@ Louan: Wat raar zeg, hoop dat je snel duidelijkheid hebt! @ Martje: Wij wachten gewoon tot ik 12 weken ben. We weten het pas net, dus dan is het nog ff ons geheimpje ik ben precies 12 weken op de verjaardag van mijn schoonmoeder, dus dat vind ik een goed moment om hun in te lichten @ Zwabbertje: Balen meid, succes in de volgende ronde! @ moontje: Super balen meid, had je je echt gegund! Succes in de volgende maand! Ik voel me verder hier allesbehalve zwanger maar mijn gevoel zegt dat ik dat niet te hard moet zeggen Ik ben natuurlijk ook pas 3 weken en 5 dagen. Begin wel steeds vermoeiender te worden, heb enorm veel puisten en last van mijn darmen maar verder gaat het goed. Ik vond het idd wel apart dat mijn moeder het kon zien aan me. Gelukkig zijn ze 4 weken op vakantie nu dus hoef niet bang te zijn dat ik het verklap haha. Ik ga maandag nog ff een testje doen, hopelijk is de streep al wat dikker. Ik kan het nog steeds niet geloven omdat ik me niet heel veel anders voel ,maar goed dat komt vast nog wel.
Hoi meiden, Ben vandaag ongesteld geworden dus op naar ronde 8! Heb ontzettend veel pijn, ik verga bijna. Het is ook veel heftiger dan mn andere menstruaties. Net even een paracetamol ingenomen hopen dat t snel zn werk begint te doen. Nou meiden ik ga jullie verlaten. Voor de meiden die nog aan t wachten zijn: Ik duim voor jullie! Hopelijk is het deze maand toch raak! Nu maar even de lijst opzoeken...
@missiemaartje meid ik zal het zo zeggen: Wat je allemaal nog gaat meemaken,is niet niks Dat zwanger voelen,vond ik het ergst op het eind... Dat je altijd in de "zwangere-zijligging" moet liggen... Benen opgetrokken en op de zij Anders kan je het benauwd krijgen... Ik dacht niet misselijk te worden werd het met 15 weken... Ineens BOEM kots whaha Ohh maar er zitten ook zoveel heerlijke dingen aan vast Voor het eerst je kindje voelen... Ahhh... *Zwijmel,Zwijmel*
1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2de ronde, 1ste kindje Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) 4. Gesina (2e ronde, 1e kindje) Daniellu ( 2e ronde 1e kindje) Lautjuh85 ( 1e ronde, 2e kindje) Veronika (1e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) Angelientje (5e ronde, 1e kindje) 5. Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) Trijntje81 (1e ronde, 1e kindje) (clomid 100 mg) Trixy 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) Lola28 (8e ronde, 1e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje) Meine (7e ronde, 2e kindje) Molky (3e ronde, 1e kindje 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) Yulia (1e ronde, 2e kindje) linna louan (4e ronde, 1ste kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Zozo (1e ronde, 1e kindje) Linda250388( 4e ronde, 1e kindje) 11. Poohbeer1 (3e ronde, 1e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Annabeth (1e ronde na *, 1e kindje) 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) Beccy(5e ronde, 1e kindje) Kim198 (1e ronde, 1e kindje) Jayma (2e ronde, 2e kindje) Natas23 (4e ronde, 2e kindje) Moontje01 (2e ronde, 1e kindje) Jacomijn (2e rondje, 2e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) N80 (3e ronde na mk, 1e kindje) Martje1979 (11e ronde, met vmk meegerekend, 2e kindje) LeenElise (1e ronde, 1e kindje) Missiemaartje (2e ronde, 1e kindje) Posh84 (7e ronde, 1e kindje) Bruintje (1e ronde, 1e kindje) 14. Lieke84 (6e ronde, 1e kindje) Debke83 (1e ronde na mk, 2e kindje) 15. Koekeloerie (1e ronde, 2e kindje) datumloos mamavanjoshua (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) jeskejes Totaal: 71 17 Zwanger, 18 Ongesteld,... Vlinder,1 MMM,10 Negatieve test,... Twijfeltest,...Niets doorgegeven Mezelf op rood gezet ben vandaag ongesteld geworden
Ben er ook ff klaar mee hoor, heb nog geen menstruatie maar ik wacht gewoon rustig af..dan ga ik vanaf dan beginnen met ovu testen...afgelopen maand niet gedaan dus wist ook niet precies wanneer mn ei was....misschien dan toch later en is mn cyclus verschoven... succes iedereen en sommige zal ik vast wel weer zien op het forum in augustus... ik zal nog wel vertellen hoe dit is afgelopen! gr
@ Whitesaber: J.oshua is 2,5 jaar. Ik zou niet weten waar J.oshua het dan van zou moeten hebben, want hij is verder nergens spannends geweest... Zwangere zijligging??? @ Missiemaartje: Ooooow dat klinkt enorm als zwangerschapskwaaltjes hahahaha. Ik denk dat de streep dan al wel dikke is hoor, wees daar maar niet bang voor... @ Posh: ow dat is balen zeg! Op naar de volgende ronde dan maar... Vanmiddag heerlijk naar de markt geweest. Ff kaas en kipfilet gehaald en voor J.oshua bij de mediamarkt een dvd van Kabouter Plop. J.oshua ligt nu op bed en ik ga zo even vast douchen en dan straks ff de dierenkaartjes die ik hier heb liggen door de bus doen van mijn nicht. Vanavond verjaardag, dus dan ben ik er ook niet. Man heeft even de WII Fit weer aangesloten, dus nu kan ik ook, als het me lukt, elke dag weer even trainen... Misschien WII Fit 2 maar eens even kopen via marktplaats ofzo...
Haj meiden, Ook hier nog steeds geen ongi! Had vanmorgen met afvegen een klein beetje bruinig slijm, maar zet totaal niet door. Heb nu 2x een cyclus gehad van 28 dagen. Mocht ik dit weekend niet ongi worden dan zou maandag mn 33e dag zijn, dacht eraan om dan evt. nog een testje te wagen. Of zouden jullie langer wachten?
1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2de ronde, 1ste kindje Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) 4. Gesina (2e ronde, 1e kindje) Daniellu ( 2e ronde 1e kindje) Lautjuh85 ( 1e ronde, 2e kindje) Veronika (1e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) Angelientje (5e ronde, 1e kindje) 5. Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) Trijntje81 (1e ronde, 1e kindje) (clomid 100 mg) Trixy 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) Lola28 (8e ronde, 1e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje) Meine (7e ronde, 2e kindje) Molky (3e ronde, 1e kindje 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) Yulia (1e ronde, 2e kindje) linna louan (4e ronde, 1ste kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Zozo (1e ronde, 1e kindje) Linda250388( 4e ronde, 1e kindje) 11. Poohbeer1 (3e ronde, 1e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Annabeth (1e ronde na *, 1e kindje) 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) Beccy(5e ronde, 1e kindje) Kim198 (1e ronde, 1e kindje) Jayma (2e ronde, 2e kindje) Natas23 (4e ronde, 2e kindje) Moontje01 (2e ronde, 1e kindje) Jacomijn (2e rondje, 2e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) N80 (3e ronde na mk, 1e kindje) Martje1979 (11e ronde, met vmk meegerekend, 2e kindje) LeenElise (1e ronde, 1e kindje) Missiemaartje (2e ronde, 1e kindje) Posh84 (7e ronde, 1e kindje) Bruintje (1e ronde, 1e kindje) 14. Lieke84 (6e ronde, 1e kindje) Debke83 (1e ronde na mk, 2e kindje) 15. Koekeloerie (1e ronde, 2e kindje) datumloos mamavanjoshua (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) jeskejes Totaal: 71 17 Zwanger, 19 Ongesteld,... Vlinder,1 MMM,10 Negatieve test,... Twijfeltest,...Niets doorgegeven Ik heb mijzelf ook op rood gezet had ik nog niet gedaan... ik blijf nog ff meelezen vind het wel spannend allemaal en voor diegene die op roze staan gefeliciteerd ik ben er volgende maand niet bij... niet omdat wij het niet proberen om zwanger te worden maar omdat wij lekker met vakantie gaan... wij komen de 14e terug.... en de 12e is mijn NOD... dus ik ga de 14e pas testen maar laat het jullie uiteraard weten....
Hallo meiden, [FONT=Arial, sans-serif]@zwabbertje, ik denk dat je gelijk hebt. Ik probeer ook even afstand te nemen. Even wat andere dingen aan je hoofd krijgen. Jammer van je negatieve test. Je kunt niets anders doen dan afwachten.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]@moontje: hè wat balen dat je ongi bent. Ik had het je zo gegund. Ga jij wel naar het NOD augustus forum? Ik niet, want ik wil me op andere dingen richten, zoals de vakantie, het sporten, leuke dingen doen. En hopelijk komt er dan vanzelf een positieve test![/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]@mvj: mag ik vragen wat silversplint is? Heb ik nog nooit van gehoord.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]@missiemaartje: toch fijn als je nog geen kwaaltjes hebt, behalve de puistjes en last van je darmen? Ik daar wel voor willen tekenen. Wel goed van je als je het echt 12 weken voor je kunt houden. Mijn moeder zou het ook gelijk aan mij zien en het willen weten. Ik weet niet of ik mij dan stil kan houden. Ik denk dat mijn man het dan wel aan mijn moeder vertelt! Hij zou dat zo prachtig vinden.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]@posh84: wat jammer dat je toch ongi bent geworden. Succes in augustus![/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]@louan: je hebt gelijk. Je kunt er toch niks tegen doen als je ongi wordt of niet. Afwachten maar.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]@mvj: ik wil ook graag een Wii. Om in de winter als je thuis niks te doen hebt even een spelletje te spelen. Maar ik vind ze nog best wel duur en durf het niet zo goed via marktplaats te doen. Je weet dan niet wat ze er mee gedaan hebben.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]@LeenElise: wanneer heb je voor het laatst een testje gedaan? Op je NOD dag? Als dat zo is, kun je nu wel weer een testje doen. [/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]@bruintje: jammer dat jij ook ongi bent geworden. Hopen dat je volgende maand op roze komt. Ga je ook temperaturen op vakantie? Ik neem hem gewoon mee. Waar ga jij heen op vakantie? Wij naar de Belgische Ardennen en daarna nog een weekend naar Vlissingen. [/FONT] Nog 1 weekje werken en dan 2 weken vakantie. Heerlijk!! Fijne avond allemaal.
Ik zal hier een foto van een silversplint (mijn linker) bij doen, dan kun je het zien . Ik zou het ook zeer zeker niet via marktplaats doen hoor, gegarandeerd (bijna) dat je dan opgelicht word...
@mvj ja ik kon niet op mijn rug liggen en zeker niet op mijn buik Ik lig nog steeds op de zij kan me dat echt niet afleren whaha Maar nachtmerries kan zeker hoor Heeft hij dat nog nooit eerder gehad dan dat hij snachts krijzend wakker word ?
Ik ga 3 weken naar Italie... heel burgelijk met de caravan die we afgelopen februari hebben gekocht... voorheen altijd met de tent... nu gaan de twee doggy's ook mee.. dus maar eens kijken hoe dat gaat... Belgische ardennen... dat is ook erg gaaf. hopen dat t weer een beetje mee zit... hotel huisje of ook naar de camping? In september gaan we nog een lang weekend naar valkenburg en gaan we met zijn allen (ongeveer 10 man) de mergel heuvel land 2 daagse fietsen... en komen we ook door de belgische ardennen heen... jou nod was de 18 aug he... kom je nog wel op t forum 1 tm 15 aug meekletsen?
@Mvj: Mocht de ongi niet doorkomen doe ik mssn maandag inderdaad wel een testje.. God ziet er heftig uit die silversplint. @Bruintje: Wens je vast een helee fijne vakantie in Italie en veel succes deze ronde!! @Ambon: Ik heb donderdag voor het laatst een testje gedaan, 1 dag na mijn NOD en deze was overduidelijk negatief. Een heerlijk vooruitzicht nog 1 weekje werken Hier nog steeeds geen ongi
Nou dames, dacht laat me mezelf even tempen en 36,3...ga naar toilet en ja hoor, rozig slijm met afvegen dus wordt dan toch ongesteld op dag 35...een grote teleurstelling maar ben ook wel weer blij dat ik ongesteld ben geworden dan kunnen we weer aan de slag,.. deze ronde ga ik met ovu testen en temperaturen beginnen, heb ik niet eerder gedaan. Voor de zwangeren gefeliciteerd en geniet ervan!! En de rest zie ik in augustus!!! x
Hallo! Even een korte samenvatting denk ik: @MvJ: Hihi, nee het is inderdaad een end rijden. Maar het was het vragen waard Ik hoop ook op een positieve test, maar ik ga maar uit van niks. Kan het alleen maar meevallen toch? Oh, en die dvd's van Kabouter Plop zijn fantastisch! Ken bijna alle liedjes uit mijn hoofd (met een neefje en nichtje van 2 en 4 gaat dat al snel hihi) @Leenelise: Ga je maandag weer testen? Spannend hoor! Ik duim voor roze! @Louan: Wat balen zeg Succes in de volgende ronde!
Balen Louan! Ik had vandaag ook een beetje bruinig slijm bij het afvegen, daarna nergens last meer van. Nu ik relaxed op de bank zit krijg ik toch een beetje ongi buikpijn, dus ben ook bang dat mn ongi eraan zit te komen! Aan de ene kant wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent, dit wachten is ook erg vervelend.. Als ik ongi ben ga ik ook beginnen met temperaturen, veel succes met je volgende ronde
Bruintje, veel plezier in Italie. Naar het Gardameer of juist weg van alle Nederlanders? Op een camping is best leuk. Wij zitten in een familiehotel met 300 kamers in Houffalize. Zijn we al 3 x eerder geweest maar bevalt ons goed. 's morgens en 's avonds eten in het hotel. Na het ontbijt gaan we altijd op pad en dan zijn we weer terug voor het diner. Mijn NOD is 14-08 (als ik van 28 dagen uitga) of 18-08 (als ik van 37 dagen uitga). Ik wacht volgende maand maar af hoe lang mijn cyclus gaat duren. Ik meld me dus niet aan bij NOD augustus 1e helft of 2e helft. Ook even een maandje rustpauze. Dan zal ik daarna wel verder zien. Ligt eraan of ik op roze of rood kom volgende maand!
Mvj: ziet er heftig uit zo'n silversplint. Waarvoor moet je die om hebben (als ik dat vragen mag)? Heb je veel last van zo'n ding om je arm?