@beccy: balen denk dat mijn ongi er ook (eindelijk) aan gaat komen vandaag of morgen. begin de 'normale' krampen te krijgen.
@ missiemaartje.. Eigenlijk pas vanaf dag van ongi, maar je leest weleens dat mensen er vroeger positief mee testen, of een heeeeel licht lijntje.. Het enige dat je niet moet doen is de moed laten zakken als die nog niet positief zal zijn (jaja moet ik nodig zeggen).. Houdt er rekening mee dat je hcg schommelen kan, en niet bij iedereen het hcg even hoog is, sommigen testen pas positief als ze een paar dagen overtijd zijn. Ik ken zelfs iemand in mn omgeving die helemaal niet positief test voor ze 8 weken zwanger is, dus alles kan hihi.. @ ambonmanise.. helaas zeggen ze dat vaak, mijn gyn zegt het ook , maar eigenlijk hebben ze ook wel gelijk. Als iedereen langskomt die zeker wil weten of ze zwanger is is het einde zoek hihi.. Alleen ja je wil het graag weten he? pffffff moeilijk he? Bloedverlies is vrij normaal, ik had net een momentje hele lichte krampjes..
Nou dan hopen we maar dat ik bij diegenen hoor die vroeg positief testen Als ik die 10 dpo al voorbij ben dadelijk zonder ongesteldheid dan ben ik al erg blij.. Nog heel even volhouden Voel voor de rest nog niets dat op ongesteldheid kan wijzen.
Hoi, Ik heb net een test gedaan van clear bleu, die met + en -. bij de plus is heeeeel licht een streep te zien. De - is wel duidelijk maar de | nog niet. De ha wil nog niets doen... moet minimaal nog een week wachten voordat ik mag komen en eventueel bloed onderzoeken. GRRRRRR...... nu weet ik nog niets. Denk toch van niet... als ik wel zwanger zou zijn dan ben ik morgen 4 weken zwanger. Nou dat zal toch wel te zien zijn op die testen toch? Liefs
@ Molky.. Niet altijd, HCG is bij iedereen anders.. Er zijn zelfs vrouwen die pas een week of zelfs langer na NOD positief testen.. En doe er morgenvroeg nog 1 met ochtendurine, want vooral vroeg in zwschap kan je hcg nog minimaal zijn. Kan je een foto nemen?
@ moontje: Ik kan wel een foto nemen maar ik denk niet dat je wat kan zien. Ik ga het wel even proberen. Ik plaats de foto zo.
Ik plaats er 3 maar ik denk dat mijn camera niet goed genoeg is om wat te kunnen zien. Heeeeel goed staren.... een echte tuurlijn! Liefs
Hoi dames, Ik zit met een vraag en aangezien iedereen hier zo'n beetje rond zn nod zit, dacht ik ik stel hem hier.. Gister 10 juli was mijn nod, die is voorbijgegaan en vandaag weer geen duivels. Vanmiddag getest en kreeg een negatieve uitslag. Toch zit het me niet helemaal lekker want ik ben echt nooit eerder overtijd geweest (enkel bij de zwangerschap van mn dochter). Wat raden jullie me aan? Morgenochtend even met ochtendurine testen of nog een aantal dagen wachten? Ik test trouwens met kv 2v5. xx
@ Molky Ook al blijf ik staren, ik zie eigenlijk niks.. sorry.. Hopelijk wordt ie duidelijker de komende dagen!
Ik ben een hele goede tuurder, ik zie wat jij bedoeld, ook een lijntje. Tip: openen in paint alles selecteren, rechtermuisknop negatief.. Dan zie je de foto in negatief en zou je het lijntje moeten kunnen zien.
Sorry Molky, ik zie een duidelijke -. Maar het kan over een paar dagen vast heel anders zijn. Moet je net zo geduldig zijn als ik hahahaha. Wat een teleurstelling hè zo'n negatieve test? Heb ik nu al 2x gehad. Ik wacht nog wel even met testen. Misschien komt mijn ongi eraan of is het bij mij pas later een dikke positieve +. Ik hoop het laatste natuurlijk!!!
Ik probeer in paint negatief. Maar dan krijg ik een enorme foto tevoorschijn! weet jij hoe ik die foto kan verkleinen? liefs
Ja linksbovenin in en uitzoomen. Zon test als jij die van kv had ik vorige week ook, en nu nog steeds niets.... Ik wil je niet ontmoedigen hoor
@ missiemaartje, Ik heb mijn negatieve foto er nog niet op gezet hoe doe jij dat? krijg jij heb wel klein? liefs