Sorry meiden, wilde je niet aan het schrikken maken...! Maar was jullie kwijt... Maar heb jullie weer gevonden. Ik zeg niks meer en wacht af... *is stil*
Uhm ... *verbreekt de stilte* Zojuist "stiekem" een testje gedaan. Omowit.. Dus kom weer gezelli hier mee kletsen... Is ook zo stil geworden aan de andere kant... Zo naar de notaris en de sleutel van ons nieuwe huis ophalen... Dus toch helemaal happy...
Gezelli dat je hier weer bent! Ja, ik ben er ook weer... Vandaag heftige ongibuikpijn, de ibu rolt goed nu! Vannacht erg goed geslapen, was erg moe! Vanavond ga ik sporten haha Eisstockschießen, internationaal is het Curling!!! Verder geen plannen!
@moi...jij ook al...heb sinds jaren weer buikoijn voor t eesrt voel mij helemaal blegghhh.....hoop dat snel voor bij is die ongi @quila..oooo jij hebt nog wat anders spannends tussen het zw worden proberen en w8bank door. totally nieuw? moet je veel opknappen.... succes en vanharte met je nieuwe huisje
Hier ook flinke ongi pijn, hoofdpijn en misselijk, bah ik hoop dat mijn ongi weer snel voorbij is. @quila, van harte met jullie nieuwe huisje!! Meiden wat een heerlijk weer is het vandaag zeg! Het zonnetje schijnt hier volop...weer helemaal zin in de lente!
Het is idd heerlijk weer zeg. Krijg er spontaan lente kriebels van. Heb net maar even de ramen beneden aan de binnen en buitenkant gewassen.
Zooooo.... wat een lekker zonnetje buiten! Was net even aan het wandelen met het kindje van een vriendin van mij, 5 mnd. oud. Zo gezellig...! Dan begint het toch echt wel te kriebelen he? Hopen dat wij allemaal over negen maanden (dan is het alleen niet zulk mooi weer waarschijnlijk) rondlopen met een kindje in de wandelwagen! Gr. Pinda83
Hier is het ook enorm lekker weer, strakblauwe hemel! Witte weilanden die langzaamaan groen worden! Ik kan niet wachten op het voorjaar! Maar.... Ze voorspellen weer sneeuw over een week ofzo... Hoeft van mij niet meer, mag wegblijven!!!! Net even lekker een wandeling met orion gemaakt, heerlijk ravotten natuurlijk het beestje! Overal ligt modder want de sneeuw dooit voor je ogen weg, maar orion en modder is niet zo een goed idee... dus heb nu een zwarte hond ipv een witte hond haha!
Wat is het inderdaad een super mooi dagje zo. De zon schijnt heerlijk, de vogeltjes fluiten en iedereen is dan altijd opmerkelijk vrolijk! Helaas kan ik er niet echt van genieten, want verga zowat van de pijn. Ik heb nu, sinds 2 keer, ongelofelijk veel buikpijn, misselijk tot spugen aan toe, enorme rugpijn en hoofdpijn. Vorige maand had ik dat ook en nu vandaag weer Daar word ik niet echt vrolijk van. Ze zeggen wel dat als je enorme buikpijn hebt tijdens je menstruatie dat het soms wel lijkt op weeën? Nou ik zou het me nu goed voor kunnen stellen Wie heeft er nog meer zoveel last van? Zijn jullie dan ook misselijk en moeten jullie dan ook wel eens spugen? ps. sorry even ego berichtje. Soms moet je dat gewoon even van je af schrijven
Ja zeg, wat ben jij ego Nee hoor, daar zijn we toch voor! Alles van je afschrijven mag! Ehmz... misselijk ben ik wel voor mijn menstruatie, en ik heb nu het gevoel dat mijn buik uit elkaar ploft! Maar overgeven niet hoor!!!!! Buikpijn en hoofdpijn en rugpijn, dat is bekend... Ik heb van de gyn hier Dismenol Neu gekregen, en het werkt bij mij super!!! Zo, ik ga me klaar maken voor vanavond... En mijn mond insmeren, krijg een koortslip, ben niet helemaal in orde, en erg vatbaar bah!
Thanks meiden... Het is idd helemaal nieuw. Alles moet er nog aan gebeuren... Hebben alleen muren en een dak gekocht...Hihi Mijn nichtje van 3 zei... Helemaal nieuw tante Quila, nog nieuw in de doos...! Geweldig...
haha dat is waar.. daar is dit forum nu nog voor ej Straks gaan we over in de vroege zwangerschapskwaaltjes! Gelukkig ben ik dan niet de enige die hier zoveel last van heeft. Ik vind het alleen wel vreemd dat dit dan opeens vorige maand begonnen is. Hiervoor had ik wel last van buikpijn,maar daar bleef het ook bij Hmm balen.. koortslip is ook niet lekker nee. Dismenol Neu is ibuprofen toch? Hmm misschien werkt zoiets bij mij wel, ik slik gewoon paracetamol, maar dat helpt helaas niet. Succes vanavond!
@Sjees: Ja soms zijn de kippen van leg, maar niet deze maand. @Almika: ja weet t, duurt me eigenlijk te lang, maar jah niks aan te doen. Begin nu ook met temp en ovutesten denk. @Babywens2011: Succes deze maand. Ik mag ook zo lang wachten. En hier ook meer klachten dan anders en forum is er ook om het van je af te schrijven. @Maart: Hoop met je mee. @Quila: Hoop dat je hier komt beppen om te zeggen dat t raak was. En gefeliciteerd met de sleutel LEUK. En errug leuke reactie van je nichtje. @Tam27: 1geluk deze maand... zijn maar 28dagen @Moi: Ik vertelde vorige week nog tegen collega dat ik eigenlijk nooit last heb van mn ongi, maar deze maand pff flinke steken enzo. Hihi zwarte hond, heb een wit paard en die d8 ook eens van ik wil liever een bonte zijn had ze overal moddervlekken. net een koetje. En helemaal mee eens, tis vandaag echt lekker, met de kids buiten gespeeld van kdv en vanmiddag met bso kids. Heerlijk. Vanavond acupuntuur, pff ik met mn naaldenangst Nu ff lekker met de pootjes op de bank. En alles bijlezen.
NOD LIJST MAART 1. Maart (3de ronde,2de kindje) 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) 7. Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) Joolzz (2e ronde, 1ste kindje) Tam27 (3de ronde, 3de kindje) 8. Kellox 9.nitaa(11de ronde derde kindje) 10. 11. 12. Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) 13. 14. 15. Datumloos: Aantal: 18 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven, nog een nod lijstje.heb mezelf toegevoegd.
Quila,gefeliciteerd met je nieuwe huisje Mupkuh,zo jij bent actief geweest vandaag,hier een stukje gelopen en naar de winkels geweest Moi78,waar woon jij dan dat er nog sneeuw ligt? Babywens2011,hier ook altijd enorm heftige ongi,veel pijn dat was ook de reden dat ik aan de pil ben gegaan want dat zou de pijn wat verlichten,dit klopt ook wel,want sinds ik ben gestopt wil ik liever een paar dagen op bed blijven liggen en niets meer hoeven zon zeer doet het,sterkte! Jeskejess, succes vanavond Hier nog steeds zo moe,denk dat ik echt iets onder de leden heb,kan mijn ogen gewoon amper open houden dus duik nu maar even mijn mandje in
Haha ik ook vanmiddag. Ze hadden van de week een ei tegen ons raam gegooid :x En wat een baggerzooi om van je raam af te krijgen zeg...grappig hoor Hier vanmiddag ook lekker buiten gespeeld met de kids. Mijn dochter wordt morgen alweer 5 jaar oud en dit hebben we afgelopen zondag al gevierd. Ze heeft toen o.a. rolschaatsen gehad en omdat het vandaag heerlijk weer was, maar meteen even de rolschaatsten uitgeprobeerd.....aan mama hangend
Was zeker een heerlijk zonnetje vandaag!!!! Kreeg gelijk zin om de tuin aan te pakken.....in mijn hoofd dan hahaha! @All, moet nog even inkomen wie wie is hoor.....maar dat komt vanzelf hahahaha..... Over menstruatieklachten gesproken.....altijd last onder in me rug, hoofdpijn en eeeeeeeeeeeeeeeerrrrug moe! Krampjes eigenlijk niet zo....
Er wordt al weer druk gekletst hier... heb het druk van de week dus weinig tijd, ach ja wel lekker gaat de tijd ook lekker snel bij mij was trouwens de ongesteldheid veel minder nu dan toen ik de pil slikte... hoop dat dat zo blijft!
Bij mij was hij heel erg toen....ik had implanon. Nu juist minder en niet zo lang kon soms wel 8 dagen ongi zijn