NOD 1-15 juni 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Momisake, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Meiden, even snel een vraagje haha! Ik ben nu 6 maanden gestopt met de pil. Cyclus van 23 - 26 - 28 - 27 -28 - 28. Ik ben zondag 8 mei ongi geworden. Op basis van mijn cyclus was mijn ei afgelopen weekend, zaterdag of zondag. Is het nu verstandig om er vanavond weer voor te gaan? Denk namelijk dat vriendlief niet zo'n zin heeft aangezien hij drukke dag op werk heeft gehad en nu sporten is. Anders moet ik namelijk wel heeel erg verleiden wil het gebeuren haha! Ik hoor het graag! X

2. Maia

Maia Niet meer actief

als je denkt dat hij al geweest is hoeft het niet meer. Volgens mij is het tot 8 uur na eisprong dat het ei bevrucht kan worden maar weet het niet zeker. Dus dan zou het niet meer nodig zijn. Als je twijfelt, tja, dan heeft je man pech :)

3. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Haha, ja dat is het hem juist.. Ik heb van alles gevoeld deze week dus ben er beetje onzeker over! Nouja als hij niet wil heb ik denk pech haha! Dan houdt het gewoon op.. Ach ik zie het wel.. Thanks voor je snelle antwoord! :)

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Meiski: pfoe, daar vraag je me wat... geen idee eigenlijk... Ik hoop dat het je gaat lukken voor vanavond nog hahaha...

5. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Haha ja ach ik merk gauw genoeg of hij zin heeft hahaha... En anders is het jammer en gewoon afwachten! :)

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hahahaha, ja dat is waar...

7. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo Dames

Na alle ellende voeg ik me gwn weer toe :)

Ik neem aan dat jullie wel weten dat ik een vroege miskraam heb gehad?.
    Heb me echt flink klote gevoeld (sorry voor taal gebruik)
    en heb me daarom even afgezonderd van zp.

Maar ik ben er weer, zal wel alleen savonds zijn overdag nogal drukte pfff

Maar hoe gaat het met iedereen?

Ps. sorry dat ik jullie n tijdje in de steek heb gelaten :( (voor de dames van het 1 - 15 mei topic)

8. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Heeeej meis, welkom terug!! Logisch dat je even weg was, hoe voel je je nu?? X

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Baby Boom: welkom meid. En we (ik in iedergeval) had inderdaad meegekregen dat je een vmk hebt gehad. Vreselijk meid. En ik kan me heel goed voorstellen dat je je klote hebt gevoeld meid.
    Meid, hou eens op! Je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor! *dikke knuffel geeft*
    Hier gaat het aardig... nog steeds geen ongi helaas... en eten en drinken gaan hier zeer slecht. Ik hou de dingen heel slecht binnen op dit moment en 15 juni mag ik eindelijk naar Beverwijk voor een aanpassing van mijn maagbandje...
    Hoe voel jij je nu?

10. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Babyboom welkom terug.

@Meiski Haha, nou draagmoeder klinkt alsof ik het ei van een andere vrouw zou dragen. Dat is niet zo. Gewoon mijn ei en sperma van de donor. Mijn vrouw is ouder en die zou eigenlijk ons eerste kindje dragen. Maar dat lukt al 3 jaar niet en nu heeft ze ook nog problemen met haar buik, dus vandaar nu mijn beurt!

@MamavanJ Waarschijnlijk kunnen we er wel met de donor over praten op het moment dat hij weer uit zijn dip is, maarja, dan is mijn vruchtbare periode al weer over. Op dit moment reageert hij nergens op, sms/telefoon enzo neemt ie niet op. Dus even afwachten maar....(Stom!!)

11. Linda250388

Linda250388 Actief lid

18 apr 2011
    123
    0
    0
    NULL
    dordrecht
    Babyboom welkom terug!
    Had inderdaad wel zoiets begrepen, ook erg logisch!!
    Hoef je natuurlijk ook absoluut geen sorry voor te zeggen...

Fijn om te lezen dat de meeste meiden er last van hebben haha.
    Ik merk het idd ok meestal als mn vruchtbare dagen voorbij zijn want dan is dat gevoel een heeeeel stuk minder.

Ik ga nog even leren:(morgen namelijk examen...
    Misschien tot later..en anders weer tot morgen:)

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evira: ow, dat is wel flink balen dan inderdaad, als hij ook nog eens nergens op reageert... *knuffelt*

@ Linda: succes met je examen morgen meid!

13. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Vlinder: Erg bijzonder, en bijzonder gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Goofy: Welkom maar weer en succes

Deb: Gefeliciteerd, heb je het nog gevierd?

Rosa: Weet het ook niet precies. Maar van mijn eerste heb ik weleens tijdens de probeer periode een bloeding gehad op dag 17 en 18. Misschien je cyslus een beetje van slag.

Meiske: Je iniedergeval je best gedaan met klussen, daar kan het niet aan liggen. Maar neem het zekere voor het onzkere zou ik zeggen

Baby boom: welkom terug en voor mij ben je nieuw, dus gezellig dat je er weer bij bent.

Evira: Nou dat is flink balen dat hij niks laten horen/reageert. En je kan dan ook echt niks. Sterkte deze maand.

Was gisteren aan de ovulatietesten begonnen maar was negatief. Toch voor de zekerheid maar geklust. Vanochtend door alle haast (moest werken en die kleine jongen weg brengen) vergeten, plas lag in de wc voor dat ik er erg in had. Dus vanavond voor de zekerheid ook maar klussen en morgen weer even testen.

14. Maia

Maia Niet meer actief

@babyboom: welkom terug meis! ik had het inderdaad ook meegekregen, ik herken helemaal wat je hebt doorgemaakt dus een hele dikke knuffel in elk geval!

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Zwabbertje: Ben benieuwd naar je ovulatietest morgen meid...

16. Linda250388

Linda250388 Actief lid

18 apr 2011
    123
    0
    0
    NULL
    dordrecht
    hé getver totaal geen concentratie meer om te leren, dus nog maar even hier rond neuzen!
    Misschien dat het straks nog lukt en anders morgen ochtend nog maar:)

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Herkenbaar (geen concentratie meer).... Ik heb ook geen concentratie meer om een artikel van mezelf (interview) te redigeren... Is best een lang interview en ik zag het gewoon niet meer, dus woensdag maar ff doen, want morgen is mijn moeder jarig, dus dan heb ik er ook geen tijd voor. Ben om 15.00 uur vrij en dan nog naar huis fietsen. Tegen de tijd dat ik thuis ben is het 15.45 uur (of 16.00 uur) en dan kunnen we ons zoontje al ophalen en door naar mijn ouders (omdat we daar eten)...

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @MvJ en Zwabbertje dank jullie wel voor jullie welkom.........

19. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    @baby boom welkom terug meid..dikke knuf voor jou enne geen sorry hoor!!

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Goofychick: graag gedaan hoor!!!! Vind het echt leuk om weer samen in NOD te zitten hahaha

Deel Deze Pagina