NOD 1-15 Juli 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anni85, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    gefeliciteerd dames!
    Voor Kim, heel veel sterkte!

2. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

@kim sterkte meid...

3. bcloud

bcloud Niet meer actief

@ Kim.. Sterkte ermee, en heeeeel veel succes in de volgende ronde!!
    Lekker ff op vakantie, ontspannend klussen hihi..

@ Martje en Beccy: Gefeliciteerd:D:D, geniet er lekker van!!

Ik sluit me maar weer bij de twijfelachtige wachters aan...

Nog steeds negatieve test.. Wat denken en vinden jullie van mijn kaartje vandaag?

My Ovulation Chart

Verder draaien mn duimen overuren voor ons allemaal :)

4. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @ jeskejes: Spannend zeg, ik ben nu nog steeds ni ongi. Maar die buikpijn, grr.. Ben ook bang om teleurgesteld te worden als ik ga testen. Moeilijk moeilijk..

@kim: Fijn dat je even lekker hebt uitgehuild. Wens je vast heel veel plezier op vakantie!

@jayma: Haha ook al wit ondergoed, ik check ook de heelee tijd. Maar nog niets, ook nog steeds menstruatie pijn. Beter dat jij nog witte afscheiding hebt. Had ik gister wel, vandaag bijna niet. Dus wacht echt op de rode duivels :x

5. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee moontje, voor jou ook weer afwachten!!
    Kan nog alle kanten op he :) Voor mij ook denk ik..
    Wat vindt je van de mijne?

My Ovulation Chart

6. bcloud

bcloud Niet meer actief

Jaa kan alle kanten nog op.. Ik blijf op 36.7..

Ik betwijfel alleen wat de lengte van mn cyclus is..

Jaa jij hebt ook weer een stijging:D, ik zei het je gister dat als die zou stijgen het er goed uitziet, ik blijf erbij... Spannend he?

7. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat heb ik ook.. qua lengte van mijn cyclus.. Vorige maand dus 26, zit nu op dag 28. Morgen dpo 10, denk dat ik dan voor het eerst ga testen. super spannend! Als ik niet ongesteld word in ieder geval!!!

En jij??

8. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ja ik weet het ook niet helemaal.. Soms 28 soms 29 en soms langer... Maar kheb ook veel stress laatste tijden :(..

Deze maand was het wat minder dus hoop dat het goed loopt...

9. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoop het ook voor je.. 3 jaar geleden zat ik dus ook op 28/29, maar vorige maand na stoppen van de pil op 26, zal wel gewoon ontpillen zijn geweest.. maar wanneer ga jij weer testen?

10. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Dit is mijn kaartje zou ik mijn eisprong al hebben gehad??
    heb namelijk maar 1 ovulatietest gehad dat ik dacht van ja dat kan hem wel eens zijn maar was ook niet op zijn aller donkerst :(

11. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ik zie wel wanneer ik weer ga testen, ik denk pas over een paar dagen maarja ik ken mezelf:p

@ Gesina: Ovutesten helpen mij ook niet... Ik temperatuur alleen.. Ik heb ze deze maand ook nog gebruikt, zeer onduidelijk... Ik ga ze niet meer gebruiken...

12. hopeandfaith

@ Moontje nee ik snap er ook niks van tis niet dat ik zeg van wow wat een Donkere streep

13. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik ook geen ovulatietesten, ik temp ook alleen.. :)

14. hopeandfaith

Kunnen jullie niks zien aan mijn Tempratuur kaartje??
    of ik al mijn Eisprong heb gehad?

15. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    @ Beccy en Martje: gefeliciteerd!!!! En zo komt er toch weer wat roze bij...

@kim: meid, wat jammer... maar idd knap hoe je ermee omgaat! Geniet van je vakantie en de bijbehorende 'klusperiode' :D

Verder een hoop meiden in hetzelfde schuitje he? Hier nu ook een paar dagen overtijd, als ik uitga van 28 dagen (terwijl mijn cyclus normaal altijd net iets korter is). Niets wat wijst op rode duivels, maar ik voel me ook niet zwanger...
    1 nega test maandagochtend en nu durf ik niet zo goed meer...

Moet zo ff naar het Kruidvat voor wat andere boodschappen, we zullen zien of ik me in kan houden

16. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Revolucia
    Dat jij het volhoud zeg! Super knap.. Ik was allang naar de winkel gerend alweer denk ik ;)
    Tis nu 2 dagen later, ik zou morgen een testje doen als ik jou was hoor, niet de hoop opgeven :) Hoelang waren je andere cyclussen?

@ moontje01
    Denk je niet dat mijn temp vandaag weer veel hoger had moeten zijn? Zo niet.. vanaf hoog noem je de temperatuur 'hoog'? een paar tienden boven de coverlijn?

@ Gesina, als ik je kaartje bekijk, zit je pas op dag 10 of niet?
    Ik heb mijn eisprong een keer op dag 17 gehad en nu zelfs op dag 19. Hij moet in ieder geval 3 dagen hoog blijven, minstens 0,2 graden hoger. Zover ik weet tenminste!

17. bcloud

bcloud Niet meer actief

@ Gesina , vul em ff op fertilityfriend in die is duidelijker en geeft je eisprong aan.. Is wel engels maar makkelijk in te vullen.

18. bcloud

bcloud Niet meer actief

@missiemaartje.. Ik heb maar 0.4 hoger... Ze zeggen vanaf 0.3 hoger is goed ..

19. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanaf 0,3 graden boven coverlijn bedoel je??
    dat is een soort gemiddelde of niet?

20. hopeandfaith

@ missiemaartje

Ja klopt zit nog maar op dag 10 maar ik heb maar een Cyclus van 25 dagen.

Okeej dus hij moet zoieso 3 dagen hoog blijven dus ik heb hem nog niet gehad ??

@moontje01

ik heb het geprobeerd om daar mijn tempratuur kaartje in te vullen maar ik snap er geen zak van.

Deel Deze Pagina