hoi hoi ik ben dus nu bijna 2weken overtijd, maar testen blijven negatief, morgen naar de huisarts.!!
WATTT????? WAAROM ZIJN ALLE NOD JUNI TOPIC EN JULI NU GESPLITST!!! Dit is echt niet leuk als je je lotgenoten wilt blijven volgen.
Met heel veel schrik en tranen in mijn ogen lees ik het verdrietige bericht van Antares.......sterkte meis!!
omdat alle losse topics zijn verwijderd/gesloten....dus zou het op het nod topic te druk worden en hebben ze besloten het zo te doen. Het is een beslissing van de MODjes...er is ergens een topic...ff zoeken, weet zo de link niet uit me hoofd.
dank je...heb gejankt...tranen zitten nog hoog. Maar het is nu eenmaal zo...dus kop op en verder......
Lieve lieve antares heel veel sterkte de aankomende tijd. Weet niet zo goed wat te zeggen. Hele dikke knuf voor jou!
@all, pijnlijke borsten worden minder dus ik vermoed dat het gewoon toch niet raak gaat zijn.. wachten duurt lang lang lang.. *ben ik de enige die nu het gevoel heeft dit in 2 topics te moeten zetten*
meis...wat heftig zeg...ik had in het andere topic ook al gereageerd, maar hier dus nogmaals.. pas goed opjezelf meis.. het is niet niets.. pff.. ben echt verdrietig voor je!
pff..baal echt van de verschillende topics... volgens mij was het idee van het melden van meerdere topics dat er weer gewoon 1 nod toppic per maand zou zijn en niet 14...nu zijn het er alsnog heel veel en kan ik het nog niet bijbenen... snap wel dat de modjes er overzicht in willen hebben, maar ik ouwehoer (net als veel anderen) gewoon de maand vol.. nou ja... we komen elkaar hopelijk wel tegen?
Misschien moeten we gewoon afspreken dat we met z'n allen naar het 2e topic van elke maand gaan (en het is morgen toch de 16e)?
tsjah dat zou ook kunnen hahaha, van 1 tot 15 hier kletsen en van 16 tot eind daar kletsen......en als je nod daar valt meer daar kletsen...want moet zeggen het is wel ineens druk!!! Lekker!!
HE HE eindelijk Heitje gevonden (wat waardeloos dit al die aparte topics, weet ik veel wanneer wie zijn nod is?!) Heitje NEEEEE.........(vond je temp overigens al niet heel constant, bij mij nooit een goed teken) Oh meissie, nou op naar de HSG, schijnt geen pretje te zijn maar net wat BEG zegt, schijnt dat je dan extra vruchtbaar kan zijn omdat alles dan schoon is gespoeld.
Ohh meis wat een vreselijk bericht....schrik hier heel erg van...had echt vertrouwen dat het goed zat bij je...pff zo lang moeten wachten en dan is het nog mis.. heel veel sterkte en een mega dikke knuffel vanuit hier!
Hoi, welkom! Ben je normaal wel regelmatig ongesteld? En hoeveelste ronde is dit voor jou? Hopelijk kan de huisarts je meer vertellen, succes morgen!