NOD 1-15 Juli 2011

Discussion in 'NOD forum' started by Anni85, May 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. posh84

posh84 Actief lid

Feb 6, 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hangt af van de lengte van je LF. Gemiddeld is die 14 dagen. Ik heb ergens gelezen dat de lengte van de LF ligt tussen de 12 en 16 dagen.

2. posh84

posh84 Actief lid

Feb 6, 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou goed kunnen, dat je ei op dag 17/18 is gekomen. Dat rode kruis staat ook aangegeven met stippellijntjes. Volgens mij betekent dat dat FF vermoed dat je die dag je ei hebt gehad, maar dit niet zeker weet. Toch?

3. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Nee dat klopt niet helemaal
    Je kan een luteale fase hebben tussen 9 en 16 dagen dat verschilt per persoon en soms per cyclus Daaraan kan het alleen al langer of korter worden

4. posh84

posh84 Actief lid

Feb 6, 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moontje, ik vond dit op FF: 'A dashed crosshair means that your fertility signs are somehow in conflict. Look below the chart in the ovulation detector section for details.'

5. bcloud

bcloud Niet meer actief

Dankje:) dus mn vermoedens kunnen weleens kloppen
    nou is t dus helemaal spannend!!!!!

6. posh84

posh84 Actief lid

Feb 6, 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij wordt de lengte van je cyclus bepaald door de folliculaire fase. Deze kan per cyclus verschillen en is de LF bijna altijd constant.
    Zo heb ik het gelezen.

7. bcloud

bcloud Niet meer actief

ja idd en ff blijft ook maar een schattig natuurlijk, dus ik wacht gewoon af..

maar het kan best kloppen hoor, alleen mn vruchtbaar slijm was wel bij dag 13/14 en daarna nog iets

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    #1648 jeskejes, Jul 11, 2011
    Last edited: Jul 11, 2011
    Oke andere klachten dan anders zo'n beetje. Fijn he een vrouwenlichaam. he bah lees net van je ongi. Baal ontzettend voor je. Veel succes volgende ronde meid.
    Hier gaat het wel. Ik heb nu al ruim een week last van gevoelige/pijnlijke borsten.Andere maanden een paar dagen dacht ik. En ben wazig/duizelig. S avonds afgebrand, emotioneel, steekjes links en rechts een beetje, maar geen rugpijn. Ja vant sporten hihi. Maar ik durf echt nergens op te hopen of t wel of niet raak is.

9. posh84

posh84 Actief lid

Feb 6, 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Jeskejes! Wanneer denk je dat je NOD is? Ik duim voor je meid!

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik denk morgen mn NOD. Heb het niet uitgerekend. Ik probeer t op me f te laten komen. Misschien dat ik woensdag of donderdag test.

11. posh84

posh84 Actief lid

Feb 6, 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat begrijp ik, soms is het even goed om alles gewoon zn gang te laten gaan en afwachten wat er gebeurt.
    Mijn NOD is woensdag. Ik heb al negatief getest en wacht nu ook maar af wat er gaat gebeuren woensdag. Als ik niet ongo word test ik ook donderdag.

12. Revolucia

Revolucia Actief lid

Apr 10, 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Pfff.. we zitten met zn allen lekker te wachten he? Frustrerend... zoveel meiden op of rond NOD, maar nog veel te veel omo-witte testen :x

Ik heb me nu heel dapper voorgenomen pas vrijdag weer te testen, maar ik weet nu al dat dit een heel moeilijk voornemen is om vol te houden...

13. posh84

posh84 Actief lid

Feb 6, 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met wachten Revolucia. Ik hoop dat je het volhoudt en vrijdag een knal positieve test in handen hebt!

14. kim198

kim198 Bekend lid

Jun 29, 2011
    898
    0
    0
    Hi,

Jeetje wat is het spannend bij veel van ons zeg! Ik ben nog steeds niet ongesteld. Temp blijft 37,5. Nu wel zeurderige buikpijn, maar verder niks. De test vanmorgen dus ook nog omo-wit (en geloof mij; ik heb goed gekeken). Heb ook wel eens een cyclus van 28 dagen en in dat geval is morgen mijn NOD. Ik heb alleen een vaag vermoeden dat ik mijn ei op 1 juli had (3 dagen later) en dat zou betekenen dat donderdag mijn NOD is. Ik denk niet dat ik zo lang kan wachten met testen dames, maar wie weet is dat allemaal niet nodig en wordt ik morgen gewoon ongesteld. Twijfels, twijfels... Het blijft spannend.

Denken jullie dat ik mijn huisarts om een bloedtestkan vragen als ik donderdag nog noet ongesteld ben? Ik ga namelijk zondag oo vakantie voor twee weken en wil voordien eigenlijk wel weten of ik zwanger ben of niet. Of is dat stom? Ik was vandaag al bij de huisarts (voor iets heel anders) en durfde het gewoon niet te vragen.

X en ik duim voor jullie!!!

15. bcloud

bcloud Niet meer actief

Maar denken jullie dat mn ei bij de eerste stijging is geweest of de 2e? Omdat ik nu nog steeds negatief test met kv, en ik niet precies weet hoelang mn cyclus duurt... Ja ben mss een zeur sorry... ;)

My Ovulation Chart

16. Martje1979

Martje1979 Actief lid

Oct 6, 2008
    119
    0
    0
    Misschien te veel, ik heb superdorst en drink behoorlijk wat glazen water. Ik moet tig keer per dag naar het toilet om te plassen en het viel me op dat alleen de eerste ochtend urine zo troebel was. Misschien witte afscheiding ofzo?? Ik heb sowieso ineens heel veel afscheiding. Ik denk dat ik maar eens langs de huisarts ga als dat zo blijft dan weet ik meteen wat er is.
    Bedankt voor het mee denken!
    x

17. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    2,986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vorige maand een luteale fase van 9 dagen, 1e ronde na het stoppen met de pil. Zou dat betekenen dat die elke maand ongeveer zolang is? En zo ja, vanaf wanneer denken jullie dat ik dan kan testen, of blijft 14 dagen na ei?

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

sjonge wat hebben jullie een hoop gekletst zeg!!! Ik ben vanavond bezig geweest met de administratie. En het is me voor nu even veel te veel om helemaal bij te lezen.

Ik ga me ook alvast aanmelden bij augustus... Blijf hier ook nog wel hoor :D.

19. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

May 12, 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    #1659 Zwabbertje, Jul 11, 2011
    Last edited: Jul 11, 2011
    Ging iets mis

20. LadyT

LadyT Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    1,042
    1
    38
    @zwabbertje,.... ach meis! een negatieve test...Wat balen! Maar je weet het motto op dit forum (geen bloed...). Hopelijk komt het nog goed! #fingers crossed!

Share This Page