Sorry dat te horen Kinderwens... Maar op met nieuwe moed naar deze nieuwe ronde! En inderdaad, hopelijk in juni héél veel roze! Liefs en aan iedereen een mooie dag!
NOD-LIJST 1 T/M 15 JUNI 2011 1. Deb27 (ronde 8, 1ste kindje) berenbotje ( ronde 1 na curretage, 3e kindje) Roosje31 (ronde 7, 2e kindje) 2. Kimmytje (ronde 2, 1ste kindje) Skaya (ronde 4, 1e kindje) Jodeli (ronde 2, 1e kindje) 3. Snelly (ronde 1 na mk, 2e kindje) Rosa1983 (ronde 2, 1ste kindje) Quila ( ronde 10, 1ste kindje) 4. Knorretje84 (ronde 5, 2e kindje) Rittjuh (ronde 7, 1e kindje) Evira (ronde 4, 1e kindje) Theeleutje (ronde 1, 1e kindje) Panna (ronde 2, 1e kindje) 5. Meiski (ronde 2, 1 kindje) 6. Momisake (ronde 2, 3e kindje) Afrola (ronde 2, 2e kindje) Nieckje (ronde 4, 1ste kindje) Miranda80 (ronde 1, 2de kindje) Kinderwens2011 (ronde 5, 3de Kindje) 7. Naliey (ronde 44, 1e Kindje) 8. Sadas (ronde 2, 1e kindje) 9. 10. 11. Missillie (ronde 16, 2 kindje) 12. 13. 14. 15. Aantal: 23 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Zijn we weer.... alleen wel met een kortere cyclus inmiddels.....Dus iets verder bovenaan op de lijst. Lijst aangepast aantal gewijzigd
Hey Quila jij ook je NOD 3 juni?? ah spannend hahaha. De 10e ronde zie ik? Kan soms best lang duren he~! Maar juni wordt onze maand
Idd ook de 3de. We hebben eind deze maand onze 1ste afspraak in 't ziekenhuis, dus zou heel mooi zijn als deze maand, de maand wordt, kunnen we die afspraak ook afzeggen. Morgen een jaar zonder spiraal,oh wat was ik een jaar geleden zenuwachtig.... We zaten alleen maar van... Oh schat over een jaar zijn we (waarschijnlijk) nu zwanger of een hele kleine kans en al papa en mama ..... Helaas.....! Een jaar verder en niks.... maar wel ons huis verkocht... en dat hadden we juist niet gedacht....hihi We wachten weer rustig af Rosa....
Jeeh mamavanJ..... Ben je nou nog niet ongi....??? Ben ff op vakantie geweest, dus klets me is bij.... Ha al meer actie ondernomen...???
AAAH fijn er zijn er 2 bij bij me op het lijstje ik voelde me zo alleen op 3 jun. Spannend voor je Quila straks naar het zh. Het lijkt me moeilijk om zolang bezig te zijn zonder zw te worden. wij zijn ook al weer 10 maanden bezig maar in die 10 maanden wel 2x zw geweest 1 van 13 wk en 1 van 10 wk dus ben meer zw geweest en aan het ontzwangeren geweest.
Nou ik zag je er al bij staan bij de 3de.... ik dacht van huh...? Maar nu schrijf je het dus al.... Jee 2x een mk... dat is wel heel heftig. Is er een verklaring voor of wordt je nu in de gaten gehouden.... of....??? Nou maar hopen dat die 3 een mooi roze dagje wordt....
Voor mijn zoontje zijn we ook anderhalf jaar bezig geweest incl 2 mk en nu weer. na die 2e mk kwam er hyperhomocysteïnemie uit dat dus de mk kan veroorzaken toen simpel vit b6 en b11 geslikt en het ging goed. Nu ook gewoon geslikt maar ondanks dat toch allebei fout gegaan. Ze houden het nu op dikke pech :x. Krijg wel nu elke week een echo als het weer raak is. Ben nu maar weer vanaf ronde 1 gaan tellen want het is te verwarrend om te tellen ha ha. Zeker een mooie roze 3 jun dat hebben we wel verdiend. Natuurlijk ook voor alle andere dames .
Goedemorgen Jeetje, toch weer een hoop van vorige maand! Ik had jullie toch netjes gevraagd om op roze te gaan....... Nouja in ieder geval wel gezellig haha Ja Ja, nieuwe maand, nieuwe kansen... ben zo benieuwd....!! x
@Kimmytje: Bedankt dat je mij op het lijstje heb gezet. Voor de rest een fijne dag, moet wel lukken met het zonnetje. Wat duurt het wachten toch allemaal lang,ik zit pas op dag 4.
Ik ben dus ongie ............en een steken dat ik heb joh.......pfff vreselijk.........hopen dat het snel voorbij is...............
Goodmorning! zonnetje? welk zonnetje haha. Ja ik moet ook nog een week wachten voor ik aan de slag kan. Ongesteld is nu net voorbij gelukkig, wel een volle week geduurd pfff. Hebben meer mensen dat nu na je gestopt bent met de pil? Met pil was ik altijd na 4 dagen klaar, maar goed alles is nu anders natuurlijk. Fijne dag!
@ Miranda, graag gedaan hoor Hier jammer genoeg geen zon vandaag! Wilde met de fiets gaan werken maar ben toch maar in de auto gesprongen, veel te fris! Hopelijk morgen weer beter, voor mij mag het echt gaan zomeren nu hoor! Wachten duurt lang, zeker als je er teveel bij stilstaat, probeer ik dus zo weinig mogelijk te doen... @ Missillie, hopelijk is dat allemaal snel voorbij zodat je ook weer naar de volgende ronde kan! Veel succes! @ Rosa, ik had tijdens het nemen van de pil heel weinig bloedverlies en nu had ik zelfs nog minder. En ook minder hoofdpijn/rugpijn. Ben ik wel blij om. Voor iedereen een leuke dag! Liefs
Nog minder bloedverlies? wat heerlijk zeg, bij mij was het de rode vloed haha. maar ik moet wel zeggen dat ik me verder goed voel, veel meer energie! en met de pil had ik elke keer in mn stopweek barstende koppijn, nu ook geen last meer van! toch niet goed al die hormonen voor je lichaam. en de verdere bijwerkingen van het stoppen met de pil vallen me ook 100 % mee. nu alleen nog ff een lief beebje en het is volmaakt
Ik sluit me helemaal bij je aan! Heerlijk zonder koppijn en ook het ontpillen valt me erg mee! Inderdaad wat je zegt.. alleen nog een lief beebje en het plaatje is compleet!
Ik ben ook blij dat ik van mijn hoofdpijn zo goed als vanaf ben, tijdens de pil was dat altijd migraine, nu een beetje hoofdpijn, erg blij om! Ik heb enkel de eerste 2 weken heel wat ontpillingsverschijnselen gehad maar das nu ook allemaal voorbij en ik voel me ook op en top! En vooral, ik voel me meer VROUW! Misschien raar, maar toch is het zo Het enige waar ik nu wel wat last van heb is acné, en dat had ik NOOIT... Mja, niets aan te doen zeker En idd, een lief beebje, dat zou ons ontzettend gelukkig maken! Ik duim er alvast voor! Ik hoop deze ronde heel veel roze op de lijst te zien