Dank jullie meiden voor het meebalen met mij.... het is niet anders...ben trouwens nog niet ongi, maar dat gaat morgen wel komen denk ik....ongi-buikpijn begint nu een beetje te komen... Blugh denk dat ik morgen de hele dag in bed wil liggen maar dat zal niet gaan want moet naar de zaak, en heb afgesproken met mijn zus om te sporten en met haar samen boodschappen te doen... Goed idee over dat waar wanneer kletsen, morgen dus allemaal naar 16-30 juni (ookal heb ik mijn NOD pas weer half juli). En voor degenen die het wat rustiger willen, die kunnen dan al in juli meekletsen Tja en het zal inderdaad zoeken zijn naar mede-leden... maar dan vind ik het erger dat de krabbels er niet meer zijn...daardoor heb ik meer een gevoel van 'afstand' met anderen gekregen...
heitje knuf, hoop dat je temp vandaag weer omhoog is.. Wilde ook hier ff zeggen: Ik ben zwanger ! ik ben emo, blij en bang tegelijkertijd.. ik hoop zo dat t dit keer ons wel gegund is..
Waaahhh Trishka Gefeliciteerd maar kan me voorstellen dat t wel eng is en spannend! Succes ermee! Hopelijk durf je er een beetje van te genieten.
Nou hier nog geen rood gespot... geeft hoop. Wel grappig eigenlijk de banner van Bump die ik gebruik gaat er gewoon van uit dat mijn nieuwe cyclus nu is ingegaan en dat ik ongesteld ben geworden Andere bannersites roepen na verloop van tijd dat het wel eens tijd wordt voor een andere banner. Maaree... begrijp ik het goed verhuizen we per vandaag naar de tweede helft van juni??
gefeliciteerd meid!!!Zal voor jullie duimen Vanuit hier een lading ondersteuningsHCGHCGHCGHCG^100 000e
Nope, ben ongi... Wauw meid, van harte gefeliciteerd!! Begrijpelijk hoor, je angst... ik hoop dat je er wel snel echt van kunt gaan genieten Vanuit hier is het je in elk geval zeeeer gegund!!
Begon het al irri te vinden dat ik 2 nod-topics moest gaan lezen, om alles bij te houden. Dus goed om te lezen dat we allemaal gaan verhuizen hahah.
Hoi dank je wel. eerste cylus 26 tweede 27 derde 28 vierde 26 nu op de 30ste dag na het klussen een beetje roze bloed gehad met klein beetje stolsel en d8 toen dat de ongi was doorgebroken maar de dag erna was er niets meer....en nu nog steeds niet en ben altijd 3 a 4 dagen ongesteld. ik ben dus al eerder gestopt metd e pil, maar nu echt het besef dat we het nu willen, we dachten altijd dat ik eerst nog moest ontpillen. kom vandaag bij de dokter, is ie er gewoon niet en zijn waarnemer was ziek dus heb nu een afspraak voor morgen!!
Oke, we zitten in: http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/214187-nod-16-30-juni-2010-a-10.html ------------------------------------- = afsluitende streep!
Sillie, het kan natuurlijk altijd zomaar zijn dat je een iets langere cyclus hebt (kijk maar naar mijn lijstje), maar natuurlijk hoop ik dat je zwanger bent! Jammer dat de HA er vandaag niet was, morgen beter!
Heitje dat kan altijd ja, alleen ben ik nog steeds niet ongesteld geworden en dat zou betekenen dat ik nu dan op dag 40 zit...dat geeft mij ik ben altijd wel regelmatig geweest...maar goed morgen hoop ik meer te weten
hoi hoi, ik zit op dag 38 en niet ongesteld, geen bloedingen. eerst wel last van mijn buik enzo, maar nu helemaal niets meer. heel raar. Maar goed mijn kleine meisje is ontzettend ziek. is opgenomen geweest in ZH. en gaat nog niet beter. ze is 2 jaar. Dus stress kan het ook doen uitblijven... gr moniek
Hey hey Hoe is hier? Wat is dat allemaal vaag met al die verschillende lijsten... Het is wel erg rustig hier...