Ja dat heb ik meer gehoord van acne, gek is dat he? heeft natuurlijk met je hormoonhuishouding te maken. Veel vrouwen of meisjes slikken ook de pil juist tegen puistje dacht ik. Wel balen, hopelijk ben je er snel van af. Dus allemaal ook hoofdpijn gehad met die pil?? Goh wat gek he. Volgens komt het ook door bep soort pil. Ik had altijd microgynon en ben overgestapt naar andere (ben naam even kwijt) maar dat schijnt gewoon een goedkopere variant te zijn die al die dokters je aansmeren en daar krijg je volgens mij meer bijwerkingen van tijdens het slikken. Nou idd ik voel me ook meer vrouw, nu alles functioneert zoals het moet!
Ik hoop het ook dat die acné snel minder word. Voorlopig is het echt met ups & downs... De éne keer veel en de ander keer niets... Yeap, ook ik had hoofdpijn tijdens mijn stopweek. Had Mycrogynon50. Op den duur nam ik mijn pil 3 maanden door (in samenspraak met HA) om die aanvallen van migraine toch wat te beperken... Voila, alles functioneert nu zoals het moet, en het gevoel dat je vrouwenlichaam aan het doen is waarvoor het gemaakt is geeft zo een supergoed gevoel. Hopelijk kan dat gevoel snel nog versterkt worden met een mooie zwangerschap
Ja precies! Ik zit nu toch nog even naar mn NOD te kijken. Ben eigenlijk uitgegaan van cyclus van 28 dagen dan kom ik op 3 juni. Maar heb dus al 2 gehad, 1 cyclus 28 en de laatste dus 34 dagen. Moet je dan eigenlijk niet gewoon het gemiddelde nemen>??
Hallo allemaal! Ben nieuw hier en ik snap niet zo goed waar me ik nou op het lijstje aan moet vullen van nod wachtbankje. Ik heb waarschijnlijk 8 juni mijn NOD. Dit word nu de 4e ronde.. Had vandaag ook mijn nod maar helaas ongi geworden! Succes allemaal!!
Mja, ik zou toch ook uitgaan van het gemiddelde, bvb 30 dagen... dan ben je zeker Tis moeilijk zo hé! Bij mij ook hoor, mijn vorige cyclus was 32 dagen (was mijn eerste cyclus) dus heb ik daarop de volgende berekend. Normaal heb ik pas binnen een week mijn eisprong maar begin nu toch al wat steekjes te krijgen, licht gevoelige (pijn) borsten en meer rekbaar witverlies... We zullen wel zien! Ik werk voorlopig niet met ovulatietesten of temperaturen want ik ben bang dat ik er dan teveel met ga bezig zijn...
NOD-LIJST 1 T/M 15 JUNI 2011 1. Deb27 (ronde 8, 1ste kindje) berenbotje ( ronde 1 na curretage, 3e kindje) Roosje31 (ronde 7, 2e kindje) 2. Kimmytje (ronde 2, 1ste kindje) Skaya (ronde 4, 1e kindje) Jodeli (ronde 2, 1e kindje) 3. Snelly (ronde 1 na mk, 2e kindje) Rosa1983 (ronde 2, 1ste kindje) Quila ( ronde 10, 1ste kindje) 4. Knorretje84 (ronde 5, 2e kindje) Rittjuh (ronde 7, 1e kindje) Evira (ronde 4, 1e kindje) Theeleutje (ronde 1, 1e kindje) Panna (ronde 2, 1e kindje) 5. Meiski (ronde 2, 1 kindje) 6. Momisake (ronde 2, 3e kindje) Afrola (ronde 2, 2e kindje) Nieckje (ronde 4, 1ste kindje) Miranda80 (ronde 1, 2de kindje) Kinderwens2011 (ronde 5, 3de Kindje) 7. Naliey (ronde 44, 1e Kindje) 8. Sadas (ronde 2, 1e kindje) Pippie (ronde 4, 1ste kindje) 9. 10. 11. Missillie (ronde 16, 2 kindje) 12. 13. 14. 15. Aantal: 24 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven
Welkom Pippie! Ik heb je op de lijst gezet, heb vermeld dat je voor je eerste kindje gaat, hopelijk klopt dit? Ook voor jou veel succes en veel plezier hier op het forum!
welkom pippie! @kimmytje, ja precies dat heb ik ook nog met temperaturen, dan moet je er elke dag zo mee bezig zijn, ben ik nu ook wel hoor haha. Maar ik wil het eerst even een paar maanden geven voordat ik met testen en thermometers aan de gang ga! Inderdaad lastig inschatten, maar er zijn natuurlijk wel symptomen ja. Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? Ik ben 28 net geworden, pffff bejaard al he
Dankje dames! @ Kymmytje: Je hebt juist gegokt want dit wordt mn 1e kindje! Ik werk wel met ovulatietesten, ik denk nl als je zwanger wilt worden dat je er altijd wel mee bezig bent.. voor mij geeft dit een beter gevoel als ik weet wanneer ik zeker mijn ei heb. Maar iedereen doet het op zn eige manier Mijn ei is nu ook nog zo wisselend geweest de laatste maanden, mn cyclus ook... 1e ronde; 28 2e ronde; 26 & de derde ronde 25 :s... ojaa en hoe maak je zo'n banner die onderaan je berichtjes komen te staan??
Ik ben er ook met bezig hoor, maar probeer het toch te beperken... Ik word dit jaar 29, ook bejaard dus hahaha.
Uiteraard doet iedereen het op zijn manier, je moet het doen zoals jij je er het beste bij voelt Nu zeg ik dat ik nog ga wachten met testjes maar mss denk ik daar volgende maand anders over
@ Pippie & Rosa, Om een banner te maken ge je bovenaan deze pagina, rechts naar "banners". Daar kan je iets ontwerpen wat je leuk vind. Op het einde de code kopieeren en gaan plakken in je handtekening. Veel succes
Hey meiden, Ik wil even laten weten dat ik ook weer mee doe! Mijn cyclus varieert tussen de 35 en 39 dagen, dus ik heb nog even :x
Oh ja, in het 15-30 juni topic zit dus nog niemand he... Ben daar de 1e... Jullie vinden het vast niet erg als ik hier wat meeblaat toch?
mn NOD is nu toch ook verschoven naar 5 juni, ben toch maar uitgegaan van gemiddelde van 30 dagen zoals jij zei Kmmytje. Zou jij em voor mij kunnen aanpassen?? Oh en mooie handtekening he