NOD 1-15 Juli 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anni85, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van!

2. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid! Heerlijk he zo'n positieve test geniet er van!

3. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wat veel roze meiden :D heerlijk hoor! Gefeliciteerd missiemaartje!!

4. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer meid! Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk ben je gauw zwanger van een plakbeebje.

5. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL

Jammer Moontje, ik had t zo gehoopt voor je! Maar zolang je geen bloed ziet heb je nog kans he, het is immers ook niet heel zeker wanneer je je ei hebt gehad.

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Zwabbertje: ik ga heel hard voor je duimen hoor meid!! Ik gun het je zo enorm :D.

@ Martje: bedankt dat je het knap vind. Maar wat heb ik eraan om altijd maar negatief te zijn? Tuurlijk heb ik ook dagen dat ik er ff flink van baal en hierdoor flink chagrijnig ben, maar daar zet ik me daarna weer overheen en ga dan gewoon weer verder... En ja er speelt veel, maar ik zeg altijd maar: "we krijgen alleen maar wat we aankunnen".... en dat is blijkbaar heel veel ;)

@ Posh84: ooooooow spannend hoor meid!!! waarom maak je je zorgen? Ik zou gewoon lekker een testje halen en dan gaan testen :D. Ow lees dat je al getest had. Maar het zou maarzo kunnen zijn dat je voor jou lichaam te vroeg hebt getest hoor...

@ Beccy: ow jeetje meid, ik lees het nu pas van je vmk... Wat erg meis... Hele dikke knuffel voor jou en sterkte. Ik duim heel hard dat je snel een plakbaby mag krijgen hoor...

7. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Hoi meiden,

@beccy, Heel veel sterkte meid, super dikke knuffel voor jou.

@missymaartje, gefeliciteerd!!

@jayma, gefeliciteerd!!

@revolucia, gefeliciteerd!!

Kom op meiden , er kan nog meer roze bij. ik blijf voor jullie duimen.

Sorry als ik iemand ben vergeten.

Liefs princess79

8. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ MvJ: Ik hoop dat het toch te vroeg is, maar het kan bijna niet. Ik zit nu op cd 31. Op cd 15 is mn ei gekomen. Ik test met die super vroege testen die je al 6 voor nod kan doen. Die hebben maar 10 hcg nodig om positief te zijn. Maar goed ik wacht rustig af... Hoes met jou en je kleine man? Is de oorontsteking al weg?

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @MvJ: Geen probleem meid, ik vind vast wel een ander.
    Enne, Zwolle is ook niet echt naast de deur hihi :D

@Ambon: Wat ontzettend balen meis :(
    Heel veel succes in de volgende ronde!

@alle zwangeren: Gefeliciteerd!

@hier: dag 49, geen ongi, wel iedere keer buikkrampjes.
    Maar das al 1,5 week, dus maak me maar geen illusies.
    Van het weekend maar weer een testje doen denk...

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Princess: ja dat kan niet he? Zomaar mensen vergeten LOL....

@ Posh: Maar dan nog kan het zijn dat jij niet zo heel snel hcg aanmaakt ;). En geen bloed geeft moed :D.
    Met mij gaat het aardig hoor... al doet mijn duim wel enorm veel zeer, heb vandaag nieuwe silversplint gekregen, dus heb enorme drukpunten nu. Mijn duim is helemaal dik. De oorontsteking, tja, we moeten nog 2 weken druppelen... en dat is één groot drama iedere keer... Maargoed, het is niet anders. Hij heeft er geen last meer van in ieder geval...

@ Anni85: Whahahaha, nee he? Dat is wel ffies rijden LOL.... Ik duim voor een positieve test voor je hoor :D.

11. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvJ: wat naar van je dikke duimen, hopelijk neemt de pijn snel af. Gelukkig heeft J geen last meer van de ontsteking, nu hopen dat ie nu weg blijft ook!

12. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @louan: Balen dat je negatief hebt getest!!

@moontje: Ik wacht ook op mn ongi hoor, pfffffff vervelend..

@missiemaartje: Haha wat grappig van je moeder! Mijn moeder heeft ook altijd alless door, moeders kennen je gewoon te goed ;)

@sar: Heel veel succes met jullie volgende ronde, hoop voor je dag je gauw rose mag kleuren!

@posh: Mijn NOD was ook de 13e, heb de 14e negatief getest en nog steeds geen ongi..

Hier dus nog steeds geen ongi te bekennen. Baal er wel van dat nog niet begonnen was met temperaturen etc.. Heb geen id of ik mn ei heb gehad en hoe mn temp nu zou zijn in vergelijking met voorgaande dagen. Heb iig totaal geen ongi buikpijn meer, maar ga er vanuit dit weekend sowieso ongi te worden.
    Maandag zou evt. mn 33e dag zijn (hiervoor 2x28dgn) dus mssn dat ik dan een testje waag. Ben eigenlijk bang dat deze verandering gewoon door het ontpillen komt!
    Zal jullie op de hoogte houden van mn ongi en/of testjes ;)

13. louan

louan Niet meer actief

@mvj...als het nog langer uitblijft ga ik dat ook wel zeker doen!!

@zwabbertje, die van 2v15 met dat plusje..

Ben nog niet ongesteld geworden, wel echt krampjes hoor dat ik denk hij zet door maar nog niets te bekennen dus ik hou zeker de hoop erin..vandaag een week overtijd...zoals ik al eerder zei nooit eerder gehad, ik voelde kramp en de menstruatie was er...mijn cyclus hiervoor was 30 28 28...en nu op dit moment 35...ik heb geduld....

:)

14. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Meiden even een vraagje, hoelang kan je je urine bewaren voor een zwangerschapstest??
    Ik heb namelijk om 07.30 uur geplast en de winkels gaan om 09.30 uur open. (heb het wel in de koelkast gezet)

Ik zal men vraag ook nog even op het algemene forum zetten.

15. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw

16. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Meiden bedankt.
    Maar helaas weet ik het nu zeker, ik ben niet zwanger:x

Ik heb nu voor mezelf besloten even afstand te nemen (tot en met dinsdag) en niet op het forum te komen. Ik kan nu toch niks en ga (mocht ik nog niet ongesteld zijn) dinsdag langs de dokter.

17. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    @zwabbertje...meid!! Wat is er gebeurd? Heb je in de tussentijd al een test kunnen doen en negatief? Of bloedverlies?
    In iedergeval veel sterkte en het is goed om soms even afstand te nemen...even hoofd leeg krijgen!

Dikke knuffel van deze kant af!

18. bcloud

bcloud Niet meer actief

Nou hier is de ongi doorgebroken...

Dus ik ga naar augustus :)

Ik blijf wel mee lezen hier ..

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Posh: Ja dat hoop ik ook, maar ik ben al blij dat het nu al zo snel weg is, door de buisjes :D. Ik heb nu net de silversplint weer omgedaan en hij doet nog steeds zeer, maar laat hem wel ff om weer...

@ LeenElise: spannend hoor! Ik duim voor je :D.

@ Louan: ik duim voor je hoor :D.

@ Zwabbertje: volgens mij kun je hier gewoon een test mee doen hoor. Ow lees, dat je dat al gedaan hebt. Balen zeg meid!!! Ik blijf voor je duimen. Geen bloed geeft moed en je kan altijd nog een bloedtest vragen he?

@ Princess: hahahahaha, geen sorry. Zwangerschapskwaal noemen ze dat ;).

Hier een rotnacht gehad. Kon zelf al nauwelijks in slaap komen en toen ik eindelijk sliep begon ons kleine manneke te spoken. Hij is 3x helemaal overstuur wakker geworden. Ik vermoed nachtmerries, maar tegelijkertijd vraag ik me af of dat al kan...

20. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

@mvj Hoe oud is J dan?
    Want mijn kerel heeft wel degelijk nachtmerries en dat heeft hij altijd na een intensieve dag bijv KDV of een warme dag in het zwembad

Deel Deze Pagina