@knorretje: irritant zeg ik herken het gelukkig niet. Ja ik doe veel meer in het huishouden, ik moet het hem echt vragen want anders denkt hij er niet aan, maar als ik het vraag doet hij het meestal wel. Als ik het niet vraag (of zeg ) vergeet hij het gerust. Maar ik vind het niet erg, ik ben een pietje precies en als hij dingen schoonmaakt zie ik meteen de dingen die hij vergeten is dus dan doe ik het liever zelf. Behalve dweilen, dat mag hij doen
Meiden kan eigenlijk jullie verhalen alleen maar beamen. Hier dezelfde situatie vandaag. We waren al laat opgestaan en naar beneden gegaan (10 uur). Staat er een cadeau van zijn verjaardag(vorige week, wijnglazen gehad) al een week op tafel. Dus ik zeg wat moet daarmee, "ja uhhh in de kast". Nou ik maar weer plaats gemaakt in de kast (meteen de keukenkasten maar even uitgesopt) Krijg je te horen "en wat moet ik dan nu doen" Nou wat dacht je ervan om die kleine bezig te houden, dus ga cakjes bakken of zo. Affijn, dat hebben ze gedaan. Loopt hij daarna zo te zuchten en te kreunen dat ik heb gezegd duik jij je bed maar weer in (15 uur) ik ga er van tussen met die jongen. Dus maar met hem naar de kinderboerderij geweest en langs mij ouders. Komen we om 17 uur thuis, ligt ie nog op z'n nest. ooohhh.........
ahhh dat herken ik wel en daar irriteer ik me ook aan. Voorbeeld, soms test ik het namelijk wel eens ik had vorige week na het vouwen van de was de wasmand in de kamer laten staan waar hij er wel over moest struikelen. Heeft hij ook constant gedaan maar wegzetten zal hij niet doen... heb het zelf dus maar gedaan...
@ Maia: als ik het mijn man vraag, dan doet hij het ook wel hoor. Morgen gaat hij (voordat mijn moeder komt) de bovenverdieping stofzuigen én dweilen. (en de kattenbakken dus ook doen). Hahahaha, ja herkenbaar inderdaad... Bij mijn man kan het ook enorm lang duren, voordat iets een keer is opgeruimd... @ Zwabbertje: Jaaaa, wat kunnen mannen toch doen alsof ze al supermoe zijn, terwijl ze eigenlijk nog geen reet hebben uitgevoerd... Ik snap je geheel...
Maia, je beschrijft het precies zoals het hier ook gebeurt. Ik had dinsdag gestreken en de wasmand op de trap gezet. Hij heeft hem braaf naar boven getild en in onze slaapkamer op de grond gezet. Daar heeft de mand 3 dagen gestaan en heb ik hem zelf maar leeg geruimd. MvJ: Maar dat heb je hem dus wel eerst moeten vragen? En dat is nou het irritante er van.
@ Zwabbertje: ja heb hem de keus gegeven: of vandaag samen, als J.oshua wakker was, of dat hij het morgenochtend alleen deed. Hij koos voor het 2e... (scheelt mij weer pijn in de bekken ook hahaha)
Fijn he al die mannen Mijn man doet gelukkig (BIJNA) alles als ik het hem vraag!! Maar de Huishouding doe ik !!. want meneer doet het met de Franse slag hihihi dan doe ik het liever zelf zodat het Goed gedaan wordt
joh grappig, bij ons is t dus precies andersom... Ik ben de chaotische sloddervos met een broertje dood aan zowel opruimen als schoonmaken en lief is degeen die schoonmakerig en opruimerig is... Ik heb nu een mooi schoonmaakschema voor mezelf gemaakt + ik ruim elke dag 5 minuutjes per kamer op en dan lukt t wel maar anders echt niet!
hoe vreemd het ook klinkt aangezien ik 4 dagen gewoon ongi was en ook gewoon optijd...ik heb vandaag positief getest!!!!!!!!!!!!!!!!! IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mijn nod was 13mei en ben toen dus gewoon ongi geworden, maar dus foutje van moeder natuur, ik ben gewoon zwanger... echt heel vreemd, maar zou dus nu 5 weken en 1 dag zijn... zal ff t verhaal vertellen... ik werd dus vrijdag 13mei gewoon ongi tem was weer iets gedaald en is hele ongi gelijk gebleven, laatste dag van ongi steeg hij 0,2 graden??? vreemd maargoed kan... de dagen daarna alleen maar stijging en vanmorgen was ie 37,0! ik dacht dit is echt heeeeeel gek aangezien ik vrijdag mn eisprong verwacht zou ie nu toch al beduidend lager moeten zijn... maargoed we zien morgenvroeg wel dacht ik. maar vanaaf kon ik t toch niet laten om ff een ovu testje te doen, meer met de gedachten anders ga ik mezelf dadelijk voor de gek zitten houden de hele avond en ben ik morgen teleurgesteld as mn temp is gedaald dus ik deed een ovu test... de test was nog niet eens bij de controlestreep of de test street stond er al...?????????????was mn reactie, zal t dan toch??! neeeeeee kan niet dacht ik... dus ik dacht ach wat doe ff snel een zwangerschapstestje van KV dan weet ik t zeker dat t niet zo is en hoef ik mezelf niet voor de gek te houden... maar die was dus binnen 2 minuten mega positief...2 megaroze strepen!!!!!!!!!!!hahahahahaha vind t echt zo vreemd... het gekke is dat ik een paar meiden hier heb verteld dat een vriendin van mij vorig jaar t zelfde heeft gehad, gewoon ongi een dikke week lang, maand daarna positieve test, bij de VK bleek ze dus een maand verder dan ze dacht...foutje van moeder natuur zei de VK... en nu heb ik dus waarschijnlijk t zelfde... sorry voor mijn ego bericht sorry sorry sorry maar moest dit verhaal echt ff met jullie delen hihihi.ben nog steeds erg beduusd, dus morgen maar ff CB met indicator halen. ohja wil iemand mij nu van de lijst afhalen...is niet meer echt nodig denk ik hihi... __________________
@Hallo meiden, ik kom mij heeeeeel voorzichtig en heeeel langzaam hier weer melden..............mijn waarschijnlijke Nod zal 13 juni zijn......gok ik......net mijn eerste ongi weer gehad hoewel veel minder dan normaal. Zal me verder ff voorstellen: ben inmiddels 37 jaar en heb 2 prachtige zoons van 2,5 en eentje van 5 maanden. We hadden het in de vorige zwngsch al over een derde maar nog niet voor de 100% zeker aangezien mijn man een hele drukke baan heeft en mijn lichaam niet zo wil na de bevalling......(hormonen???) @mamavanjoshua......weer met elkaar in een nod-forum.
@missillie, nee idd gebeurd niet vaak nee, maar blijkbaar zijn de wonderen de wereld nog niet uit hahaha. wens jullie allemaal heeeeeeeeeeel veel succes en hopenlijk volgens jullie mij gewoon ook allemaal en gaan jullie allemaal op roze!!!
@Vlinder gefeliciteerd nog......hier ook hoor afgelopen zwangerschap ook ongi geworden, maar wat minder dan normaal en ook gewoon heel onregelmatig op de dag, dan een avond niks, een middag wel........als dat het niet was geweest dan had ik niet eens wat in de gaten gehad. Oh ik zeg wel NOD 14 juni alleen doe nog even voor spek en bonen mee......9 mnd ontzwangeren......maar zo kan ik mijn cyclus beetje in de gaten houden, zal ff op zoek gaan naar een banner.
@Vlinder, gefeliciteerd, wat super gaaf voor jullie!! Geniet ervan!! fijn dat moeder natuur ook wel eens foutjes maakt hier een heerlijke dag in het vooruitzicht, ik ben jarig en het is echt heerlijk weer!! fijne dag allemaal!! liefs
Vlinder, gefeliciteerd! wat gek kan het gaan soms! geniet ervan! @zwabbertje, wat bedoel je precies met een tussenbloeding? gewoon weer ongesteld echt? ja het is nu wel weer over, 2 dagen dus beetje bloed gehad maar neit echt veel. heel gek, mn nod is pas 5 juni. Nou ja afwachten maar!
Goedemorgen allemaal, Het weekend is weer voorbij nog leuke dingen gedaan? Ik heb rustig aan.. Ben dus ook niet op het forum geweest dus ga even teruglezen @ Nieuwe: heel veel succes deze ronde ik heb net even besloten dat we gewoon allemaal op het mooie roze gaan @ Naliey: mooi dat hij zelf een goed gevoel heeft... heeft hij zijn nummers nog laten horen aan de Toppers, dacht op het nieuws te zien dat er al 2 kandidaten door zijn voor Topper?? Hoe was het feest zaterdag bij je schoonmoeder? Leuke dingen gedaan? @ lievefamke: wat jammer dat je een mk hebt gehad ik hoop dat je lichaam snel de oude is en je weer vollop mee kan doen... @ MvJ: Ja das waar, België is idd verder maarja even voor een half uur/uurtje rijden van Zwolle naar België is natuurlijk ook niets, wel goed dat je er dan idd een dagje van maakt Haha ja Schiphol is altijd leuk om te kijken... al die vliegtuigen en je kan er ook erg goed shoppen Ik hoop dat je gauw ongi wordt... las dat het al de goede kant op gaat.... @ beccy: wat leuk dat jullie oom en tante worden en ik hoop inderdaad dat jullie dat ook gauw mogen zeggen Niets is leuker denk ik haha...... @ deb27: ook leuk dat jullie oom en tante worden. Wanneer is ze uitgerekend???? en GEFELICITEERD met je verjaardag!! @ natascha23: wat leuk dat je vriendinnetje zwanger is maar kan me goed voorstellen dat je baalt... vooral als jullie tegelijk zijn begonnen.. Mijn beste vriendin is nu ook 11 weken zwanger, wel eerder begonnen maar hoop ook dat ik me gauw mag toevoegen haha. @ Rosa1983: kan het niet zo zijn dat je al veel eerder je eisprong hebt gehad en dit een soort innestelbloeding is geweest?? @ knorretje84: wat vervelend dat jullie alle 3 in de ziekenboeg zitten... Inmiddels al weet wat opgeknapt? Beterschap.... @ vlinder13: wat een geweldig nieuws vlinder... gefeliciteerd met je zwangerschap!! Echt heel leuk @ Evira: met donor bedoel je je vriend/man?? haha..? Dat is jammer.. maar waarom heeft hij een dip? ivm kinderen of zit hij niet lekker in zijn vel...? Zo mijn klusweekend zit er weer op, had als het goed is dit weekend mijn eisprong en heb maandag, woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag geklust dus weet het ook niet meer als het nu niet goed zit ......... Ik ga weer even werken...
@meiski, jij ook testen over 13 dagen he? dat wordt een spannende dag voor ons haha. nou ik kan me niet voorstellen dat innestelbloed is geweest. donderdag 12 mei was mn laatste dag ongesteld en het weekend toen wel geklust maar ja kan dat zo snel meteen een ei? en afgelopen woensdag pas echt bewust geklust zeg maar en nog paar keer erna. tja geen idee?? kan dat zo snel allemaal???