Ja ik zag het, dacht ff snel veranderen ziet niemand er wat van, maar jullie waren er al heel snel achter!!!! 1. Deb27 (ronde 8, 1e kindje) berenbotje (ronde 1 na curretage, 3e kindje) Roosje31 (ronde 7, 2e kindje) Yojo66 (ronde 1, 1e kindje) GFH (ronde 5, 1e kindje) 2. Kimmytje (ronde 2, 1e kindje) Skaya (ronde 4, 1e kindje) Jodeli (ronde 2, 1e kindje) Chicken1975 (ronde 5, 2e kindje) 3. Famsterdam (ronde 1 na VMK, 1e kindje) Snelly (ronde 1 na mk, 2e kindje) Quila (ronde 10, 1e kindje) 4. TV88 (in maart een MK na 7 weken, nu ronde 2 na curretage, 1e kindje) Knorretje84 (ronde 5, 2e kindje) Rittjuh (ronde 7, 1e kindje) Evira (ronde 4, 1e kindje) Theeleutje (ronde 1, 1e kindje) Panna (ronde 2, 1e kindje) Volonta (ronde 1, 2e kindje) 5. Meiski (ronde 2, 1e kindje) Rosa1983 (ronde 2, 1e kindje) Marassie AndijkGirl (ronde 1, 2e kindje) Debke83 6. Momisake (ronde 2, 3e kindje) Afrola (ronde 2, 2e kindje) Nieckje (ronde 4, 1e kindje) Miranda80 (ronde 1, 2e kindje) Kinderwens2011 (ronde 5, 3e kindje) Nrg50 (ronde 1, 2e kindje) Natascha23 (ronde 3, 2e kindje) 7. Naliey (ronde 44, 1e Kindje) linda250388 (ronde 3, 1e kindje) 0903 (ronde 6, 1e kindje) Ambonmanise Lucia (ronde zoveel, 2e kindje) Kim11 (ronde 2, 2e kindje) 8. Sadas (ronde 2, 1e kindje) Pippie (ronde 4, 1e kindje) Marjand (ronde 6, 2e ronde clomid, 2e kindje) 9. Vlinder13 (ronde 6, 1e kindje) Syrae (ronde 1, 1e kindje) Zwabbertje Gesina (ronde 1, 1e kindje) Lieser (ronde 1, 1e kindje) Trine (ronde 4 na MK, 1e kindje) 10. Nieckje (ronde 4, 1ste kindje) 11. Missillie (ronde 16, 2e kindje) Lotte30 (ronde 6, 1e kindje) Nursie31 (ronde 1, 1e kindje) 12. Beccy (ronde 4, 1e kindje) k2tjuh (ronde 5, 1e kindje) Lievefamke (ronde 1 na MK, 2e kindje) 13. Princess79 (ronde 4, 1e kindje) 14. Whitesaber (ronde 8, 3e ronde clomid, 2e kindje) Goofychick (ronde 0, 3e kindje) sheena21 (ronde 7, 1e kindje) Liesbeth1982 (ronde 5 1e kindje) 15. Maia (ronde 2 na mk, 2e kindje) Poohbeer1 (ronde 2, 1e kindje) Wallie81 (ronde 4, 1e kindje) Andrea85 (ronde 8, 1e kindje) Datumloos: Mamavanjoshua5109 (ronde 1, 2e kindje, Provera) Babyproject (ronde 1, 2e kindje) Aantal: 60.. Zwanger, 2 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, Niets doorgegeven
@ Quila: wat fijn dat je nu heel rustig bent zeg. Spannend hoor, de MMM... @ Rosa: ja baggerweer was het vandaag he? Pfoe, heb echt geen idee of aften met zwangerschap te maken kunnen hebben... Ik heb het nog nooit gehad dus... @ Trine: welkom hier meid! @ Marassie: spannend hoor meid... Ik hoop dat je donderdag een positieve test in je handen hebt hoor!!! En oooooooow spanneeeeeeeeeend, vrijdag is het al zover . @ GFH: ow meid, spannend weer hoor... ik duim voor je . Donderdag is een mooie datum toch? @ Deb: balen meid! Succes in de volgende ronde... @ Zwabbertje: heel herkenbaar meid... Hier ook altijd mooi weer als ik meot werken en vaak niet zo mooi weer als ik vrij ben... Ow dat is wel apart idd... @ Meiski: vervelend van die hoofdpijn meid... Hoop dat je er snel vanaf bent. Ik heb vandaad inderdaad een waterijsje gegeten, maar het heeft neit geholpen vandaag...dus mijn theorie klopt al niet meer denk ik.... Whahaha ze heeft wel 4 poppenwagens/buggy's om mee te pronken whahaha. @ Kimmytje: tuurlijk komt jullie tijd ook. En inderdaad, ik snap je gevoel geheel... Allemaal zwangeren om je heen en zelf wil je ook zo graag en dan lukt het niet... @ Sam4Hope: ik duim voor je hoor meid!!! @ Nieckje: pfoe geen idee meid... @ Lyngrotezus: spannend hoor... voel je al wat? Hier vandaag weer een baggerdag gehad qua eten en drinken... alles kwam er weer uit, zelfs ijs... Gelukkig na 2 uur bezig te zijn met avondeten ging het uiteindelijk toch nog een beetje goed en nu heb ik zelfs al 2 glaasjes drinken op... Verder ben ik enorm moe en doordat iemand aan mij vroeg of ik zeker wist dat ik niet zwanger was (wist het ook eigenlijk wel zeker) heb ik toch nog weer een test gedaan en ja hoor, enorm negatief hahaha. Wat zouden jullie doen? Ik ben een beetje bang dat mijn huisarts zegt, kijk je cyclus nog maar even aan, maar daar heb ik geen zin meer in... Ik blijf ook constant die menstruatiepijn houden (niet heel erg, maar het is er wel constant) en heb geen zin om hier nog maanden mee door te lopen. Ik zit er dus aan te denken om de gyn te bellen om een afspraak te maken en dan de assistente te bellen en dan te vragen om een verwijzing, zodat hij hem wel moet geven... Wat te doen, wat te doen... Ik zit inmiddels op dag 82 van mijn cyclus.... :S
pffff net pittig gesprek met mijn vriend gehad. heb er nog de tranen van over mijn wangen lopen.. nu dat we een nichtje hebben maken we van dichtbij mee hoe het is en mijn vriend geeft aan dat hij toch liever nog een paar jaar wacht, hij denkt dat we dan alles veel beter voor elkaar hebben en het beter aankunnen. vooral ook omdat we toch nog wel wat willen reizen (al heb ik dat al heel veel gedaan toen ik begin 20 was maar goed) en ziet hij nu hoe druk het is met een kleintje en wat er allemaal bij komt kijken. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog steeds wel heel graag wil maar zijn standpunt ook heel erg goed begrijp, het doet alleen zo ontzettend veel pijn!! ik had echt gedacht dat ik nu wel getrouwd zou zijn en zwanger maar beide is er niet... voel me echt zo zwaar k*t en weet even niet hoe ik er mee om moet gaan en kan er met niemand over praten...en dat maakt het eigenlijk nog moeilijker... sorry sorry sorry voor mijn 2de ego berichtje maar kan het gelukkig bij jullie wel kwijt, nog super lief voor de reacties voor mijn vorige berichtje... maar hoe moet ik nu verder? Hoe kan ik er niet elke maand, elke dag mee bezig zijn, hoe kan ik me op andere dingen richten zodat mijn hoofd en hart er niet zo vol van zijn..... liefs
Hoi Deb, meid, wat jammer dat te horen zeg... Ik leef echt met je mee! Ik kan goed geloven dat de traantjes vloeien nu Maar mss even alles laten bezinken en er binnen enkele dagen nog eens met je vriend over praten? Ik denk altijd, niemand is er echt klaar voor, dat moet groeien eens de baby er is. Wanneer is DE juiste moment? Niemand weet dat. Ik en mijn man zitten ook in een situatie, ik werk, mijn man is nog studies aan het afmaken (hij is wel 29) maar toch hebben we zoiets van "het mag echt komen", we kijken er zo naar uit. En, ook wij zijn niet zeker, mss tegen dat de baby er is dat mijn man werk heeft maar mss ook niet. Dat valt allemaal af te wachten. Maar in beide gevallen, zal ons kindje niets maar dan ook niets te kort komen. Ik wil maar zeggen, wees zeker dat je er allebei achter staat, DAN ben je er klaar voor. Lieve knuffels meid en ik hoop echt dat je mannetje weer bijdraait. xoxox
@ Deb: ow jeetje meid toch... dat is wel even heftig zeg. Kan me voorstellen dat je enorm hebt moeten huilen (en misschien nog wel doet). Je bent er zo mee bezig en dan zegt je vriend ineens dit. En wat Kimmytje zegt, daar ben ik het geheel mee eens. Eigenlijk is niemand er echt klaar voor. Het komt, wanneer het komt en als de kleine er eenmaal is, dan gaat alles vanzelf. En dan nog... het reizen hoef je echt niet te stoppen, omdat je een kleintje hebt hoor... Maar laat inderdaad alles nu eerst maar even bezinken en ik hoop dat je mannetje snel weer anders gaat denken. *SUPERDIKKE KNUFFEL GEEFT*
Jee wat vervelend nieuws zeg meid ik weet hoe je je voelt ik had het ook vorig jaar toen wouden we eerst ook een kind maar toen zij mn man dat hij het toch nog niet wou dat hij nog even wou wachten!! dan hij eerst wou trouwen!! Toen heb ik ook alleen maar Gehuild en Gehuild en wist ik ook niet wat ik er mee moest maar ik ben gewoon Positief gaan denken en kijken en toen is het vervaagd!!.. Nu zijn we inmiddels getrouwd en nu wel de ECHTE keuze voor een Beebie!.. Jouw tijd komt heus wel om te Trouwen en zwanger te raken Geeft het tijd je komt er heus wel boven op Succes meid
Voila, ieder heeft zijn tijd. Dat komt allemaal wel goed, ben ik zeker van! Positief blijven hoor meid, ook al is dat soms heel moeilijk. xoxox
Lieve deb, Hier precies ook zo'n verhaal als gesina. Vorig jaar in de zomervakantie hadden wij hetzelfde probleem. Hele lange avonden hebben we erover gesproken en ik heb toen veel gehuild. Ik wou namelijk ook bevestiging van hem dat hij ook toekomst in ons zag. Kennelijk heeft het toen wel indruk op hem gemaakt want 1 augustus vroeg hij mij ten huwelijk en sinds april zijn we 'serieus' bezig. Voor mijn vriend was het puur de angst voor het onbekende. Het liefst wou het liefst in een glazenbol kijken en zien dat alles goed gaat en blijft. Helaas kan niemand dat garanderen. Ik ken je vriend niet maar als hij net zo is als mijn vriend moet je zijn angst bespreekbaar maken dan weet hij ook echt dat jij voor hem gaat en alleen hem! Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Liefs en knuf van mij
goedemorgen! en gaan er vandaag dames testen? @deb: een hele dikke knuffel. het is niet leuk om zoiets te moeten bespreken maar wel goed dat hij eerlijk naar je is. Wij zijn op dit moment in gesprek om Fleur ons enigst kindje te laten zijn, hij is door de miskraam en het feit dat het misschien een partiele mola zou zijn geweest enorm geschrokken. Voorlopig is hij er nog niet uit maar het kan zijn dat hij besluit het niet meer te willen. Ik wacht het wel af.
Maia wat een moeilijk besluit, pff sterkte GFH: Jeetje balen, maar wel weer spannend. TOITOITOI Hier last sinds gisteren van rare krampjes, maar volgens de online indicator zou gisteren men instelling zijn.
@ GHF: balen meid. Maar geen bloed geeft moed he? Hier lekker geslapen vannacht, al heb ik wel rond half 4 nog even over moeten geven, doordat het drinken van gisteravond weer omhoog kwam. Ik zal zo blij zijn als het 15 juni is en ik naar de kliniek in Beverwijk kan voor mijn maagbandje. Dit is niets... Ene dag gaat het goed en de volgende dag kan ik ineens niets meer eten en drinken... heel irritant... Maargoed, nog eventjes 2 weekjes doorzetten... Die kunnen er ook wel bij na zo'n 2 maanden al zo te leven... Ik ben nu nog even aan het oppassen en zometeen word ze opgehaald. Dan breng ik de kleine man naar het kdv en ga ik zelf aan het werk. Daarna J.oshua weer ophalen en vanavon de auto wegbrengen voor de keuring. Gisteren al 2 andere voorbanden erop laten zetten en was mooi voor 55 euro klaar. Langleve de sloop (of autodemontagebedrijven tegenwoordig he?). Heeft me gewoon even 100 euro gescheeld . Morgen lekker vrij en dan gaan we denk ik mooi leuke dingen doen met de kleine man. En 's avonds gaan we koffie drinken bij mijn ouders en dan blijft J.oshua meteen slapen, omdat ik vrijdag op de fiets naar het werk moet en er anders wel enorm vroeg uit moet (is namelijk zo al 45 minuten fietsen, dus dat vind ik wel genoeg eigenlijk hahaha). Wel vanaf het werk J.oshua eerst ophalen dan hahahaha.
1. Deb27 (ronde 8, 1e kindje) berenbotje (ronde 1 na curretage, 3e kindje) Roosje31 (ronde 7, 2e kindje) Yojo66 (ronde 1, 1e kindje) GFH (ronde 5, 1e kindje) 2. Kimmytje (ronde 2, 1e kindje) Skaya (ronde 4, 1e kindje) Jodeli (ronde 2, 1e kindje) Chicken1975 (ronde 5, 2e kindje) 3. Famsterdam (ronde 1 na VMK, 1e kindje) Snelly (ronde 1 na mk, 2e kindje) Quila (ronde 10, 1e kindje) 4. TV88 (in maart een MK na 7 weken, nu ronde 2 na curretage, 1e kindje) Knorretje84 (ronde 5, 2e kindje) Rittjuh (ronde 7, 1e kindje) Evira (ronde 4, 1e kindje) Theeleutje (ronde 1, 1e kindje) Panna (ronde 2, 1e kindje) Volonta (ronde 1, 2e kindje) 5. Meiski (ronde 2, 1e kindje) Rosa1983 (ronde 2, 1e kindje) Marassie AndijkGirl (ronde 1, 2e kindje) Debke83 6. Momisake (ronde 2, 3e kindje) Afrola (ronde 2, 2e kindje) Nieckje (ronde 4, 1e kindje) Miranda80 (ronde 1, 2e kindje) Kinderwens2011 (ronde 5, 3e kindje) Nrg50 (ronde 1, 2e kindje) Natascha23 (ronde 3, 2e kindje) 7. Naliey (ronde 44, 1e Kindje) linda250388 (ronde 3, 1e kindje) 0903 (ronde 6, 1e kindje) Ambonmanise Lucia (ronde zoveel, 2e kindje) Kim11 (ronde 2, 2e kindje) 8. Sadas (ronde 2, 1e kindje) Pippie (ronde 4, 1e kindje) Marjand (ronde 6, 2e ronde clomid, 2e kindje) 9. Vlinder13 (ronde 6, 1e kindje) Syrae (ronde 1, 1e kindje) Zwabbertje Gesina (ronde 1, 1e kindje) Lieser (ronde 1, 1e kindje) Trine (ronde 4 na MK, 1e kindje) 10. Nieckje (ronde 4, 1ste kindje) 11. Missillie (ronde 16, 2e kindje) Lotte30 (ronde 6, 1e kindje) Nursie31 (ronde 1, 1e kindje) 12. Beccy (ronde 4, 1e kindje) k2tjuh (ronde 5, 1e kindje) Lievefamke (ronde 1 na MK, 2e kindje) 13. Princess79 (ronde 4, 1e kindje) 14. Whitesaber (ronde 8, 3e ronde clomid, 2e kindje) Goofychick (ronde 0, 3e kindje) sheena21 (ronde 7, 1e kindje) Liesbeth1982 (ronde 5 1e kindje) 15. Maia (ronde 2 na mk, 2e kindje) Poohbeer1 (ronde 2, 1e kindje) Wallie81 (ronde 4, 1e kindje) Andrea85 (ronde 8, 1e kindje) Datumloos: Mamavanjoshua5109 (ronde 1, 2e kindje, Provera) Babyproject (ronde 1, 2e kindje) Aantal: 60.. Zwanger, 2 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, Niets doorgegeven Dames, ik heb mezelf ook rood gezet en ik snap er helemaal niets van. Niet dat ik dacht dat ik zwanger zou zijn, had mijn ongesteldheid wel verwacht maar pas in het weekend. Ik baal hier enorm van want heb deze maand een cyclus van 24 dagen en heb ze even achter elkaar gezet: 23 - 28 - 27 - 28 - 28 - 24... hoe kan dat nou??????
Goedemorgen, Ben benieuwd of er al mensen positief hebben getest. Maar helaas nog niemand? @ deb, knuf. Moeilijk hoor als je vriend nu ineens toch nog wil wachten. Ik zou je niet kunnen vertellen hoe jij hier mee om kunt gaan. Maar het lijkt me wel beter dat jullie er allebei achter staan voordat je serieus weer verder gaat. @ Maia, bij jullie ook moeilijke gesprekken. Kan me voorstellen dat het voor je man toch wel schrikken is geweest. Hopelijk komen jullie er uit samen. @ GFH balen van je nega test Hier nog relatief rustig op het wachtbankje
Meiski, balen van je ongi! Ik weet niet wat je nu het beste kunt aanhouden. Ik denk je langste cyclus?
Hallo! Vandaag mijn NOD.... Gister had ik zo'n opgeblazen harde borsten die ontzettend pijnlijk waren dat zelfs mijn vriend er een opmerking over maakte....nu zijn ze nog super gevoelig terwijl ik daar normaal gesproken 's ochtends geen last van heb... Had alleen de vroege test van predictor in huis liggen en die wilde ik eigenlijk niet doen omdat ik overal lees dat die zo slecht is....had ik t maar niet gedaan want nu zie ik een licht lijntje en weet dus niet wat ik ervan moet denken..... Naar de winkel dan maar. Ga vandaag weg tot zondag en mijn vriend gaat met zijn vrienden weg dus ik wil pas zondag weer gaan testen als ik niet ongi ben tenminste.... Hoe gaat het met jullie??