maag rust te gunnen. Ik moest dan ook de rest van de dag vloeibaar eten en morgenochtend ook nog. Hierna mag ik het weer langzaam op gaan bouwen. Daarna even wachten tot ik bij de diëtiste terecht kon en daar ook een hoop dingen besproken. Bij de Ik heb ook een boekje meegekregen over hoe ik weer op kan gaan bouwen naar vast voedsel. Verder heb ik nog wat meegekregen over multivitamines. Want die moet ik ook weer gaan slikken. Dit omdat ik natuurlijk veel minder eet dan iemand anders. Zij hebben zelf ook vitaminepillen en voor 10 euro heb je dan voor 3 maanden pillen. Ik kon ook kijken bij de kruidvat eigen merk en etos eigen merk, als bepaalde dingen er maar in zitten zei ze. Dus dat ga ik even uitzoeken. Maar ergens denk ik dat ik beter af ben met de multi vitamines van hen, omdat deze speciaal zijn afgesteld op mensen met een maagbandje of een andere operatie... Zo dat was een heel verhaal, maar ik kan weer eten én drinken!!! Heel belangrijk. Ben ook erg blij hiermee, want dat betekent dat ik weer genoeg vocht binnen ga krijgen.
MvJ, jeetje wat een verhaal. En dan ook nog weer veder naar het ZH voor slikfoto's pfff. Is de terugweg net zo makkelijk gegaan? Ik hoop dat je de komende dagen een beetje bij komt en dat je maag tot rust komt.
Goedenavond meiden! Hier druk aan de ovu-testen, helaas nog steeds geen donkere streep, dus we klussen vrolijk door Ik ga nu slapen, morgen kom ik gezellig weer ff kletsen. Welterusten!
N80 welkom erbij. Er zijn al best veel dames. Gezellig! Ik ben bij de 1e 3 maanden niet ongesteld geweest, dus ik ben heel erg benieuwd hoe het nu gaat. Ik ben wel van pil veranderd, als ik 8 july nog geen nod heb, ga ik na een week een test doen. Hebben jullie het in de familie rondverteld dat je bent gestopt? Ik doe niet, ik vind een geheimpje wel leuk. We gaan in ieder geval een mooie tijd tegemoet. Diegene die deze maand zwanger wordt is uitgerekend in maart. Voorjaar/zomer vind ik een mooie tijd om een nieuw leven op de wereld te zetten. Succes dames!!
Er komen "gelukkig" alweer veel meiden bij, zo lijkt Juli niet meer zo ver weg als het vorige week leek! Ik heb het wel aan mijn familie verteld, wilde het graag iig met mijn moeder delen en met mijn zus (welke al 2 kids heeft) ook omdat we in april zwanger waren maar dat mis is gegaan heb ik het er wel met wat mensen over gehad! me moeder en zussen vinden het in ieder geval geweldig dat we voor kinderen gaan en steunen me goed wanneer ik met vragen zit enzo. @MvJ: wat een verhaal zeg, hoop dat het snel beter met je gaat en dan je een beetje antwoorden krijgt want zo lijkt me ook niets!
@ Zwabbertje: Ach die slikfoto's stellen niet zoveel voor. Ik hoop ook dat ik snel die brief heb,zodat ik naar de huisarts kan... Nou ik ben blij dat ik de terugweg overleefd heb whahaha. Ik heb echt 3x moeten stoppen, omdat mijn ogen steeds dichtvielen...eenmaal thuis heb ik Joshua op bed gezet met speelgoed en ben ik zelf ff gaan slapen, ik kon gewoon echt niet meer... Ik voel me nu al een stuk beter! @ Annie: lekker geknutselt? @ Toerist: alleen mijn jongste zusje weet het en mijn beste vriendinnen weten. Ow ja en mijn schoonouders weten het ook. @ Lilipower: Ik voel me al een stuk beter hoor, komt vooral doordat ik weer lekker kan eten en drinken . Nu ga ik me klaar maken en dan lekker naar mijn werk...