ooh jeeyyyy.................... dus dan ben ik nu al te laat Ik wilde nog met ovutetsten gaan werken ..................pfffff
maar als je steken hebt (heb ik nu namelijk ook al) dan betekend toch dat juist je ei eraan komt?? dus dan heb je nog een paar dagen om eh je best te doen zeg maar????
Hey meiden meld me hier maar weer aan, denk dat het voor mij de laatste maand is en dan ga me er niet zo meer mee bezig houden. Het is iedere keer weer eeen teleurstelling en dat gaat me niet in de koude kleren zitten.... Hoop dat er deze maand veel op roze komen en dat het een mooie februari 2012 zal worden.
Meiden even mijn klusschema delen hoor!!! Dag 7,8,9,10,13,15,17,18. Volgens mijn cyclus zou ik dag 16 mijn eisprong hebben.... Vandaag is dag 20. Helaas geen nieuwe banner kunnen maken, met me iPad krijg ik dat niet voor elkaar... Ik vind het nu alweer erg spannend worden moet ik zeggen....ik hoop zo dat het deze maand zo mag zijn!!! Dus mijn duimen draaien overuren, ook voor jullie meiden!!!!
Kheb eigenlijk nog een rare vraag, als je ongi bent dan reken je pas vanaf de dag dat er echt bloed komt, toch??? Bij mij is dat gelijk het geval. Zo'n 4 dagen heel erg en dan 2 dagen wat bruin verlies, moet je dat ook als ongi zien? Stop je dan ook met tellen vanaf de dag dat je niet meer bloed? Want ik heb een calculator op me tel en ik hou dan 6 dgn aan als ongi, maar zou dat dan 4 moeten zijn??
@Naily, cool!!! Ik hoop dat je mannetje door is!!! Wel een lange dag dat zeker maar wel een om nooit te vergeten!!!
Dag dames, Las dat er veel meiden hier zijn met een oudere vriend..tja die zijn meestal een stuk volwassener als onze eigen leeftijd mannen. Ook wat over lengtes gelezen. Ik ben 1m65 en mijn vriend 1m80 dus ook een grotere vriend. Sommige zijn al klaar met klussen..man man ik moet nog beginnen!! Hoop dat ik mijn ei weer ga voelen deze maand. FIjn dat je in Beverwijk terecht kan voor je maagbandje MvJ! Hier op ons operatiekwartier hebben we ook vaak Nederlanders die problemen hebben met hun maagbandje..dus ik weet wat je doormaakt! Verder is er niet zoveel blijven hangen eerlijk gezegd. Ben net thuis van mijn paardje en werk. Ga zo even pizza'tje eten en straks babyboom kijken. Mijn ventje heeft weer heel de week de nacht en we zien elkaar dan ook niet helaas. Dus deze week geen geklus voor mij helaas..
je bent niet de enige hoor! hier meoten we ook nog beginnen met klussen. Ben eigenlijk pas 1 dag niet meer ongi... Eet smakelijk!
hoi meiden, ik wil graag even iets voorleggen aan jullie; een vriendin van mij kwam gisteren langs, helemaal in tranen. ze heeft al een aantal jaren een relatie maar is verliefd op een ander, notabene een ex die gelukkig niet in de buurt woont maar toch. nu weet ik dat een ex niet voor niets een ex is maar wist eigenlijk niet hoe te reageren. haar vriend is een goede vriend van ons, zo ken ik haar...ik weet ook totaal niet wat ik nu moet. durf het met niemand te bespreken want ben bang dat hij er dan op die manier achter komt...wat nu? wat zouden jullie doen?
goedenavond! @roosje: ik zou het niet weten, ik zou toch voor 6 dagen ongi gaan. @deb: jeetje wat een lastige situatie. Ik denk dat de vraag is: heeft ze er wat mee gedaan met haar verliefdheid of niet? hier gaan we vanavond aan de klus. Manlief weet het nog niet maar hij komt er vanzelf achter eerst even Babyboom kijken.
Hey meiden, @ Meiski: Zwolle-België bedoel je? Hahahaha. Zwolle - Beverwijk is een stuk korter hoor whahaha. Als ik naar België moest, moest ik tussen 12 en 12.30 uur weg. En dan mag je van geluk spreken als je om 20.00 uur thuis bent... Als ik er ben dan word mijn bandje inderdaad ietsje losser gezet. Dat duurt zo'n 5 minuutjes... Dit word met een naald gedaan namelijk... @ Gesina: welkom hier meid en succes deze ronde. @ Quila: whahaha, wat is dat toch, die mannen die voor hun 30e papa willen worden hahaha. Mijn man wilde dat ook whaha, ook niet gelukt... @ Whitesaber: mijn man is 1.75 en ik ben 1.66 cm (zonder schoenen aan) @ Nailey: oooooow spannend zeg... dan moet hij nog zo lang wachten.... pfffff. Maar jeetje meid, wat een vaag iets van die vrouw zeg... Was wel een lange dag dan zeg... @ Mormie: welkom hier meid... Ik hoop dat het deze ronde enorm goed uitpakt voor jou. @ Roosje: nou meid... als jij deze ronde niet zwanger word, dan weet ik het niet meer, gezien je knutselschema... @ Beccy: ja ik ben er ook blij mee. Ik zit te wachten op telefoon voor een afspraak. Maar de aanmelding is goed aangekomen in iedergeval. Operatiekwartier? Ik word verder niet geopereerd. Mijn maagbandje word dan losser gezet dmv een naald bij de röntgen, althans zo ging dat in België hahaha. Heb geen idee hoe het in Beverwijk zal gaan. Ik wil sowieso na laten kijken of mijn bandje nog wel goed zit... @ Deb: ow jeetje meid... pfoe dat is een lastige situatie zeg... Ik heb geen idee hoe ik dat zelf zou oplossen eigenlijk...heftig hoor. Hier vandaag eigenlijk weinig te vertellen, behalve dat het eten de hele dag al niet zo heel goed gaat, maargoed... Nog een paar weekjes volhouden... Ik voel me verder ook niet gammel ofzo, dus dat scheelt. Daar ben ik wel blij mee.
@ deb Waarom is deze ex ex? Heeft zei het uitgemaakt? Advies --> ex is ex punt uit, tenzij aantoonbaar die punten waarom het ging veranderd zijn Heeft hij het uitgemaakt? Waarom wil hij haar nu ineens terug? echt super goed over nadenken, want waarschijnlijk raakt hij weer uitgekeken op haar. Geld natuurlijk ook als zei het heeft uitgemaakt. Punt 3, voelt ze wat voor haar huidige vriend? Is het enkel verliefdheid ( dat is uiteindelijk slechts een chemische reactie tussen je eigen hersenen en andermans feromonen die aangeven of je genetisch gezien goed bij elkaar past.) of is er meer aan de hand dan alleen die vlindertjes in de buik, zit ze bijvoorbeeld terug te denken aan leuke tijden Punt 4, zou ze uberhaupt bereid te zijn om te breken met haar huidige vriend, kortgezegd, is de verliefdheid haar waardevol genoeg om de huidige relatie te breken. Volgens de sociale psychologie breek je een relatie als de kosten groter raken dan de baten of als je denkt ergens anders betere kosten uit te halen. Succes!
poeh dat heb ik haar eigenlijk niet echt gevraagd...weet wel dat het door de afstand uit is gegaan en dat hij geen relatie heeft nu maar zij dus wel. hij wil haar wel graag terug en zij is nu in dubio, haar relatie is er 1 met de nodige ruzies en negativiteiten en dat heeft ze met hem niet gehad...maar ja ze was toen ook wat jonger natuurlijk en stond er denk ik anders in. probeer ook bij mezelf te achterhalen wat ik zou doen maar vind het zelf ook erg moeilijk om me in haar te verplaatsen..wat ook zou betekenen dat als ze voor hem kiest naar een ander land verhuisd en haar dus 'kwijt' raak..al moet dat geen reden van mij zijn om te zeggen doe het niet..ze is wel wat reislustig... tsja heb haar gezegd luister naar je gevoel maar dat ka soms erg moeilijk zijn...het is ook niet iets wat je zomaar doet ...
@MvJ wij krijgen hee veel mensen met maagbandjes die niet goed geplaatst zijn vanuit NL en die dus ofwel eruit moeten ofwel herplaats moeten worden..losser maken wordt bij ons ook niet op het OK gedaan hoor!! De artsen bij ons weigeren nog om de bandjes te steken omdat er zoveel problemen mee zijn..
@ Beccy: oooooow dan begreep ik het ff verkeerd. Sorry hahaha. Maar die niet goed geplaatst zijn vanuit Nederland? Worden ze in België beter geplaatst dan? Ik wil in iedergeval dat ze in Beverwijk maar eens even gaan kijken of hij echt nog goed zit... Lijkt mij niet normaal dat de ene keer hij te los zit en de andere keer te strak of dat er constant een luie slokdarm is? Kan me voorstellen dat die artsen dat weigeren. Maar Ra-Medical, waar ik heenga, werkt ook samen met het ziekenhuis waar ik geopereerd ben, dus dat scheelt ook een hoop denk ik hahaha.