Ik ben vanmiddag naar de HA geweest. Ze heeft mijn buik gevoeld en gaf aan dat er geen ontstekingen in zaten en de baarmoeder was niet vergroot. Ze dacht misschien dat de bloeding die ik 10 dagen na mijn ovulatie misschien mijn menstruatie was. maar kan me dat echt niet voorstellen want heb normaal een LF van 21 dagen en waarom heb ik dan nog steeds steekjes/krampjes en pijnlijke tepels? Ik ben dus doorgestuurd naar het ZH om bloed te prikken. Dit gelijk gedaan en misschien is morgen om 13:00 de uitslag er al. Ik had niet verwacht dat ze me door zou sturen, want ik wilde eigenlijk alleen maar advies hoe lang ik nog moest wachten. Maar wel heel fijn, want heb nu dan eindelijk duidelijkheid.
Hey meiden, 12 op roze.... Gefeliciteerd allemaal.... Nu hopen dat de toekomstige lijstjes steeds korter worden Helaas kan ik niet met alle rode mensen meer naar volgende NOD want heb weer een kans voor juni, de 2e haha @ MvJ: hoe is het gegaan in Beverwijk?????
Hieronder mijn verhaal . Gisteren dus al heeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuul vroeg in de auto whahaha. Om 6.35 uur zat ik in de auto opweg naar Beverwijk. Vrijwel geen files gehad en was er dus ook al om 8.25 uur. Maar toen kon ik het niet vinden, dus even gebeld... Nou ja even? Pas bereikbaar vanaf 8.30 uur en om 8.35 uur werd er pas opgenomen.... Heel vreemd. Maargoed. Uiteindelijk wel gevonden en toen mocht ik ook al meteen mee (was eerst bezig zoon te verschonen en toen kwam er een verpleegkundige die vroeg of ik de afspraak van 9 uur was). Dat vond ik dan wel weer erg netjes. Dus om 9.15 uur was ik bij hem al klaar whahaha.Bij de verpleegkundige hebben we besproken waarom ik daar was en hoelang ik mijn maagbandje al heb. Hij vertelde mij dat het hoesten midden in de nacht, als er weer wat omhoog kwam gevaarlijk kon zijn. Dit omdat dit dan in de luchtpijp komt en ik daar longonsteking van kon krijgen. Hij vond het ook wel erg makkelijk van de chirurg dat hij gewoon zomaar zei: "je hebt een luie slokdarm", terwijl het ook kan zijn dat het maagbandje of te hoog of te laag geplaatst is. Want dit geeft dezelfde klachten. Hij wil dus dat ik slikfoto's laat maken. Ik krijg een brief thuis en daarmee moet ik naar de huisarts voor een verwijzing naar de radiologie voor de slikfoto's. Deze foto's moet ik op DVD laten brangen deze dan opsturen. Ik wil nog even bellen of ik deze niet gewoon mee kan nemen. Maar komt goed. Daarna moet ik 2 dagen (na het opsturen) bellen om te vragen of het binnen is gekomen en dan ook meteen een verlengde afspraak maken, zodat we alle tijd hebben om de foto's te bespreken. Ik krijg ze dan ook uitgebreid te zien en alles word me dan uitgelegd wat er te zien is. Erg prettig kan ik zeggen. Na deze beslissing moest ik op de weegschaal staan en heeft hij mijn buikomvang gemeten. Daarna mocht ik op de bank liggen en werd er een echo op de plaats gezet waar het poortje van mijn maagbandje zit. Er werd bekeken of hij goed zit en daarna deed hij de naald erin en heeft hij gekeken hoeveel CC erin zat. Er zat 6 CC in en dat was wel veel zei hij. Hij heeft er 2 CC uitgehaald, om mijn maag rust te gunnen. Ik moest dan ook de rest van de dag vloeibaar eten en morgenochtend ook nog. Hierna mag ik het weer langzaam op gaan bouwen. Daarna even wachten tot ik bij de diëtiste terecht kon en daar ook een hoop dingen besproken. Bij de Ik heb ook een boekje meegekregen over hoe ik weer op kan gaan bouwen naar vast voedsel. Verder heb ik nog wat meegekregen over multivitamines. Want die moet ik ook weer gaan slikken. Dit omdat ik natuurlijk veel minder eet dan iemand anders. Zij hebben zelf ook vitaminepillen en voor 10 euro heb je dan voor 3 maanden pillen. Ik kon ook kijken bij de kruidvat eigen merk en etos eigen merk, als bepaalde dingen er maar in zitten zei ze. Dus dat ga ik even uitzoeken. Maar ergens denk ik dat ik beter af ben met de multi vitamines van hen, omdat deze speciaal zijn afgesteld op mensen met een maagbandje of een andere operatie... Zo dat was een heel verhaal, maar ik kan weer eten én drinken!!! Heel belangrijk. Ben ook erg blij hiermee, want dat betekent dat ik weer genoeg vocht binnen ga krijgen.
Jeej wat een verhaal.... wel goed dat hij andere dingen anders benaderd he... ben blij dat er eindelijk wat aan gedaan is en hopelijk kan je gauw weer normaal eten. Goed dat ze die foto's maken maar konden ze dat daar niet doen dan?? Ja denk eerlijk ook wel dat je beter af bent met de vitamines van hun. 10 per 3 maanden is niet eens heel veel.... Nou meid.. ik blijf je volgen...
Ik kan al beter eten en drinken . Dus daar ben ik al blij mee. Nee, want het is geen ziekenhuis . Dus ik wacht de brief af en dan de foto's hier laten maken en daarna opsturen naar Beverwijk en dan weer een nieuwe afspraak maken...
Meiden, blijf de NOD Juni nog wel volgen, maar reageer niet meer omdat ik al in Juli zit en weinig tijd heb. Maar ik leef hiermee en ben bij voor je Labrador dat je naar het ZH mag. Succes!!
NOD-LIJST JUNI 2011 Bijlage 148253 1. Deb27 2. Kimmytje 3. 4. Rittjuh, Knorretje84 5. 6. Momisake 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.woman1974 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Datumloos: Aantal: 6 .. Zwanger, .. Op de een of andere manier werd ik gedreven om vandaag een test te kopen en die was hartstikke positief!
hoeveel dagen is je cyclus nu dan? en Hoevel dagen ben je overtijd geweest? Wel erg fijn dat je nu duidelijkheid hebt en dat je door kan.
nou deze maand dus 45 dagen! en ervoor 30 en 33 dus tja ook geen idee wat ik nu moet aanhouden. ben deze cyclus van een gemiddelde uitgegaan maar blijft toch lastig, je merkt dat je lichaam gewoon nog beetje in de war is. en jij al een test gedaan?? ik zie ook al een week overtijd!
Jammer hoor meid, maar nu met nieuwe goede moed op naar de volgende ronde Hoe lang ben je al gestopt met de pil?
Ik ben in maart gestopt dus nog niet zo heel lang bezig! Maar gewoon balen als het zo lang duurt en je geeft een vermogen uit aan zwangerschapstesten
Das balen inderdaad... Ik ben ook in maart gestopt maar heb wel een vrij normale cyclus gehad, 32 en 27 dagen... Hopelijk blijft het zo en word de jouwe ook normaal nu Veel succes en plezier!
ik had een normale cyclus van 28 dagen, de laatste 2 maanden 26 dagen, gisteren 2 dagen over tijd en toch wel wat zwangerschapsklachten dus een test gedaan en die was helemaal positief!