Zelf kan ik helaas op rood Had deze maand voor het eerst het gevoel dat het wel eens raak kon zijn, maar ga op naar de volgende ronde.
Gelukkig maar... ben echt blij dat het beter gaat met eten en drinken en je eindelijk iets binnen houdt.. je zal je wel minder flauw voelen nu ..............
Gefeliciteerd woman............ heel veel succes en geniet er van!! * Hoeveel zwangere dit deel van de maand?? Jullie snappen natuurlijk wel dat het 2e deel van juni hier over heen gaat he !! (mag ik hopen...................)
Hey meiden, @ Zwangeren: van harte gefeliciteerd meiden!!! Geniet ervan!!!! @ Ongestelden: flink balen zeg!!! Op naar de volgende ronde en veel succes daar! *knuff* @ Meiski: Ik voel me inderdaad een heel stuk beter . Wel nog steeds erg moe helaas...
Labrador, das flink balen. Succes in de volgende ronde en we gaan inderdaad voor een positieve test!!
@zwabbertje, ja ik denk wel 2e helft juli, vind het nog lastig berekenen hoor! want deze maand was dus totaal anders. dus geen idee hoeveel dagen ik moet aanhouden!