NOD 1-15 juni 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Momisake, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Gefeliciteerd Knorretje! Super! :)

Ik doe nog geen test, wacht gewoon op mijn volgende NOD 25 juni. Tenzij ik één deze echt moet overgeven ofzo...

Voorlopig vraag ik mijn mannetje gewoon dagelijks lief of hij nog eens wil "doneren" hihi :)

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Zwabbertje: ja ik vind het ook niet leuk meer hoor, van mij mag het wel klaar zijn nu...
    En inderdaad meid, geen bloed geeft moed.

@ Linda: oooooooow meid, je maakt het wel spannend hoor!!! Nog wachten tot zaterdag.... spanning...

@ Ambonmanise: balen meid. Succes in de volgende ronde meid.

@ Kimmytje: Het zou kunnen dat het een innestelingsbloeding zou zijn geweest.

@ Labrador: dat hoop ik ook. Vandaag niet toegekomen aan het bellen met de gyn, dus dat ga ik morgen doen.

@ Missillie: meid, geen bloed geeft moed he? En het zou ook maarzo kunnen zijn dat je tevroeg getest hebt...
    Nee hoor dat hoeft helemaal niet. Het zou kunnen zijn dat je tevroeg getest hebt of dat je pas laat hcg aanmaakt...

@ Nieckje: spannend hoor meid. En ook voor jou zou het kunnen zijn dat je pas laat hcg aanmaakt.

@ N80: dankjewel meid. Ik knap echt pas goed op als ik volgende week naar Beverwijk ben geweest. Dan word er eindelijk wat gedaan aan mijn maagbandje...

@ Essef: ik kan hier heel kort over zijn. Om van dit gevoel af te komen, zou ik gewoon een test doen. Dan weet je waar je aan toe bent.

@ Rosa: als er ook bij de controlestreep geen streep kwam, dan is de test mislukt. Dan zou ik zeer zeker nog een andere test halen. Je gaat morgen dus nog testen halen...

@ Chicken: ik pak altijd een potje/kommetje om in te plassen...

@ Knorretje: GEFELICITEERD MEID!!! Geniet ervan! Jeetje, we gaan echt goed in deze maand...

Hier vandaag weer een rotdag qua eten/drinken... Gaat weer fantastisch, maargoed... Wel lekker gewerkt en wéér compliment gekregen dat ik er zo leuk uit zie en dat het opvalt op het werk whahaha. Super toch? Misschien van de week nog ff naar de Miss Etam Outletstore voor wat extra jurkjes erbij...

J.oshua sliep al aardig snel vandaag, dus denk dat hij ook wel erg moe was...Eindelijk een keer dat hij voor 20.00 uur sliep...

Ik ben ook nog steeds niet ongi, dus ik ga morgen echt de gyn bellen om te vragen of ze de verwijzing al binnen hebben gehad en zo ja, dan gewoon maar rechtstreeks een afspraak maken...

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    yep!!!

4. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jeetje meiden jullie kunnen lekker kletsen, ben een half uur bezig met bij lezen (vannochtend)

Linda, jeetje spannend hoor. Twee dagen na je NOD en geen bloed. toitoitoi

Kimmytje, misschien een test wagen?

Essef: Welkom hier en vind het moeilijk je te adviseren, maar kunnen het innestelingsbloedingen zijn.

Samehope: Succes de volgende ronde!!

Knorretje gefeliciteerd!!

MvJ: Balen dat je nog steeds zo beroerd voelt, maar wel positief om te horen dat je er mooi uitziet. Hoeveel ben je nu afgevallen?? En balen van die rare cyclus, op op gauw een afspraak bij de gyn.

Lotte, labrador, missillie, Gensina, Nieckje voor jullie ook super spannend, we zitten in hetzelfde schuitje

Hier erg herkenbaar de rugpijn. Vooral in het begin van de week. Morgen principe mijn NOD, maar omdat ik maandag een negatieve test had ga ik morgen nog niet testen. Wacht eerst de komende dagen af wat er gebeurt.

5. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    MvJ: Hopen dat het maar beter gaat met eten en drinken
    Heb je altijd al zo een lange cyclus gehad...............??
    Heb je al gestest misschien ben je wel......of kan dat niet.....

dankjewel voor je steuntje en je hebt ook wel gelijk geen bloed geeft moed...........;)

6. Linda250388

Linda250388 Actief lid

18 apr 2011
    123
    0
    0
    NULL
    dordrecht
    @ knorretje, Jeej gefeliciteerd!!!! hoop dat ik je snel mag volgen:)

@ mvj, iedere dag hoop ik weer op een positief berichtje van jou kant vind het zo vervelend voor je!
    Ben ook ech blij voor je dat 15 juni steeds meer een beetje in zicht komt... hier een knuf van mij... en ja ik hou het nog even spannend haha

Voor de rest die toch ongi zijn, balen... duim voor jullie dat het de volgende keer wel raak is:)
    Hier nog steeds geen ongi inzicht gaat goed zo haha

7. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

Ik word maar blijer en blijer:D

8. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik gaf met mijn zwangerschap niet over
    Ik moest steeds kokhalzen
    :p

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ zwabbertje: dankjewel meid. Ik ben nu zo'n 21 kilo afgevallen en ik blijf (ondanks het vele spugen) een beetje hangen... Ik ga morgen de gyn gewoon bellen en dan hoor ik het wel...
    En heb jij misschien een tijdmachine, dat het morgen al 15 juni is??? ;)
    Ik blijf voor je duimen hoor meid...

@ Missillie: ja vanaf komende woensdag zal het sowieso beter gaan, want er moet gewoon wat uit mijn bandje gehaald worden en voor de rest kijken ze de boel maar even goed na hahahaha.
    Ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad en doordat de Provera ook niet gewerkt heeft, wilde ik naar de gyn toe...
    Ik heb al meerdere keren getest, maar was allemaal negatief...
    Nu had ik gisteren wel slijm met bloed erin op mijn toiletpapier en dacht ik dus ongi te worden, maar dat was dus helaas niet zo. Het leek bij mijn ontlasting weg te komen. Nu zei een vriendin van mij dat het ook een innestelingsbloeding kon zijn??? Nou ja goed, ik voel me nog steeds niet zwanger, heb geen grotere borsten/tepels én ook geen poes die achter me aanloopt, dus ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat ik niet zwanger ben...
    Graag gedaan hoor. Komt goed :D.

@ Linda: wat lief. Maarja helaas is dat niet zo... Nog een weekje volhouden en dan komt het allemaal goed en zullen de positieve berichten ook weer komen ;). Bedankt voor je knuffel :D. Hahaha, ja je houd het zeer zeker spannend.

Nu ga ik echt slapen, want ben echt gesloopt. Morgen gaat de wekker weer om 5 uur voor oppaskindje en daarna om 6.30 uur nog een keer om er om 7.30 uur uit te gaan, omdat ik J.oshua naar het kdv moet brengen. Dan om 10.30 uur beginnen (moet eerst naar Hanos en kom erlangs, dus ga niet eerst naar werk om vervolgens weer terug te rijden) en dan ben ik om 14.30 uur alweer vrij (of gewoon om 15.00 uur, dat weet ik nog niet, misschien dat ik ook wel doorwerk)...

Ik heb gisteravond een column geschreven over hoe ik denk over wat de politiek nu met de kinderopvang van plan is... Deze zal binnenkort online komen. Ik laat jullie weten wanneer goed? Dan kan ik jullie via PB een link sturen.

10. Essef

Essef Lid

8 jun 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Meiski,

Bedankt voor je reactie!
    Misschien toch maar gewoon doen...

Thanx... Het geeft steun te lezen dat er meer zijn die dezelfde wens en twijfels hebben!

Iedereen maar weer succes!

11. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    gefeliciteerd knorretje!

12. Essef

Essef Lid

8 jun 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieckje en Rosa succes!
    Spannend hoor die testresultaten hier ;)

13. Essef

Essef Lid

8 jun 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Knorretje, gefeliciteerd!

14. Kimmytje

Heb heel af en toe lichte braakneigingen... Voor mijn "NOD", dan niet meer en nu weer...
    Misselijk tijdens eisprong, kan dat?

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Kimmytje...je kunt je echt de hele tijd af blijven vragen of dit kan of dat kan, maar ieder vrouwenlichaam is anders. De een heeft dit en de ander dat. Je kan ook "zomaar" eens niet lekker zijn. Of dat je ineens allemaal kwaaltjes hebt die lijken op een zwangerschap, wat niet zo is. Ik had iedere keer kwaaltjes terwijl ik niet zwanger was en nu dus nergens last van. Ik bedoel het niet rot, maar dingen met elkaar vergelijken is heel moeilijk. Een test geeft het duidelijkste antwoord. Succes!!!

16. Kimmytje

Nogmaals, ik doe geen test, ik heb geduld :)
    Neemt niet weg dat ik hier wel een beetje mijn ervaringen mag neerzetten niet? Ook ik heb al vanalles gevoeld, gedacht dat ik zwanger was enzoverder... Dus ik weet heus wel waar ik aan toe ben hoor, volgens mij kan een beetje kletsen geen kwaad.

17. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ja hoor,wat hormonen al niet doen haha :D
    Ik was bijv pas met 11 weken misselijk...
    Dacht echt dat het misselijk zijn niet aan mij besteed was
    Daar kwam ik van terug whaha

18. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    @Knorretje!!!
    ik hield je al ff in de gaten en had het al zoo gehoopt voor je en nu ishet zo ver!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!
    geniet ervan meid! nu hopen dat de 2e helft van Juni ook zo roze wordt!

19. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hallo dames

Vandaag zou mijn Nod zijn!!

Maar nog geen Bloed te bekennen terwijl ik normaal gesproken allang Ongie had moeten worden (1 dag ervoor savond''s )

Heb ook even gevoeld (sorry) Maar het is ook totaal niet Opgezet van binnen wat het ook hoort te zijn als ik Ongie moet worden !!

als mn Ongie uitblijft ga ik Zaterdag Testen!!

20. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    Goedemorgen!!
    Wat is het hier spannend zeg.... lees dat er weer een aantal meiden binnenkort gaan testen: ik duim voor jullie!!
    @knorretje: gefeliciteerd!!
    ik zag op de laatste lijst dat ik nog niet (of niet meer) op roze sta... zou iemand dat voor mij kunnen doen, heb het geprobeerd maar lukt me niet...
    Hier nog steeds alles een beetje onwerkelijk, gister de hele dag krampen gehad dus hoop dat alles blijft plakken. Heb ook geen idee met hoeveel weken je een verloskundige moet bellen hihi
    Ga denk ik van het weekend zo'n clear blue test halen want het lijkt me leuk om het geschreven te zien staan hahahaha en dan misschien volgende week de vk bellen???
    Eerst straks maar eens de huisarts bellen en vragen of ik wat vaker b12 mag komen prikken......
    Nou ik duim voor iedereen en blijf jullie volgen hoor hahah

Deel Deze Pagina