NOD 1-15 Juli 2011

Discussion in 'NOD forum' started by Anni85, May 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

May 12, 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Meiden, heb wel even teruggelezen, maar even niet de puf om te reageren. Had namelijk net een negatieve test in handen:x En ik dacht wacht nog wel een dag na NOD, jeetje ben echt zo teleurgesteld.
    Maakt het uit dat het avondurine was??

Helaas betekent dit dat mijn cyclus weer langer is/word

2. kim198

kim198 Bekend lid

Jun 29, 2011
    898
    0
    0
    @zwabbertje; nog even positief blijven, dat probeer ik ook. Ik zit ook met een omo-witte test op NOD, maar nog geen bloed en dan hebben we nog een klein kansje, toch!? X

3. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

May 12, 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Wat zijn jullie toch lief. Dat geeft men een ietsiepietsie moed. Voor jullie ook fingers crossed

4. bcloud

bcloud Niet meer actief

Kan nog makkelijk te vroeg zijn Zwabbertje.. Mijn gyn vertelde me dat hcg bij iedereen anders is. En het kan zelfs schommelen en pas later meer worden.. Er zijn mensen die testen pas een week overtijd positief... Omdat hcg bij de een sneller komt als bij de ander.

5. jayma

jayma Lid

Jun 24, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Jemig wat kunnen jullie kletsen zeg.. moet ff een paar dagen werken en ben nu de draad al kwijt.

Ik heb nu echt het gevoel dat ik ongi moet worden, maar dan heel vreemd. wil eigenlijk niet testen vandaag, is nu mijn NOD, maar de dagen ervoor teste ik neg dus wacht nu gewoon af of ik ongi wordt of niet.
    Was er om half 6 al uit kon echt niet meer slapen, ik hoop zo dat ik niet ongi wordt!! Nog meer die met hetzelfde zitten, denk het wel te zien aan al de blauwe namen.
    Duimen draaien overuren.

6. Martje1979

Martje1979 Actief lid

Oct 6, 2008
    119
    0
    0
    Ik heb net ook negatief getest:x
    Morgen maar weer proberen als ik dan nog niet ongesteld ben.

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Morgen dames, balen van die witte testen.
    Ik ga weer naar mn werk. Niet teveel kletsen he ;)

8. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

May 15, 2011
    1,724
    0
    0
    Secretaresse
    Goedemorgen meiden,

Wat veel negatieve testen! Ik hoop dat jullie de moed erin blijven houden. Ik heb ook nog een beetje hoop. 2x negatief getest en nog steeds niet ongesteld. Zaterdag, zondag en gisteren 1 klein druppeltje oranje/bruinverlies. Maar dat noem ik geen menstruatie.

Ik heb gisteren de dokter gebeld en die zei dat ik dan deze ronde nog moet afwachten en vooral niet te veel gaan testen (ivm kosten en onzekerheid).

Vanmorgen mijn temperatuur weer gemeten en die is na de daling van gisteren weer omhoog geschoten.
    Moontje, je had gelijk. Die daling komt vast doordat ik gisterenmorgen zonder dekbed over mij heen wakker werd. Daardoor was ik natuurlijk al wat koeler.

View attachment 166262

Wat denk je nu van mijn kaartje? Ik blijf hoop houden of vind je dat onterecht?

9. Martje1979

Martje1979 Actief lid

Oct 6, 2008
    119
    0
    0
    @ambonmanise
    Ik vind het goed dat je er de moed inhoudt. Je temperatuurkaartje ziet er goed uit! Wat is het spannend hè?
    Ik hou er zelf ook de moed in ook al heb ik het gevoel ongesteld te worden. Ik weet wel dat ik echt gruwelijk baal als ik ongesteld word en dat druk ik zacht uit..;)

10. kim198

kim198 Bekend lid

Jun 29, 2011
    898
    0
    0
    Een streep!!! Een lichte, maar er is ee tweede streepje! Ik durf het haast niet te geloven!! Zou het dan toch!?? Morgen nog maar een keer!

X

11. Bo12

Bo12 Bekend lid

May 20, 2011
    903
    0
    0
    Gefeliciteerd Kim, een streep is een streep!

Ik moet nog 2,5 dag wachten tot testen...spannend!

12. Martje1979

Martje1979 Actief lid

Oct 6, 2008
    119
    0
    0
    Proficiat Kim!! Hoe geweldig, je bent zwanger want een tweede streep = een tweede streep.

13. Maia

Maia Niet meer actief

gefeliciteerd Kim.

nou, ik ben nu officieel overtijd, nu dag 34 en nog niet ongesteld. Vanochtend maar weer getest maar zo wit als hij kan zijn.

14. jayma

jayma Lid

Jun 24, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @KIM, gefeliciteerd!!

Ik weet het bij mij echt niet meer, heb net toch weer getest met een vroege test op mijn NOD nog steeds negatief en ook nog niet ongi....Zou het nog kunnen, met een vroege test zou ik nu toch wel iets moeten zien

15. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat veel negatieven testen :( Maar zolang er geen ongi is hebben jullie altijd nog een kansje!!
    Van harte gefeliciteerd Kim met je positieve test meid..

Ik heb morgen mijn NOD, nog steeds ongi buikpijn en zere tepels dus ga er gewoon vanuit dat morgen ongi wordt.

16. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Jaaaaa kim!!!joepie! Heb je geen foto?!
    Ik heb mijn testje van gisteren nog eens bekeken...of laat ik zeggen ik heb er constantnaar zitten kijken en zie toch een heeeeeel licht streepje!hmm...ik maak mezelf gek haha na NOD maar weer testen,morgen testen halen haha

17. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ik vindt het er zeker goed uitzien. Mijn theorie: Bij die een na laatste dip heb je pas je eisprong gehad... Dus die laatste dip was een soort van innestelingsdip.. Ik ben er namelijk achter dat dat bij mij ook het geval is.. Kijk maar:

My Ovulation Chart

Op dag 17/18 heb ik pas mn eisprong gehad, ff geeft ook een stippellijn bij 14 dat betekend dat die het niet zeker weet. Dus ik ga er vanuit dat de laatste dip ook mijn innestelingsdip is.. Gewoon moed houden zolang je geen ongi hebt en geen klachten..

Kim: Gefeliciteeeeerddd! Probeer je een foto te maken?

Wat denken jullie nu van mijn kaartje?

Allemaal succes met wachten verder..

18. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

19. beccy

beccy Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hey dames..

Meld me toch nog even hier, want plots stijgt mijn temp..Heb gister alleen een klein beetje bruin roze verlies gehad en nog geen rood..Vind het nu wel spannend worden.. haha. Ik ben altijd wel erg stipt..en als mijn temp daalt wordt ik ook altijd ongi, dit heb ik nog niet mee gemaakt..

20. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

May 15, 2011
    1,724
    0
    0
    Secretaresse
    Moontje, je bedoelt toch niet dat gisteren mijn innestelingsdip was? Ik dacht dat die op dg 24 zou zitten omdat ik nu ook al een week over tijd ben.

Jouw kaart ziet er ook goed uit, ga zo door zou ik zeggen.

Share This Page