Marassie: Jaja nu gaat het snel. Geniet nog even van de zenuwen die het met zich mee brengt en ik hoop met je mee op een mooi huwelijks adeautje. Deb: Dat is flink balen, we duimen voor een volgende ronde Inderdaad wat is het vreselijk vies weer en jahoor op mijn werkdag gisteren mooi weer. De kleine is nu naar school en ik mag zo weer aan het soppen. Ik had vanochtend "slijm " bij het plassen, raar want dat heb ik nooit......
Hoi allemaal, Hoe gaat het hier? Hier al 2 dagen last van hoofdpijn.. zou wel door het weer komen, hoop dat ik er gauw van af ben, geen pretje! @ Sam4Hope: Ik hoop het voor je!! Duim.. Duim.. Duim.. @ deb27: balen zeg...!! :x:x ik begrijp je gevoel wel, sommige zijn slordig in gebruik en worden zwanger en halen het weg, andere wachten al maanden, jaren en daar lukt het niet Ik hoop echt voor je dat de volgende ronde jullie ronde wordt @ naliey: mooi dat je weer wat opgeknapt bent.. Hoop dat je oor ook gauw weer open gaat. Wat spannend die kaarten. Weet niet hoe het werkt dus weet ook niet of ik het geloof maar idd wel geruststellend dat er een mooi kindje aan zit te komen, alleen balen dat het niet snel is, vooral omdat jullie al zoveel jaar bezig zijn dus in dat opzicht hoop ik dat ze het fout heeft....... @ MvJ: mooi dat de verjaardag gezellig was ze heeft idd nu een mooie buggy om achter te pronken Wat goed om te lezen dat je je weer wat beter voelt, en dat je niet meer licht in je hoofd bent... had je nog waterijsjes gegeten?? @ Roosje31: je houdt het wel in spanning Heb je al een test gedaan??? @ quila: spannend quila, gaan ze dan kijken waar het aan ligt?? @ Kimmytje: inderdaad, daar kan het mee te maken hebben, je cyclus moet nog regelmatig worden. Maar wat je ook niet moet vergeten is dat als je er teveel mee bezig bent het ook niet mee werkt. Klinkt heel hard en zo bedoel ik het echt niet maar toen mijn beste vriendin voor een kindje ging moest ze ook bij elke ongi huilen dat het niet was gelukt, ze was er zooo erg mee bezig. In de maand dat ze dacht: nou f*ck it, ik zie het allemaal wel was ze zwanger. Probeer je er niet teveel op te focussen, je gaat pas je 3e ronde in. Ik begrijp dat je snel zwanger en mamma wilt worden maar dat komt echt wel, als je je maar de tijd ervoor geeft..... * knuffel * @ volonta: haha leuk he al die kwaaltjes die overal op kunnen duiden, spannend hoor..... Ik zie dat je NOD zaterdag is, spannend! @ yojo66: zei ze misselijk, haha leuk... wel een goed teken of ben je vaker misselijk voor je NOD, spannend, morgen kan je testen.. of heb je al een getestje gedaan??? @ Trine: welkom.. ik zie dat je een mk hebt gehad.. sterkte daarmee en ik hoop dat je gauw mamma wordt @ Marassie: Wel lekker dat je het uit handen * moet * geven, beetje rust bij jezelf.. en dan nu ook nog de zenuwen voor een zwangerschap, klinken wel als 'de' symptonen haha, spannend hoor..... Een fijne dag vrijdag!! @ GFH: spannend!!!! heb je er al een gevoel bij??? Ik ga zo denk even slapen, ben de hele week al moe,vrij vandaag maar was al om 7 uur klaar wakker. Nu kan ik me ogen amper openhouden haha.... Tot straks denk!
Thx We proberen er niet veel met bezig te zijn, maar toch, als je dan weer je menstruatie krijgt... Vooral omdat er rondom ons in de familie 3 zwangerschappen zijn bij koppels die helemaal niet met kinderen bezig zijn, zelfs een nicht van me heeft geen partner, doet een one night stand en voila... Ach ja, onze tijd komt ook, en dan gaan we superblij zijn hoor Groetjes
@Meiski: Ik ben sinds gisteren ontzettend misselijk en mn borsten staan op ontploffen. Maar dat was vorige maand ook zo dus dat wil niks zeggen. Dus ik weet het niet ... afwachten maar ...
ik wil me ook graag even op het lijstje bijvoegen, mijn nod is op 14 juni 1. Deb27 (ronde 8, 1e kindje) berenbotje (ronde 1 na curretage, 3e kindje) Roosje31 (ronde 7, 2e kindje) Yojo66 (ronde 1, 1e kindje) GFH (ronde 5, 1e kindje) 2. Kimmytje (ronde 2, 1e kindje) Skaya (ronde 4, 1e kindje) Jodeli (ronde 2, 1e kindje) Chicken1975 (ronde 5, 2e kindje) 3. Famsterdam (ronde 1 na VMK, 1e kindje) Snelly (ronde 1 na mk, 2e kindje) Quila (ronde 10, 1e kindje) 4. TV88 (in maart een MK na 7 weken, nu ronde 2 na curretage, 1e kindje) Knorretje84 (ronde 5, 2e kindje) Rittjuh (ronde 7, 1e kindje) Evira (ronde 4, 1e kindje) Theeleutje (ronde 1, 1e kindje) Panna (ronde 2, 1e kindje) Volonta (ronde 1, 2e kindje) 5. Meiski (ronde 2, 1e kindje) Rosa1983 (ronde 2, 1e kindje) Marassie AndijkGirl (ronde 1, 2e kindje) Debke83 6. Momisake (ronde 2, 3e kindje) Afrola (ronde 2, 2e kindje) Nieckje (ronde 4, 1e kindje) Miranda80 (ronde 1, 2e kindje) Kinderwens2011 (ronde 5, 3e kindje) Nrg50 (ronde 1, 2e kindje) Natascha23 (ronde 3, 2e kindje) 7. Naliey (ronde 44, 1e Kindje) linda250388 (ronde 3, 1e kindje) 0903 (ronde 6, 1e kindje) Ambonmanise Lucia (ronde zoveel, 2e kindje) Kim11 (ronde 2, 2e kindje) 8. Sadas (ronde 2, 1e kindje) Pippie (ronde 4, 1e kindje) Marjand (ronde 6, 2e ronde clomid, 2e kindje) 9. Vlinder13 (ronde 6, 1e kindje) Syrae (ronde 1, 1e kindje) Zwabbertje Gesina (ronde 1, 1e kindje) Lieser (ronde 1, 1e kindje) Trine (ronde 4 na MK, 1e kindje) 10. Nieckje (ronde 4, 1ste kindje) 11. Missillie (ronde 16, 2e kindje) Lotte30 (ronde 6, 1e kindje) Nursie31 (ronde 1, 1e kindje) 12. Beccy (ronde 4, 1e kindje) k2tjuh (ronde 5, 1e kindje) Lievefamke (ronde 1 na MK, 2e kindje) 13. Princess79 (ronde 4, 1e kindje) 14. Whitesaber (ronde 8, 3e ronde clomid, 2e kindje) Goofychick (ronde 0, 3e kindje) sheena21 (ronde 7, 1e kindje) 15. Maia (ronde 2 na mk, 2e kindje) Poohbeer1 (ronde 2, 1e kindje) Wallie81 (ronde 4, 1e kindje) Andrea85 (ronde 8, 1e kindje) Datumloos: Mamavanjoshua5109 (ronde 1, 2e kindje, Provera) Babyproject (ronde 1, 2e kindje) Aantal: 59.. Zwanger, 2 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, Niets doorgegeven
Ja ik weet dat het erg moeilijk is en altijd makkelijker gezegd dan gedaan. In helemaal voor jou als er 3 zwangerschappen zijn bij mensen die er niet mee bezig zijn .... Jaa ik weet zeker dat jullie tijd ook komt en dat je gauw een trotste blije mamma mag zijn
Ja erg he dat je ook zulke kwaaltjes kan krijgen voor je NOD.. Toen ik vorige maand overal zo'n last van had en toch ongi werd zei ik tegen me vriend: nou als dit elke maand een week voor me NOD gaat gebeuren kan ik me lol op, maar moet zeggen dat ik deze maand overal erg weinig last van heb... dus ik weet het ook niet. Ga je over 2 dagen al testen of wachten je paar dagen? Als je nog niet ongi bent...
Ik weet het nog niet. Ik wil zeggen dat ik tot zaterdag of zo wacht maar mezelf kennende lukt dat toch niet als mn ongi uitblijft. Ik neem me nu voor om, als mn ongi uitblijft, donderdag te testen.
Nou hier nog 1 die met flinke misselijkheid wakker is geworden, en ook krampjes onderin me buik.. Maar me lichaam houdt me de laatste tijd flink voor de gek. Was vorige 2 maanden ook en was beide keren een week over tijd.. Dus kan zijn dat het iets was.. Maar goed.. Ik wacht hier geduldig af.. *ahum* En maar weer duimen...
@ meiskie: iedereen zegt dat da je er niet teveel mee bezig mag zijn. maar als je echt beslist van nu gaan we ervoor is dat niet zo makkelijk. ik probeer ook om er niet teveel mee bezig zijn maar toch de moment van eitje en ongi kan ik er echt niet aan doen en denk ik aan bijna niets anders en vooral bijna iedereen die ik ken is zwanger of juist bevallen dus dat helpt ook niet echt Vraagje: Ik had vrijdag positieve ovu teste, vandaag precies terug meer witverlies... weet iemand hoe of wat????
Ik weet ook wel dat je er toch mee bezig bent als je besluit om zwanger te raken, tuurlijk dat heeft iedereen. Ik wilde alleen maar zeggen dat als je er 'te' veel mee bezig bent je dit ook tegen je kan werken. Ik ken nu al 4 mensen die er 'te' veel mee bezig waren en op het moment dat ze dachten 'wordt gek van alles ik zie het wel en richt me meer op andere dingen' dat ze daarna zwanger zijn geworden.
@nieckje Dat je wit verliest is een goed iets meestal met de eisprong is het echt eiwit dus doorzichtig Witvloed betekend eigenlijk dat je lijf je baarmoeder schoon en gezond houd En ja De "teveelermeebezigzijnitis" heb ik ook gehad Daardoor moest ik 3 jaar wachten op mijn zoon... Toen het z-huis besloot om over te gaan op iui legde ik alle stress enz bij me neer En poef zwanger....
Zo dat is zeker lang, lijkt me moeilijk.... gek he dat zodra de stress weg is je zwanger bent. Ik hoop dat de 2e wat sneller komt...
Lastig hè al die kwaaltjes, krampjes en pijntje. Was er maar iets waar mee je meteen wist dat je zwanger bent. We kunnen niks anders dan duimen.
Ik ben niet nieuwsgierig hoor, maar ik wil graag alles weten! Is er ook iemand die morgen gaat testen? Want jaaahhh dan is het al 1 juni!!
ja maar heb positieve ovu teste vrijdag morgen gehad en ook wit verlies, dus nu vandaag zou toch beetje laat zijn?? ach ja zal wel zien ik doe mijn best om niet te veel mee bezig te zijn
NOD-LIJST 1 T/M 15 JUNI 2011 1. Deb27 (ronde 8, 1ste kindje) 2. Kimmytje (ronde 2, 1ste kindje) 3. 4. Knorretje84 (ronde 5, 2e kindje) Rittjuh (ronde 7, 1e kindje) 5. 6. Momisake (ronde 2, 3e kindje) 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. Liesbeth1982 (ronde 5 1e kindje) 15. Datumloos: 31-05-2011 Aantal: 6 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Heb ik het zo goed ingevuld????