NOD 1-15 Juli 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anni85, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bcloud

bcloud Niet meer actief

Dat vermoed ik, ik weet het niet zeker... Omdat die nu weer omhoog gaat.. Anders zou die laag moeten blijven..

2. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Beccy, ik dacht dat ook gisteren. En vanmorgen temp weer omhoog. Zie mijn kaartje 2 bladzijdes terug.

Blijf hoop houden!!!!

3. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Kim: gefeliciteerd met een Positieve test!!
    Eindelijk weer één op roze!! :)

De rest met negatieve testen: blijf hoop houden. Het kan altijd nog 2 kanten op gaan. Nee heb je, ja kun je krijgen denk ik dan maar. Ik hoop dat we straks allemaal op roze komen. :D:D

Fijne dag nog allemaal!

4. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    2e test: clearblue (extra gevoelig) ook positief (wel ook weer een zoekstreepje, maar het is er echt).

Ik hoop het zo!

5. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    ja blijf hoop houden en zeker omdat ik nu ook pijnlijke borsten krijg..normaal heb ikdat niet als ik ongi moet worden..

6. bcloud

bcloud Niet meer actief

Oke Beccy spannend!!

Ik heb inmiddels ook wat ontdekt..
    fertility heeft mn eisprong niet goed.. Stippellijn heeft aan dat het niet zeker is.. Ik vermoed dat mn ei bij dag 17/18 was, bij die eerste dip. En dat de 2e dip mn innestelingsdip was..

Kim, heb je al een foto genomen? ben nieuwsgierig!!

7. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het ff allemaal niet meer hoor..

Gisterochtend was mijn temp 36,9, hartstikke hoog. Gisteren avond gemeten, toen wassie 37,3. Vanochtend (7 uurtjes later) om 08:30 wassie ineens 36,4!! Ik snap er niets van!!
    Nu heb ik net weer gemeten en wassie 37,5.
    Weer een graad hoger!!

Wat denken jullie? nou heb ik wel op zolder geslapen en het was hartstikke warm waardoor ik merendeel van de nacht zonder deken heb geslapen. Snachts ben ik ook nog ff een half uurtje wakker geweest.

Willen jullie er even naar kijken?
    Vind het echt zo raar. Hoop niet dat mijn ongi eraan komt.

My Ovulation Chart

8. bcloud

bcloud Niet meer actief

@missiemaartje.. Als die morgen weer omhoog gaat is er niets aan de hand.. Ik meet elke ochtend rond 9 uur, en vanochtend om half 6 was ik gewoon nieuwsgierig was die ook lager dan om 9 uur..

Hoeveel dagen is je cyclus altijd dan?

9. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vanochtend was ik een half uurtje eerder met meten, maar dat zou lijkt me geen verschil moeten uitmaken.

Ik meet ook altijd sochtends om 07:30.

Qua cyclus lengte.. Ik weet dat ik 2/3 jaar geleden altijd rond de 29 dagen zat. vorige maand was mijn eerste pilloze maand en toen was mijn cyclus maar 26 dagen (dus zou ik vandaag ongesteld moeten worden), en mijn luteale fase was maar 9 dagen. Nu heb ik nog later mijn ei gehad (dag 19), dus zit nu pas 8 dagen na mijn ei.

Dus ik weet eigenlijk niet wat ie nu gaat doen.

Maar wat zou een verklaring kunnen zijn van die lage temp, weet jij dat?

10. bcloud

bcloud Niet meer actief

Als jij pas 8 dagen na je ei zit , kan het nog alle kanten op.. Het kan een innestelingsdip zijn.. Want 14 dagen na je ei komt meestal je ongi opzetten..

11. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouja, vorige maand was het dus al na 10 dagen.. En ik heb nooit verder getempt dus geen idee hoelang mijn luteale fase is.. Toen zakte ie ook al op dag 8, maar niet zo extreem, toen was het geleidelijker. Maar toen was ie dus ook niet zo hoog als nu.
    Dus hopelijk niet weer teken van menstruatie :(

12. bcloud

bcloud Niet meer actief

Oke das idd lastig ik duim voor je..

13. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnx.. ik zal toch nog ff moeten wachten. En het zure is.. Is dat mijn temp redelijk hoog blijft als ik ongesteld ben(in ieder geval een stuk boven de coverlijn). Hij zakt wel wat van te voren, maar pas bij mijn volgende eisprong issie weer op mijn laagste temp. Dus da's vervelend want dan weet ik nog niets!!

pff.. Wachten wachten :)
    Bij jou stijgt ie weer mooi.

14. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ja ik moet ook afwachten pfffff, moeilijk he?

Zo mijn eerste werkdag op mn nieuwe werk van 14.00 tot 20.00..
    Ookal zo spannend hihi

15. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend! Wat voor werk doe je? Heel veel succes zo!! Ik heb zo goed als vakantie, dus ik hoef niet meer zoveel te werken. Dadelijk lekker shoppen, even mijn zinnen verzetten!

16. bcloud

bcloud Niet meer actief

Werk bij macdonalds:p hahahaha dus heel wat anders als wat ik gewend was (callcenter).. Maar tis altijd ff de eerste dag en dan went het wel..

Lekker he shoppen :) ga ik binnenkort ook zeer zeker doen als ik weer wat centjes heb verdiend.

17. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja shoppen is altijd leuk. En ik ben afgelopen jaar 28 kilo afgevallen, dus dan mag ik me de komende jaren wel trakteren vind ik ;)

18. bcloud

bcloud Niet meer actief

Zow idd :D knap hoor!! Ik ben ook telkens bezig mja tis echt moeilijk... Ben in ieder geval wel 10 kilo kwijt.. En nu ben ik best tevreden met mezelf..

19. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed van je! :) Lukt je vast wel. Ik heb het echt gedaan voor zwangerschap, en voel me veel beter!

Heel veel succes op je nieuwe werk!
    En succes met wachten.. ik duim voor je!

20. Molky

Molky Actief lid

8 jun 2011
    143
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb vandaag bloed verlies, zacht roze.
    Ik denk dat ik ongesteld ben geworden...
    Kan iemand mij op rood zetten?

Liefs

Deel Deze Pagina