NOD 1-15 Juli 2011

Discussion in 'NOD forum' started by Anni85, May 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

May 15, 2011
    1,724
    0
    0
    Secretaresse
    @louan: ik hoop dat je morgen meer weet. En mocht je toch ongi zijn, dan weet je waar je aan toe bent.

2. Martje1979

Martje1979 Actief lid

Oct 6, 2008
    119
    0
    0
    Hoi meiden,
    ik wens jullie allemaal veel succes/geluk toe, met het zwanger worden en de zwangerschap zelf. Ik vond het gezellig om mee te kletsen in dit forum.

Groetjes Martje

3. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Meiden,
    Hier vanmorgen ongi geworden, EINDELIJK!!
    Deze keer een cyclus van 32..
    Hopelijk de volgende ronde meer geluk :)
    Succes allemaal!

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Whitesaber: Oooow ok. Ik kan sowieso niet op mijn rug liggen, dus vandaar dat ik die term niet kende hahahaha. Ik lig altijd op mijn zij, anders krijg ik last van mijn bekken...
    Nee, dit was de eerste keer dat hij 's nachts echt krijsend wakker werd (en dat zelfs 3x!!!).

@ Bruintje: fijne vakantie meid! Veel plezier met alles dat je gaat doen!

@ LeenElise: ik duim voor je hoor, dat het niet doorkomt! Hoezo heftig? Ow lees al dat je ongi bent geworden. Balen meid! Succes in de volgende ronde!

@ Louan: balen meid, dat je toch ongi bent geworden... Succes de volgende ronde...

@ Anni85: hahaha, ja dat geloof ik. Vragen kan altijd toch? Hahaha, ja die dvd is zeker erg leuk. (musical met Frans Bauer) En J.oshua vond hem ook helemaal geweldig. Steeds meedansen enzo hahaha. Ik heb een paar filmpjes gemaakt die ik op hyves zet, dus als je ze wilt zien moet je me ff PB sturen, dan geef ik je mijn hyve en kun je me toevoegen :D.

@ Ambonmanise: zo heftig is het niet hoor. Het is eigenlijk gewoon een brace ;). Ik heb het hypermobiliteitssyndroom (ook wel HMS genoemd) en daardoor overstrek ik alles enorm en heb ik hier klachten van. Door deze te dragen heb ik er nauwelijks last van.

Het feestje van gisteravond was erg gezellig. We gingen om 00.15 uur weer naar huis hahahaha. J.oshua heeft daar lekker in de caravan geslapen en heeft ons vanmorgen zelfs tot 11 uur uit laten slapen. Heerlijk :D. Hij is wel heel even wakker geweest, maar is weer in slaap gevallen tot 11.00 uur hahahaha. Lekker toch? Ben ik ten minste ook weer een beetje bijgeslapen.
    Vanmorgen heeft hij de dvd van Kabouter Plop gekeken en hij vond het helemaal geweldig! Hij was echt lekker aan het dansen en aan het doen. Echt superleuk om te zien hoe hij zo meegaat in die musicals :D.
    Na het eten is hij even een uurtje gaan voetballen met papa op het veld hierachter en ben ik even gaan opruimen hier en heb ik de 1e was opgehangen en de laatste erin gedaan.
    Straks nog even stofzuigen en dweilen en dan ben ik qua huishoudelijke taken klaar.

Ik ga straks een cake bakken en die wil ik dan samen met J.oshua gaan versieren, denk dat hij dat heel erg leuk vind :D, dus straks ook nog even glazuur maken :D.

5. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik ben ook ongi geworden en mag dus op rood. Helaas.... op naar de volgende ronde....

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Oh dat vind ik leuk!
    Ik pb je gelijk even MvJ! :D

@LeenElise, Martje, Annabeth: Succes in de volgende ronde meiden!
    Hopelijk dan meer geluk :)

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Je hebt een PB terug @ Anni :D

8. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    2,986
    0
    0
    NULL
    NULL

ik heb inderdaad te vroeg gejuicht ;) Ben sinds een paar dagen ontzettend moe, geen energie en wil alleen maar slapen. Vandaag weer getest en streepje echt stukke dikker! Goed teken in ieder geval. Komt vast goed :)

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Kheb de filmpjes gezien!
    Geweldig toch? En ook iedere keer die dvdhoes erbij pakken :D

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Missiemaartje: alleen maar goed dus die klachtjes die je gaat krijgen :D.

@ Anni: hahaha, ja leuk he?

11. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

May 12, 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Meiden ben er weer hoor.

En nu op dag 38 van mijn cyclus en drie negatieve zwangerschapstesten verder. Dus vanochtend maar even de huisarts gebeld. De assistente wilde me eerst afschepen met wacht maar af tot het komt. Maar na enig doordringen heeft ze overlegt met de arts. Deze denkt dat ik mijn menstruatie een maand aan het overslaan ben (gek hoor, heb ik nog nooit gehad??) Maar wel afgesproken dat als ik op dag 60 nog niet ongesteld ben ik een afspraak moet maken.

Heeft iemand er wel eens van gehoord dat je een menstruatie kan overslaan?

12. LadyT

LadyT Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    1,042
    1
    38
    Hoi Zwabbertje,

Hier heb ik echt nog nooit van gehoord...! Het zou natuurlijk kunnen, zoveel verstand heb ik hier ook niet van, maar het is wel nieuw voor me...
    Heb je er een goed gevoel aan het gesprek overgehouden?

Groetjes en succes!

13. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb het inderdaad weleens eerder gehoord Zwabbertje! Nu nog langer wachten voor jou dus, geef de moed niet op. Ik wens je veel succes!

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Zwabbertje: waarom moet je nu ineens afwachten, terwijl je dit nooit hebt? Ik vind het maar raar hoor... Het kan wel, maar dat gebeurd (volgens mij) alleen maar bij vrouwen die in de overgang zijn...

15. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

May 12, 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    ohh nee word nu wel een beetje onzeker. overgang??

Had wel een goed gevoel na het gesprek, heb eigenlijk alleen maar het idee dat ik kan afwachten en volgens mij kunnen ze ook niks verder voor me betekenen. Weet niet wat ze zouden kunnen doen?

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Zwabbertje: je zou om een bloedtest kunnen vragen, want het kan zijn dat je bijvoorbeeld niet genoeg HCG aanmaakt om het met een thuistest te kunnen zien (mocht je wel zwanger zijn)...

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik durf niet te zeggen of het zo is, maar ik zit precies in hetzelfde schuitje hier.
    Vanmorgen ook met de HA contact gehad, en ook ik moet afwachten (waar ik het dus niet mee eens was, maar goed :x)

Ik zit nu op dag 52, heb al 4 negatieve testen in bezit en nog geen teken van een naderende menstruatie.
    Om letterlijk gek van te worden.
    Volgens de assistente kan het zijn dat je door stress of heftige inspanning (zoals een marathon?? :() een menstruatie uitstelt of langer op zich laat wachten.

Heb trouwens een cyclus van 34, heb een positieve ovu-test gehad op dag 19, dus ben nu 18 dagen overtijd.
    Hopelijk komt er voor ons snel duidelijkheid!

18. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

May 12, 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Nou meiden het moet zo zijn, ik had me er bij neergelegd en ging er vanuit dat ik een menstruatie zou overslaan, word ik toch net ongesteld:$ (zonder voorgevoel van buikpijn, hoofdpijn etc.)

Jippie:) ben zo blij, apart hoor dat je ook blij kan zijn met een ongesteldheid. Nu alleen nog kijken hoe we dat de volgende ronde gaan doen. Maar weer testen bestellen.

Meiden ben zo blij met jullie steun de afgelopen dagen.

Annie, hoop voor jouw ook snel duidelijkheid!! Meis hoop het echt. Weet nu zelf hoe het is.

19. Hel00n

Hel00n Actief lid

Feb 23, 2011
    124
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi hoi.. Ik zit ook op dag 38 nu.. Normaal 32.. Gistere ook de ha gebeld en de assistente zei dat ik nog moet wachten.. Had zondag getest en moet het weekend maar weer testen.. Wonder boven wonder kan ikme dit keer goed in houden.. Wss omdat ik t gevoel heb niet zwanger te zijn!! Maar ken jou gevoel dus en kan nu niet wachten op mijn menstruatie zodat ik een nieuwe ronde in kan..
    Liefs

20. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had inderdaad precies hetzelfde. Was 4 dagen overtijd, me er maar bij neergelegd dat ik ongi zou worden.. En zonder ongi buikpijn of klachten werd ik dan ongi! Fijn als je weer door kan gaan met de volgende ronde :)

Share This Page