Zaterdag NOD. Hoop dat ik zwanger ben, maar meerdere zwangerschapstesten hebben al negatief aangegeven. Nog even afwachten dus...
@mamavanjoshua Ik zie dat je zwaar overtijd bent Ik zou voorstellen om naar de gyn te gaan om primolut of provera te halen Of denk je dat je nog aan het ontpillen bent ? Als het me niet aan gaat gewoon zeggen hoor
@ Tanny: ik hoop het ook voor je meid! @ Whitesaber: Provera heb ik al gehad. Heeft niets geholpen. Ik heb gisteren de gyn gebeld, omdat ik even niet wist wat te doen en de HA af en toe moeilijk doet de laatste tijd met verwijzingen. Ik blijf namelijk wel steeds een soort menstruatiepijn hebben, maar er komt maar niets. Ik heb met de assistente gesproken van de gyn en zij vertelde me dat ik dan wel echt de HA moest bellen voor een verwijzing i.v.m. de vergoeding. Ik heb gisteren daarop dus ook de HA gebeld en met de assistente gesproken. Zij ging met hem overleggen en morgen na 14.00 uur kan ik bellen om te vragen of de verwijzing akkoord is. Ik heb geen zin om nog veel langer met die zeurende pijn rond te blijven lopen...
Nee idd wat erg zeg Wij hebben ook een *** ha qua verwijzen dus daarom gaan we naar haar invaller op de woensdag hahaha Nou Ik zal voor je duimen zeg want dit kan niet goed zijn Misschien een te dik bm slijm vlies waardoor je niet echt ongi word Weet ik veel....
@ Whitesaber: ik heb echt geen idee, maar ik wil het wel gecheckt hebben. Vind dit maar niets. Ik heb altijd wel een soort van onregelmatige cyclus gehad, maar zoals dit heb ik nog nooit gehad. Ik had eerder zeg maar dat ik 5 weken ongesteld was, 3 weken niet, 4 weken ongesteld, 2 weken niet enzo verder... Ik heb wel de prikpil gehad, maar ik ben al ongesteld geweest en daarna dus niet meer... en dit heb ik dus nog nooit gehad...En dat dat zeurende gevoel maar blijft, dat lijkt mij ook niet goed. Echt waar ik denk als ik straks wel ongi ga worden, dat het een dijkdoorbraak word whahahaha.... En de Provera heb ik toen (bij het vorige proberen zwanger te worden) ook gehad van de gyn en toen werkte het wel, dus waarom het nu niet werkt, dat weet ik ook niet. Ik snap het ook niet... dus daarom wil ik ook naar de gyn. Laat ze de boel daarbinnen maar eens goed nakijken...
@mamavanjoshua ja idd Pfftt wat een gedoe Ik heb na de bevalling ook de prikpil even gehad en het duurde ook ong 6 mnd voordat ik eindelijk een bloeding kreeg en pas een paar mnd daarna een eisprong... Voor mijn zoon 9 mnd tot een bloeding en nog eens 6 mnd voor ik een eisprong had... Ik hoop voor je dat het iets "simpels" is...
Deb: Heel apart dat kleine beetje bloed verlies, ik zelf ben het altijd flink en zeker 5 dagen. Dus misschien de raad van Whitesaber opvolgen MvJ: Hier gaat het weer wat beter, ben nog wel moe. Lucas vond de kermis helemaal geweldig hij wilde overal in. En het was prachtig weer Jouw dag klinkt ook heerlijk!!! En makkelijk he zulke ouders, ik heb ze ook, en Lucas slaapt er ook als het zo uitkomt. Ik hoop trouwens dat je ha nu niet zo eigenwijs is. Ik zie dat het voor veel meiden een spannend weekend is, maar nog niemand positief getest??
Morguh! Veel berichtjes weer! Hier wel spannend weekend idd zondag is m'n nod. Nog geen ongesteldheidsklachten al kan dat nog opeens komen natuurlijk. Ik twijfel een beetje alleen of ik echt zondag al wil testen... Ben nu uitgegaan van cyclus van 30 dagen en m'n vorige was 33 dus miss toch nog iets te vroeg om te testen??
@ yojo66: wat spannend zeg.. een licht lijntje is een lijntje @ Maia: vandaag de uitslag toch? spannend... @ poohbeer1: welcome back hoe was je trouwdag? en je huwelijksreis.. waar ben je heen geweest??? @ MvJ: en hoe is je auto door de keuring gekomen?? Thanks voor alle reacties. Ja zeker leuk om tante te worden... en hoop idd stiekem wel dat we met zijn 6-en op vakantie gaan haha Ik heb van die dipsticks besteld voor deze maand, kijken hoe het werkt en wanneer nou pcies mijn ei is.... Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend??
Je zou denk ik wel posi kunnen testen dan, als de nesteling tenminste aan de vroege kant is geweest. Misschien voor de zekerheid nog een paar dagen wachten? Voorkomt een eventuele teleurstelling van een witte test. Zou gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
goedemorgen! @meiski: ik duim voor je. Ja vandaag de uitslag, vanmiddag pas dus ik wacht het af. Ze zouden maandag rond half 4 bellen en het werd rond 8 uur dus ik verwacht niet dat ze heel vroeg bellen maar misschien verrassen ze me. is er nou deze maand echt nog zo weinig roze? pfff dames kom op @roza: gewoon testen zondag en als het negatief is na 3 dagen weer testen.
Haha dat is lekker.. half 4 dat ze zouden bellen en pas om 8 uur gebeld??? Maar het is vandaag vrijdag, ze willen allemaal snel weekend dus ik hoop dat je snel gebeld wordt
@ Chicken, de eerste rose. Gefeliciteerd . Nog maar weinig posi-testen helaas. Helaas heb ik er bij mezelf ook geen vertrouwen in. Ik verwacht zondag of maandag wel ongi te worden . Volgende ronde hopelijk beter . @ mvj, hopelijk krijg je vanmiddag je verwijzing. Echt niet normaal dat je zelfs na provera niet ongi word @ Maia, hopelijk voor jou een goede uitslag vanmiddag @ Yoyo, hopelijk zondag duidelijkheid