Zwabbertje, ik ben blij dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt. Ik had ook de dokter gebeld toen ik 4 dagen over tijd was. Hij zei dat ik dan maar moest wachten tot de volgende maand. Als ik dan nog niet ongesteld was geworden, kon ik dan weer gaan testen. Bij 7 dagen overtijd werd ik dan ongesteld. Was wel 4 dagen heftige menstruatie dit keer. Misschien omdat het een langere cyclus was? Ik heb net via internet voor de 1e keer 12 ovulatietesten gekocht en 1 zwangerschapstest. Dan kom ik eerst wel weer vooruit. Volgende week woensdag kan ik beginnen met testen als ik het gemiddelde aanhoud van 31 dagen. Is wel weer spannend een nieuwe ronde met nieuwe kansen!
Hoi, allemaal, ik ben nieuw hier, ik hoop dat jullie allemaal gauw zwanger mogen zijn Ik heb een zoontje van bijna 3 en zijn nu gestart voor een broertje of zusje voor onze sloeber ik ben vorige maand gestopt met de pil en heb dan menstruatie gehad op 15juni dus mijn NOD dag zou moeten 13juli zijn, nu zijn we 19juli en nog niets, ik ben normaal altijd stipt, wat nu dus heel abnormaal is, ik heb nochtans wat symptonen die kunnen wijzen op zwangerschap zoals gevoelige borsten en continue gaan plassen maar heb vandaag dus negatief getest...
hoi Jessy, maar met de pil heb je altijd een stipte menstruatie, als je stopt met de pil kan het gewoon langer duren vorodat je weer ongesteld bent, dus het zou heel normaal kunnen zijn dat je nu een langere cyclus hebt. Het is gewoon afwachten altijd.
Hel00n, ja lastig he. Maar ha gisteren na het bellen echt een gevoel van nu moet ik het echt loslaten want ik sla hem een maand over en pats het gebeurt. Sterkte met wachten, ben wel benieuwd. Leenelise, zit je ook al in het aug topic? en welke 1-15 of 16-31? Ambon, vind het zo lastig om, net als jij, na zo'n lange cyclus je volgende cyclus te bepalen. Waar heb je je testen besteld?? Meiden heb zo geen zin om naar het augustustopic te gaan, hebben meer mensen hier last van? Misschien ook wel door de onzekerheid hoelang mijn volgende cyclus zal zijn. Zitten jullie al in het volgende topic? en welke dan?
@ Zwabbertje: eindelijk van de onzekerheid af, maar wat balen dat je ongi bent geworden zeg! Ik zit al wel bij het augustustopic. Dus zou wel gezellig zijn als je er ook bij komt . En anders reageer ik gewoon hier op jou LOL.... De rest ben ik alweer vergeten (geen wordpad erbij ) Vandaag weer lange dag gehad. Heerlijk gewerkt, al had ik wel een slechte dag qua bekken. Daarna naar de fysio geweest en daar mijn oefeningen gedaan, alleen wel even op mijn tempo en niet zoals normaal.
Een beetje laat, maar ben op 7/7 toch ongi geworden dus helaas. Mensen met positieve testen gefeliciteerd!
herkenbaar zwabbertje maar bij de augustus (1 tot 15 dan ) is het best gezellig (al post ik nu eigenlijk heel weinig..mmmm)
MvJ, jij zit zeker in het 1-15 topic, ik zou dan uitkomen op 17 augustus met 30 dagen of 20 augustus met 33 dagen (mijn gemiddelde.
Meiden zie nu net dat er een NOD lijst augustus 2011 is, ik wist dat helemaal niet. Wel handig met zo'n rare cyclus. Heb me daar ook maar even bij gevoegd.
Hoi dames,... Bij mij ook helemaal doorgekomen, wel minder dan normaal gelukkig, hoop dat ontpillen nu wel eens voorbij is... Ik ben ook naar augustus verhuisd, heb mezeld op de 20ste gezet, mn langste cyclus, zodat ik niet eerder ga testen, al die onzekerheid, blegh.....gewoon volhouden... misschien dat ik een aantal van jullie daar zie en zo niet misschien in een ander topic. In ieder geval iedereen heeeel veeel succes met zwanger worden en voor degene die zwanger zijn, geniet ervan!!!! x
@Zwabbertje: Wat balen zeg dat je ongi bent geworden!! Ik zit in het 16-31aug topic, heb mn NOD dit keer de 18e (langste cyclus aangehouden)
Zwabbertje, ik weet nu ook niet wat mijn cyclus gaat doen. Het gemiddelde van mij is nu 31 dagen geworden, dan is NOD 14 augustus. Maar als het weer 37 dagen is, dan is NOD 18 augustus. Ik heb mij dus nu ook niet aangemeld bij het augustustopic. Het kan bij de 1e helft zijn maar ook bij de 2e helft. Wij gaan ook met vakantie en als ik dan terugkom moet ik zo veel pagina's nog lezen! Daar heb ik geen zin in. Ik zal wel af en toe even meelezen als ik daar zin in heb. Ik heb de ovutesten besteld via sensitest. Daar kun je voordeel pakketten kopen en als het goed is zal ik ze vandaag al bij de post ontvangen. Dan neem ik ze mee op vakantie. Die NOD lijst van augustus is alleen om je naam op je NOD dag te vermelden voor het totale overzicht. Ik heb begrepen dat die lijst niet is om daar te praten. Maar als je naar die van 16 - 31 aug. gaat heb je ook gezelschap van Louan en LeenElise. Veel succes allemaal de komende maand! En voor degene die nog op vakantie gaan, een plezierige tijd gewenst!
@ Zwabbertje: ik zit idd bij het 1-15 topic, maar Moontje zit er ook en die heeft NOD 16-8, dus jij mag ook gewoon bij ons komen hoor. .
Jullie gaan me allemaal verlaten Hihi, nee grapje hoor! Helemaal logisch! Hier dag 55, weet toch wel dat ik ongi moet worden, maar hij wil echt niet komen! Snap er niks meer van. Of ben ik onbewust aan het tegenhouden...? Ik wil ook doorkunnen naar de volgende ronde... @Zwabbertje: Wat een toeval dat je daarna gelijk ongesteld werd zeg! Heel veel succes in de volgende ronde meis, gelukkig geen onzekerheid meer!