@ Spaarpotje: NOPE, helemaal niks, nakkes, nada, noppes.... Ik had voor de eerste wel gespaard en daar de meubeltjes, kinderwagen, box enzo van gekocht...en toen was het spaarpotje leeg.... Nu voor de 2e hoef ik natuurlijk geen hele grote uitgave meer te doen dus dat scheelt.... Maar marktplaats is ook een uitkomst voor als je minder te besteden hebt. Of misschien ken je iemand die net uit de kleine kinderen is! Zo hebben vrienden van mij het ook gedaan...Zijn voor 300 euro klaar en hebben dan een complete kinderkamer, kinderwagen en box....Kleertjes en speelgoed gekregen bij de geboorte...Dus dat kan ook... Ligt ook beetje aan wat je zelf wilt.... Onze kinderwens voor een 2e is zo groot, maar het spaarpotje leeg...Maar dat weerhoudt ons absoluut niet....
Heb je echt helderrood bloed gehad??? Dan is het toch een ongie geweest....Was het alleen maar bruinig en niet veel...Dan kan het oud bloed zijn geweest....
Wij hadden wel een spaarrekening,maar dat was niet perse voor een baby. Met minder geld zijn er ook leuke dingen te krijgen. Het is natuurlijk wel handig om iets te hebben,want ook al hou je het goedkoop het vliegt er hard door heen.
Welkom. En wat spannend dat je gaat trouwen, ik zou zeker testen mee nemen dat is toch leuk thuis komen. Ik gebruik persoonlijk altijd Kruidvat testen
Niet echt helderrood, maar ook niet bruin zoals je ook wel eens hoort. Ik ga er ook gewoon vanuit dat dit mijn ongi is geweest hoor..
Vandaag dag 13...Het klussen is begonnen!!!.... Gisteren last van mijn rug en lies? gehad....Naar gevoel... Iedereen heel veel klusplezier gewenst!!! Juni gaat roze kleuren!!! (hopen we)
Kan iemand mij vertellen of het nou het beste is om om de dag te klussen of maakt het niets uit? Ik hoor zoveel verschillende verhalen altijd...als het om de dag is kun je dan het beste gemeenschap hebben op de dag dat de ovutest knalt?
@ Pippie: wij moesten bij mijn zoontje van de gynaecoloog om de dag klussen op de 11e, 13e en 15e dag van mijn cyclus. Wij hadden het gedaan op de 12, 14e en 16e van mijn cyclus en toen was ik (na mijn HSG-onderzoek) een maand later zwanger. Ik zou dus zeggen om de dag...
NOD-LIJST 1 T/M 15 JUNI 2011 1. Deb27 (ronde 8, 1ste kindje) berenbotje (ronde 1 na curretage, 3e kindje) Roosje31 (ronde 7, 2e kindje) 2. Kimmytje (ronde 2, 1ste kindje) Skaya (ronde 4, 1e kindje) Jodeli (ronde 2, 1e kindje) 3. Snelly (ronde 1 na mk, 2e kindje) Quila (ronde 10, 1ste kindje) 4. Knorretje84 (ronde 5, 2e kindje) Rittjuh (ronde 7, 1e kindje) Evira (ronde 4, 1e kindje) Theeleutje (ronde 1, 1e kindje) Panna (ronde 2, 1e kindje) Volonta (ronde 1, 2e kindje) 5. Meiski (ronde 2, 1 kindje) Rosa1983 (ronde 2, 1ste kindje) 6. Momisake (ronde 2, 3e kindje) Afrola (ronde 2, 2e kindje) Nieckje (ronde 4, 1ste kindje) Miranda80 (ronde 1, 2de kindje) Kinderwens2011 (ronde 5, 3de Kindje) 7. Naliey (ronde 44, 1e Kindje) linda250388( ronde 3, 1e kindjel 8. Sadas (ronde 2, 1e kindje) Pippie (ronde 4, 1ste kindje) 9. Vlinder13 (ronde 6, 1e kindje) 10. 11. Missillie (ronde 16, 2 kindje) 12. Beccy (ronde 4, 1e kindje) 13. 14. 15. Maia (ronde 2 na mk, 2e kindje) Datumloos: Mamavanjoshua5109 (ronde 1, 2e kindje, Provera) Babyproject (ronde 1, 2e kindje) Aantal: 28 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Ik heb mezelf op de vierde gezet. Nu hopen op een heleboel roze!! Knorretje, volgensmij heb ik de vorige ronden ook aan aantal keer met jou op de NOD lijst gestaan. Leuk!
Zo, hier word veel gereageerd. Kan vandaag helaas niet alles terug lezen, manlief is 40 geworden en hebben net visite gehad en gaan zo met z'n 3tjes een hapje eten. Over dat spaargeld. Wij hadden wel een aardige buffer en heb ook gemerkt dat je aadig wat uitgeeft. Maar 10000??? Ik snap het punt van je vader wel, het is natuurlijk wel belangrijk dat je je kind goed kan onderhouden. Maar je hebt nog wel even om te sparen (eerst zwanger worden en dan nog 9 maanden)
NOD-LIJST 1 T/M 15 JUNI 2011 1. Deb27 (ronde 8, 1ste kindje) berenbotje (ronde 1 na curretage, 3e kindje) Roosje31 (ronde 7, 2e kindje) 2. Kimmytje (ronde 2, 1ste kindje) Skaya (ronde 4, 1e kindje) Jodeli (ronde 2, 1e kindje) 3. Snelly (ronde 1 na mk, 2e kindje) Quila (ronde 10, 1ste kindje) 4. Knorretje84 (ronde 5, 2e kindje) Rittjuh (ronde 7, 1e kindje) Evira (ronde 4, 1e kindje) Theeleutje (ronde 1, 1e kindje) Panna (ronde 2, 1e kindje) Volonta (ronde 1, 2e kindje) 5. Meiski (ronde 2, 1 kindje) Rosa1983 (ronde 2, 1ste kindje) 6. Momisake (ronde 2, 3e kindje) Afrola (ronde 2, 2e kindje) Nieckje (ronde 4, 1ste kindje) Miranda80 (ronde 1, 2de kindje) Kinderwens2011 (ronde 5, 3de Kindje) 7. Naliey (ronde 44, 1e Kindje) linda250388( ronde 3, 1e kindjel 8. Sadas (ronde 2, 1e kindje) Pippie (ronde 4, 1ste kindje) 9. Vlinder13 (ronde 6, 1e kindje) Syrae (1e ronde, 1e kindje) 10. 11. Missillie (ronde 16, 2 kindje) 12. Beccy (ronde 4, 1e kindje) 13. 14. 15. Maia (ronde 2 na mk, 2e kindje) Datumloos: Mamavanjoshua5109 (ronde 1, 2e kindje, Provera) Babyproject (ronde 1, 2e kindje) Aantal: 29 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Ik sluit me aan 1e ronde voor 1e kindje (alhoewel ik al n halfjaar aan t ontpillen ben ) Iedereen veel succes!
Ik dacht dat er 1000 euro stond ipv 10000, wat wel erg veel. Alle meiden veel klus plezier. Om de dag klussen kan, maar iedere dag is ook goed
@Zwabbertje: Ik kan je helaas niet op het lijstje zetten, dat mislukt bij mij altijd. Maar er is vast wel iemand anders die het voor je doen wil.
Ik heb altijd gedacht dat je voor ongeveer 1000 euro via marktplaats enzo al wel n uitzet bij elkaar kon sprokkelen. Okey, 2e hands, maar daar is niets mis mee! zag laatst bij de schalm (kringloopwinkel hiero) een prachtige oude kinderwagen, zo eentje die nog geveerd is met leren riempjes en van die grote wielen, voor ongeveer 40 euro! Ja t is een opknappertje, maar dan is tie ook prachtig!
NOD-LIJST 1 T/M 15 JUNI 2011 1. Deb27 (ronde 8, 1ste kindje) berenbotje (ronde 1 na curretage, 3e kindje) Roosje31 (ronde 7, 2e kindje) 2. Kimmytje (ronde 2, 1ste kindje) Skaya (ronde 4, 1e kindje) Jodeli (ronde 2, 1e kindje) 3. Snelly (ronde 1 na mk, 2e kindje) Quila (ronde 10, 1ste kindje) 4. Knorretje84 (ronde 5, 2e kindje) Rittjuh (ronde 7, 1e kindje) Evira (ronde 4, 1e kindje) Theeleutje (ronde 1, 1e kindje) Panna (ronde 2, 1e kindje) Volonta (ronde 1, 2e kindje) 5. Meiski (ronde 2, 1 kindje) Rosa1983 (ronde 2, 1ste kindje) Marassie 6. Momisake (ronde 2, 3e kindje) Afrola (ronde 2, 2e kindje) Nieckje (ronde 4, 1ste kindje) Miranda80 (ronde 1, 2de kindje) Kinderwens2011 (ronde 5, 3de Kindje) 7. Naliey (ronde 44, 1e Kindje) linda250388( ronde 3, 1e kindjel 8. Sadas (ronde 2, 1e kindje) Pippie (ronde 4, 1ste kindje) 9. Vlinder13 (ronde 6, 1e kindje) Syrae (1e ronde, 1e kindje) Zwabbertje 10. 11. Missillie (ronde 16, 2 kindje) 12. Beccy (ronde 4, 1e kindje) 13. 14. 15. Maia (ronde 2 na mk, 2e kindje) Datumloos: Mamavanjoshua5109 (ronde 1, 2e kindje, Provera) Babyproject (ronde 1, 2e kindje) Aantal: 34 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Marassie en Zwabbertje toegevoegd en aantal aangepast.