Bedankt voor het er bij zetten Bo12 @ toerist18: Maart is inderdaad een goede maand om te bevallen. Lekker de zomer in met een kleine. De winter met een kleine is inderdaad wat minder fijn. Hopen dat het deze keer raak is dan maar. Bij mij weet mijn naaste familie wel dat we bezig zijn zwanger te worden aangezien we het bij 9,5 week zwangerschap verteld hadden dat ik zwanger was. Helaas ging dat dus bij 10 weken mis.... @GFH: Het wordt klussen vandaag @ MVJ: Klinkt allemaal in ieder geval wat positiever!!! Succes met de verdere onderzoeken.
Goedemorgen meiden! @MvJ: Wat een verhaal zeg! Moest even goed alles lezen Maar wat fijn dat eten en drinken nu weer goed gaat. Nu nog meer duidelijkheid over je cyclus en dan ready to go Enne, ja gister weer lekker geknutseld hoor @Toerist en N80: Daar ben ik het helemaal mee eens! Lekker wandelen met de kleine, zonnetje schijnt dan. Doe mij ook maar Maart, al had ik met de kerst thuiszitten ook prettig gevonden hoor @GHF: Jij ook al aan de klus zo te zien! Straks samen op de wachtbank...?
Nou ronde 3 is in aantocht: Ik ga morgen beginnen met ovulatietesten omdat ik gelijk al een regelmatige cyclys heb van 28 dagen. Ik heb de ovulatietest van Clearblue Digital gekocht. Deze kan ik met ochtendurine gebruiken. Ik ben benieuwd of er gelijk een smiley komt of dat ik nog een paar dagen moet wachten. Gebruiken jullie ook ovulatietesten en weten jullie partners het ook? Ik heb het nog niet aan mijn man verteld omdat hij niet wil dat het een verplichting wordt om te klussen. Tot nu toe doen we het wanneer we er zin in hebben. Maar ja, we hebben wel een kinderwens en dan moet je er wel iets voor doen hè? Alleen mijn man, moeder en 1 vriendin weten dat ik gestopt ben met de pil omdat zij heel graag oma wil worden. De rest vd wereld kan wel wachten totdat ik zwanger ben. Ik hoop dat er veel roze in de lijst mag verschijnen. Ik ga gauw weer aan het werk. Fijne dag nog allemaal.
@Ambonmanise: Ik gebruik ook ovu-testen, en vriendlief weet dat ook. Alleen klussen we sowieso om de dag, voor het geval we toch mijn ei missen via de ovu-testen
We hebben het nooit als geheim gehouden zelfs toen we wisten dat "het" een jongen werd hebben we gelijk zijn naam verteld en hem ook zo genoemd in de buik En we waren 3 jaar bezig voor een kleine dan heb je wel wat steun nodig
Haha een vriendin van mij wist ook dat ze een jongen kreeg. Die noemde we liefkozend "Sjakie". Gelukkig werd het uiteindelijk een andere naam bij de geboorte
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) 4. Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) Gesina (2e ronde, 1e kindje) 5. Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) linna 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) 11. 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) N80 (3e ronde, 1e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) 14. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) 15. Datumloos: mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera), Jeskejes (1e kindje, 8e ronde) Totaal: 38 .. Zwanger, .. Ongesteld,.. Vlinder,.. MMM, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven Mijn datum van 11 naar 14 gezet.
Klussen om de 3 dagen is toch het beste? Vaker verslechterd de kwaliteit van het sperma. Ik ga maar eerst wachten op de ongi, als ik dat wordt ben ik al heel ver. Ik heb met de vorige zwangerschap ook ovulatie testen gebruikt, ik had een hele late eisprong, en bij de 1e was ik daarna ook zwanger.
even een vraagje dames, de meeste van jullie hebben iets meer ervaring dan ik! Gister kwamen de eerste signalen van clevixslijm... vanmorgen flink toegenomen dus daar was ik blij mee. nu ging ik net naar toilet (ook omdat ik zo een buikpijn had) en merkte ineens dat clevixslijm nergens meer te bekennen is en mijn baarmoedermond ineens een stuk hoger zit... buikpijn is ook ineens totaal veranderd. Beeld ik me nu in dat mijn eisprong al is geweest ???? zo moeilijk om te weten wat je allemaal voelt... weet dat het bij iedereen anders is maar wilde toch even vragen. Vanavond voor de zekerheid nog een keer klussen ?? wordt er een beetje onzeker van!
Hoi allemaal, De 2e ronde is hier aangebroken. Vanochtend ongesteld geworden nadat ik vorige maand gestopt ben met de pil. Vind het wel jammer maar ben toch wel blij dat alles het na 26 dagen gewoon weer doet. Normaal heb ik een cyclus van 28 dus ik hou het maar even op 14 juli en dan zien we wel weer! Wil iemand mij in het lijstje toevoegen?? Thnx!!
Hallo dames, Het wordt al steeds drukker hier op het wachtbankje, gezellig !! Hopelijk kunnen veel op Roze deze maand.. Hier iets vreemds.. Sinds afgelopen zondag is menstruatie voorbij en ineens sinds vanmorgen wat bruinverlies, klein beetje maar, maar heb dit eigenlijk nooit.. Snap niet helemaal hoe dit kan ?? Iemand dit eens eerder gehad ??
Ehm, ik denk dat je cervixslijm bedoeld? In ieder geval is cervixslijm een teken dat je eisprong eraan komt. Zodra je geen tekenen meer hebt van cervixslijm dan is je eisprong geweest/bezig. Het is dus een goed idee om vanavond nog te klussen, dan weet je zeker dat je hem niet gemist hebt! Veel plezier vanavond!
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) 4. Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) Gesina (2e ronde, 1e kindje) 5. Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) linna 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) 11. 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) N80 (3e ronde, 1e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) 14. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) Missiemaartje (2e ronde, 1e kindje) 15. Datumloos: mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera), Jeskejes (1e kindje, 8e ronde) Totaal: 40 .. Zwanger, .. Ongesteld,.. Vlinder,.. MMM, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven Missiemaartje, ik heb je er bijgezet
Hoi meiden, Ik ben ongesteld geworden gisteren. Dus ik ga voor ronde 3! Mag ik nu hier meedoen? Mijn NOD is 8 juli. Kunnen jullie mij op de lijst zetten? xx Molky
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) 4. Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) Gesina (2e ronde, 1e kindje) 5. Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) Molky 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) linna 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) 11. 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) N80 (3e ronde, 1e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) 14. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) Missiemaartje (2e ronde, 1e kindje) 15. Datumloos: mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera), Jeskejes (1e kindje, 8e ronde) Totaal: 4 .. Zwanger, .. Ongesteld,.. Vlinder,.. MMM, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven Molky je staat erbij!