Beebiegirl: gefeliciteerd! Roeltje: spannend, spannend, spannend. Ben benieuwd naar je volgende test! Hier vanaf gisteren ontzettende steken in mijn buik en met vlagen misselijk. Eerst dacht ik weer spoken te zien, maar vandaag is het alleen maar erger geworden. Ook lichte obstipatie erbij dus ik weet niet of het daardoor komt. Verder heb ik geen klachten. Ik zit nu pas op 6 dpo, geen idee of je dan al wat kunt merken eigenlijk. @Within: sommige ovutesten zijn inderdaad stom. Die van mij wilden ook niet meewerken deze maand. Houd je ook je temp bij? Daar kan ik nu nl aan zien dat ik mijn eisprong gehad heb.
Stom he dat je eigen lijf je dan zo voor de gek houdt. Elke maand zeg ik (en manlief) tegen mezelf: dit hoeft allemaal niks te betekenen. Maar zodra ik weer een klacht heb die ook maar in de verste verte iets te maken kan hebben met een zwangerschap denk ik toch: zou het?
dank jullie lieve meiden,ik baal ook nog steeds als een stekker maar ja,tis niet anders...... ik heb me net gemeld bij het andere maart topic,wordt niet zo veel gekletst heb ik al gezien,heb nu een nog van 29 maart ongeveer.... heb mijn cyclus op 29 dagen gehouden dan zit ik wel goed denk ik....en idd ruim voor ei klussen dan
Bedankt meiden voor de felicitaties Ja voel mij ook echt zwanger hoor.Ja en het was een test om niet te missen. haha wel grappig dat je dingen hier wel met elkaar kan delen terwijl ik verder tegen andere mensen hier in mijn omgeving nog helemaal niets vertel.Morgen naar de huisarts en over 3 weekjes een echo pff spannend allemaal weer .....nu veel roze en blauwe muisjes
Beebiegirl.....Gefeliciteerd!!! Geniet ervan!!! Sjees balen meid............. Moi.....ik duim voor je dat het innesteling is meid!!!! Roeltje.....Jij houdt het ook spannend meid!!!
Even een update.....Kleine krampjes en steekjes......en vanmiddag ineens jeuk tepels/borsten....heel vaag. Moet zeggen dat het deze maand wel meevalt met de klachtjes.....Blijf toch nog een bietje hoop houden hihihi @Chocolade.....heb ik alleen trek in als ik ongi moet worden....deze maand helemaal niet!!!.......
@Sjees: Ah nee balen meid. Succes verder. Ik zit ook te wachten op de ongi. En ik denk dat ik een paar dagen na mn ei stop met tempen. De volgende cyclus. Merk dat ik nu baal van die daling en de hoop al op geef. Is niet goed he.
@Beebiegirl: Gefeliciteerd! @Sjees: Dat was nie de afspraak he... balen meid! @hier: Morgen testennnnn!
pff is het al morgenvroeg? vlieg constant naar de wc, bah.. Echt onwijs veel afscheiding, heb ik dus nooit he.. maar voelt alsof ik ongesteld ben geworden zeg maar nouja, morgen zal ik wel gewoon ongesteld worden..
Normaal heb ik richting mijn NOD ook veel afscheiding en nu... zo goed als niks, niet noemenswaardig. En net naar toilet geweest en kreeg me toch een steek links. Pff, was effe pijnlijk. Heb ik normaal ook niet voor NOD. Heb nog beetje hoop dat ik zwanger ben, maar zal wel niet. Vriendlief durft niet te zeggen wat zijn gevoel zegt, hij zat er vorige x ook naast. Hihi die mannen zien maar wat af met ons. Eerst de rode zee en dan komt dat ei eraan en worden ze besprongen en hoe dichter bij NOD hoe meer je er soms gek van wordt. Heb een moeder op mn werk die aanvoelt wanneer iemand zwanger is. En stiekem hoop je erop dat ze opeens zegt van goh ben je zwanger? Maar tot nu toe nog niks gezegd. Ha ik zit me weer fijn gek te maken hierzo.
jeskejes haha ja zo'n moeder kan heel handig zijn *Tenzij ze mijn buurvrouw is die 3 weken geleden vroeg of ik dikker was geworden* heb nu steekjes in mn onderbuik en achter schaambot.. *zucht* waarom kunnen er niet gewoon twee streepjes op je buik komen als je zwanger bent.. is toch wat makkelijker..
Ja Roeltje das eigenlijk niet zon gek idee, dat je op je buik die streepjes kunt zien. Of gewoon met koeieletters ZWANGER komt te staan. Maakt t minder stressvol. En wat betreft die buurvrouw, das weer niet leuk eigenlijk. Ach jah hopen dat we snel mogen aankomen en dan niet van t eten, maar van een kleintje dat groeit.
Ja was niet zo prettig om te horen.. Was ook niet zo trouwens hoor, maar volgens mij hint ze op een zwangerschap.. Maarja, was net ongesteld geweest dus was niet errug blij zeg maar..
Ff ook weer even bijgelezen.ben bijna nooit hier op dit topic. Voor iedereen die ongi zijn geworden.jammer,met frisse moed weer ertegen. En voor alle zwangere GEFELICITEERD. En voor de mensen die bijna moeten testen.duim duim duim.
@ sjeeske, balen meis. De maand maart is nog niet begonnen of de 1 ste zwangere is er alweer... Proficiat. Oh en er komen veel testers aan... spannend. Hier nog rustig op de roze bank. Gisteren en vandaag wel veel last van slijm... als ik plas voel ik gewoon plopjes slijm die los willen komen (sorry niet smakelijk) Vandaag ook weer veel afscheiding, maar ook diarée, normaal nooit last van...Dus mijn imuumsysteem zal wel ff van slag zijn... Of...??? We wachten gewoon af...