Kim wat een naar nieuws, maar ga hard voor je duimen dat t toch goed zit. Duim duim duim meid en een knuffel Fijne avond iedereen, ik ga douchen en mn bed in. Ben kapot.
Ambon, natuurlijk, ongeacht ongi blijf ik hier hangen na 15 juli. Moet toch weten of je op rose mag (en ik zelf ook). En wat een lieve man heb je, kan straks alleen maar liever worden als je zwanger bent. Wanneer ga je weer testen?? MvJ, geeft helemaal niks meid, rust lekker uit. Kim hoe is het met je?? N80, je wat balen, succes in de volgende ronde.
@zwabbertje... echt afwachten ja!!! Voel geen naderende ongesteldheid maar voel me ook niet zwanger...eigenlijk nergens last van...dus echt spannend... had 4 dagen voor nod ook een test gedaan die van de kruidvat 2v5 en die gaf na afleestijd wel een tweede streep, maar dan is ie eigenlijk niet geldig...weet ut niet...het moet gewoon goed zijn ! hehe
@Zwabbertje: ja, mijn man is gek op kinderen van anderen. Onze wens is dan ook heel groot om er zelf één te hebben. Ik denk dat ik zaterdag een testje ga wagen als er voor die tijd niets gebeurd. De bruine vlekken om mijn tepels zijn groter geworden zag ik net in de spiegel. Kan dat ook een betekenis hebben? Ik heb geen last van zere borsten, had mijn moeder ook niet toen ze zwanger was. Ga jij ook binnenkort weer testen of wacht je nog even? Als het negatief is, is het ook zo'n teleurstelling hè? Maar we gaan voor roze!!!
@kim: hoe is het met je meissie??? Ik hoop toch zo dat jij bij de goede 50% mag horen!!! meiden die gereageerd hebben op mijn foto: dank je wel voor jullie reacties. Ik typ net in een ander berichtje dat ik voorzichtig blij durf te zijn maar lees net bij louan dat ze na afleestijd een tweede streepje zag en dan begin ik weer te twijfelen... Er zit niets anders op dan morgenvroeg weer te testen en ik hoop vurig dat de 11e ronde voor ons roze zal zijn!!!
Weet niet hoelang na die 5 minuten het is geweest hoor....sommige zeggen dat het een indroogstreepje is....
whitesaber, BEDANKT!! Je bent m'n reddende engel., ik heb dan toch weer hoop. Ik ga dadelijk dus hoopvol naar bed om lekker te slapen.
Ambon, over wat je wel en niet voelt/ziet aan het begin van je zwangerschap kan ik je niet helpen. Hij bij de zwangerschap van mijn zoontje in de begin weken helemaal geen verandering van lichaam. Pas na 7 weken begon ik het te merken aan het overgeven. Ik wil toch donderdag weer een test wagen, maar nu met ochtendurine, weet iemand of dat uitmaakt??
@ Molky, idd ff afwachten... Temperatuur jij ook? @ Kim ik duim voor je .. Hoop dat het allemaal meevalt.. Hier een drukke eerste werkdag gehad bij de mac, dus voel me net een patatje, ga zo lekker douchen en met mn mannetje film kijken Wat vinden jullie van mijn kaartje? Ik denk dat mijn NOD pas over 3/4 dagen is en mn eisprong bij dag 17/18/19 was bij de eerste dip... Fertility wist het ook niet zeker daarom de stippellijn.. My Ovulation Chart
@zwabbertje.. ja dat maakt uit hcg is dan het sterkst aanwezig in je urine. En idd een indroger is niet roze of blauw.
Dames, Ik mag op ROZE!!! vandaag een bloedafname laten doen op het werk en ja hoor HCG was 35!! Nog wel erg pril maar toch positief..!! Ben helemaal blij.. (waarom bloedafname..bij ons op het werk moet je per direct stoppen met werken ivm rontgen straling en anesthesiegassen..dus nam collega in vertrouwen dat ik 1 dag overtijd was en dat dat anders nooit zo is en hop ze zegt we doen een bloedafname dan heb je gelijk zekerheid...)
@Beccy: Gefeliciteerd meis, wat supergoed! @Dames op rood: Heel veel succes in de volgende ronde... @Dames op roze: gefeliciteerd! @Dames op blauw: Hopelijk later deze week wel een streep op de test, ik weet hoe rot het is... @hier: Dag 46, 12 dagen overtijd, 3 nega testen verder en nog geen ongi. Volgens mij is mijn lichaam een spelletje aan het spelen met me
Hi Het bloeden is weer minder. Nu nog klein beetje met afvegen. Heb me de hele avond rustig gehouden op de bank. Buikpijn is ook gezakt. I'll keep you posted! X
@beccy: gefeliciteerd!! Geniet er lekker van! Het is je van harte gegund. Ikzelf mag op rood. Ik test nog positief, maar verlies nu zoveel bloed (helder donkerrood en zelfs klodders (sorry) dat ik zeker weet dat ik nog een ronde opnieuw moet. Heel jammer, maar meiden: dan was het zo niet bedoeld denk ik. Het was ook pas onze eerste poging en zoals ik al eerder deze maande zei: voor zoveel geluk ben ik niet geboren. Volgende keer beter! X