Hey meiden, @ Zwabbertje: ja, zonder maagbandje lukt het mij ook niet hoor om zoveel af te vallen... Nu ben ik inmiddels na de bevalling alweer 20,5 kilo kwijt... Ik ben idd nog steeds niet ongi... Ach meid, alles kan in de wereld van cyclussen hahaha. Dus lekker klussen vandaag ... @ Maia: ja is zeker spannend, maar is minder heftig als de neusamandelen verwijderen zei de KNO-arts...ze mogen ook meteen als ze wakker zijn naar huis... Ow lekker he, mannen die je wakker houden... @ Knorretje: ja ik word hier echt gek van hoor... Maar heb het idee dat het niet zo heel lang meer zal duren, doordat ik extra slijm heb, wat steekjes en ook diarree... dingen die ik altijd heb... @ Evira: ow dat is wel een flinke tegenslag zeg... @ Andrea: welkom hier en succes deze ronde meid! @ Wallie81: welkom hier en ook voor jou succes deze ronde meid! Hier een lange werkdag gehad. Wel lekker gewerkt, maar tussen half 3 en 3 schoot het me in de onderrug en mijn bekken. Ik heb dus gevraagd of ik een half uurtje eerder naar huis mocht, want de dingen die ik nog moest doen, waren onmogelijk, doordat ik weer een grote trap op moest óf nog zwaar moest tillen. Gelukkig mocht ik eerder weg en daarna ben ik J.oshua gaan halen en daarna man opgehaald (na een flinke tijd bij mijn ouders gezeten te hebben) om boodschappen te doen. Zo kon mijn man de boodschappen tillen en J.oshua in de gaten houden... Eten gaat vanavond weer barslecht, zal blij zijn als het 15 juni is. Enige voordeel is wel dat ik nu weer afval en ik nu 20,5 kilo kwijt ben...maar de manier waarop is natuurlijk niet de bedoeling... Zometeen nog even lekker douchen en dan met een zeer warme straal over mijn onderrug/bekken heen. Dat zal flink helpen denk ik. En daarna lekker met de voetjes op de bank en niets meer doen... Echt ff rusten...
Hallo meiden, Wie kan mij helpen? Ik wil graag te weten komen hoeveel rondes ik heb gehad. Ik ben 9 april gestopt met de pil. Ben gelijk ongesteld geworden. 10 mei was ik weer ongesteld en volgens de berekeningen moet ik 7 juni weer ongesteld worden (HOPEN VAN NIET!!!) IS DIT NU DE 1E RONDE VOOR MIJ OF DE 2E??? Graag je reactie. Bedankt alvast. Groetjes, ambonmanise (ps. wij gaan voor ons 1e kindje en heb er daarom nog geen ervaringen mee)
MvJ: Inderdaad alles mag nu, je weet het nooit!! Nou het gaat niet echt lekker bij je he. Je rug, je bekken en je maag, sterkte meissie. Wat voor werk doe je? Evira: Dat is flink balen, en een maand duurt dan zo lang. Ambonmanise: Dit word je tweede ronde dan. Zo hier weer een dagje gewerkt. En een lekker rustig weekendje voor de deur. Wel even klussen natuurlijk. Fijn weekend allemaal
heerlijk rustig dagje vandaag. Wel t hele huis opgeruimd, morgen komen schoonouders langs en mijn ouders, voor n bbqtje en wrschlk nog ff babbelen over ons huwelijk. Morgen dus weer een lange dag in de keuken voor de boeg.
Meiden! Mag ik wat vragen? Mijn ongesteldheid begint altijd met 2/3 dagen heel licht bloedverlies en dan 4 dagen goed.. Reken ik de eerste dag dan op de eerste van het lichte, of van het hevige? Deze maand!: Zondag 8 mei begonnen met licht bloedverlies, dinsdags de 10e erg tot vrijdags... Aangezien mijn vriend geopereerd was en we vandaag pas geklust hebben voor het eerst ben ik benieuwd of ik mee kan gaan hopen deze maand!!! Succes jullie ook allemaal, word weer erg spannend!
de eerste dag reken je wanneer je rood bloed hebt. Dus als je al meteen rood bloed hebt, dan reken je daarvan, als je eerst die 2 dagen bruinverlies hebt, reken je pas die paar dagen later.
nieuwe dames welkom trouwens. Hopelijk is dit een vruchtbare maand nou ik ga zo naar mijn werk. verder dit weekend niet veel gepland, morgenochtend komt een vriendinnetje langs, gezellig. fijn weekend allemaal.
Goedemorgen! Mvj ik hoop dat je je snel beter voelt, vervelend! Hier alles goed, klussen klussen haha fijne dag allemaal!
Hallo Dames, Iedereen vandaag genieten van het mooie weer? Hier nog aan het werk tot 15 uur en dan BBQ bij vrienden Iedereen druk aan de klus? Hier is mijn ongi bijna over dus kunnen we ook weer aan de klus Iedereen een fijne dag. Liefs
HOi allemaal, BIj jullie ook zo'n lekker weertje geweest vandaag? Ben van het weekend van oproepwacht en gelukkig vandaag niet hoeven komen werken. Heb dus ook heerlijk van het weer kunnen genieten. Mannetje had nacht gehad en is wat later uit zijn bedje gekomen vandaag. Vanmiddag saampjes naar mijn paardje geweest en vanavond lekker buiten gegeten. Geslaagd dagje dus. Gister gehoord dat we oom en tante worden dus erg leuk..!! Nu maar hopen dat we dat binnenkort ook tegen hun kunnen zeggen haha..we zijn al begonnen met klussen vandaag..
heerlijk genoten van het mooie weer vandaag, lekker verkleurd. hoe gaat het met jullie allemaal? flink aan de klus? wij zitten op het wachtbankje, ben benieuwd. een dezer dagen worden we oom en tante en vind dat ook erg leuk. maandag ben ik jarig dus gezellig dagje met familie en vrienden. jullie leuke dingen gedaan vandaag en plannen voor morgen? fijne avond
hoi hoi dames... wordt weer allemaal spannend hier.. Ik ben ook weer aan de intensieve klus periode bezig... spannend spannend.. v riendinnetje is zwanger 8wk en zijn ongeveer samen gestopt. Ik ben super blij voor haar... maar ondertussen baal ik ook wel stiekem... hopelijk mogen wij ook snel een echo krijgen om ons 2e wondertje te mogen bewonderen succes allemaal!!!
Hey meiden, @ Zwabbertje: nee gaat zeker niet echt lekker... rug en bekken is nu weer beter gelukkig (zoals normaal) maar eten én drinken gaan nog steeds niet goed... Ik werk als facilitair medewerker bij Traffic Support. @ Dijkim: ik heb geen idee meid, maar er zijn vast meiden die je hier wel antwoord op hebben kunnen geven... @ Rosa: goed om te horen dat het goed gaat bij jullie . Ja ik zal moeten wachten tot 15 juni, want dan kan ik eindelijk naar Beverwijk... @ Lotte30: ik heb heerlijk genoten van het weer. Lekker in de tuin gezeten bij één van mijn beste vriendinnen. Zij is jarig vandaag . @ Beccy: dat is wel fijn zeg dat je niet opgeroepen bent met dit mooie weer . Ooooow leuk zeg, oom en tante . Misschien wel samen zwanger straks . @ Deb: klussen doen wij sowieso wel hahaha...nu dus alleen nog niet gericht... Ben benieuwd wanneer jullie oom en tante worden meid . @ Natascha: ik snap je wel hoor, dat je superblij bent, maar toch ook baalt, want je wilt zelf ook zo graag natuurlijk... Hier een lange, maar zeer gezellige dag gehad . In Alkmaar verjaardag gehad van één van mijn beste vriendinnen en om 20.45 uur waren we weer thuis. Lekker in het zonnetje gezeten en vooral mijn rechterkant is verbrand... Verder kwam ik er in de auto achter dat ik al een enorm droge huid heb, doordat ik de dingen nu zo slecht binnen kan houden... Ik moet dus echt even flink vol zien te houden tot 15 juni. Ook nog steeds niet ongi geworden. Ik krijg wel steeds meer slijm, dus ben echt benieuwd wanneer het eindelijk door gaat zetten... Ben in staat de huisarts te bellen, maar aan de andere kant denk ik... heeft weinig nut, want een nieuwe kuur kan ik toch niet binnenhouden...
Hier ook vandaag genoten van het mooie weer! We hebben afgelopen dagen geklust en vanochtend nog. Nu zijn m'n vruchtbare dagen alleen vanochtend en ook vanmiddag had ik best veel bloed of nou ja rozig slijm (sorry haha) en ook steken in buik. Wel gek of hebben meerdere dit soms? Leek even alsof ik weer ongi zou worden!
@mvj; hoe lang is het nu sinds je laatste ongi dan? Sorry heb ik ff niet meegekregen. Balen hè dat wachten!
Wat een heerlijk weer, he vandaag! Heb vanmiddag lekker in de zon gezeten en vanavond uit eten geweest. Wij zitten inmiddels op het wachtbankje, heb denk ik afgelopen maandag al m'n ei gehad (korte cyclus?) M'n NOD moet dan eigenlijk naar voren, maar ik laat 'm lekker staan Had vanochtend wat krampjes in m'n onderbuik, leek wel een soort ongipijn, maar dan heel licht. Af en toe ook een soort vlinders in m'n buik Iemand een idee? Suc6 voor alle klussers! Dat de eieren maar goed genut gaan worden
@ Rosa: spannend hoor, knutsel ze dan Ik ben 10 maart voor het laatst ongesteld geworden... @ Panna: je maakt het wel meteen spannend hoor, met de dingen die je nu al voelt hahaha...
goedemiddag! @MvJ: hopelijk hou je het dus nog even vol tot 15 juni. Nog wel een lange tijd zeg, hopelijk gaat het snel voorbij. hier net een vriendinnetje en haar man op bezoek gehad. Kreeg te horen dat ze zwanger zijn. Hartstikke leuk voor ze!!! Wij zijn verder ook weer aan de klus, niet heel specifiek want daar heb ik geen zin in dus we zien wel of het deze maand raak gaat zijn. We merken het wel, maar ik ga me nergens op focussen want als ik dit keer weer zo'n vage cyclus heb zoals de vorige keer is het ook niet leuk. nou nu is het een teringzooi in m'n huis maar ach vanavond lekker met ons meisje naar de McDonalds