Vandaag ook erg last van gevoelige borsten en last van rug en buik. Dus ik ook tegen man dat ik ws ongie ga worden. Toch even een test gedaan en zie een super licht streepje. Echt zo licht dat je twijfelt of het nou echt zo is of dat het door lichtval een 2e streepje lijkt. Oftewel..... ben ik zwanger of ga ik toch ongie worden. Ik ga over een paar dagen nog maals testen als ik dan toch niet ongie ben. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik misschien wel wat hcg heb aangemaakt en dat het toch nog mislukt is de iui en innesteling. Ik heb in ieder geval nog geen idee welke kant het op gaat.
Zo hehe ben weer bijgelezen, leuk al die verhalen, en wat veel hebben jullie weer gekletst. Ben je al lang bezig Pearl? Klinkt goed 2 roze strepen! Ik ga voor je hopen! Sjees, wat enorm k*t. Maar 29 maart klinkt enorm dicht bij, morgen al dezelfde maand. Mijn NOD is 15 maart. Hier hoop ik vanavond nog n x te klussen, voor de zekerheid, maar hoop dat mn ei al lang is geweest. Ahhhh Roeltje, ik heb goede hoop voor je, ga hard duimen voor morgen voor je!
@ Beebiegirl: GEFELICITEERD!! Wat een goed einde van de maand. Hopelijk volgen er in maart nog heel veel meer
zoooooooo "even" bijgelezen, haha Sjees potverdorie wasdanou! Wat jammer! Welkom nieuwe dames, zet jezelf gezellig even op de lijst. Wat is het SPANNEND bij sommigen! Een heleboel klachtjes en tekens... hoop op iedere nieuwe pagina roze tegen te komen maar vooralsnog blijft het bij beebiegirl, maar das in elk geval een goed begin. Ik voel niks en heb geen idee hoe of wat, nod is eigenlijk 7 maart maar eisprong was veel eerder dus ik denk 3 maart.. heb zin om te testen maar gevoel zegt dat 't niks wordt. We'll see. Spannende dagen in het vooruitzicht hier in elk geval! Zet 'm op met de laatste loodjes op de wachtbank dames!
@Jeskejes: Jaa leuk hoor zo'n moeder, hopelijk zegt ze het van de week... @Roeltje: dat soort opmerkingen zijn nooit leuk, had het vorige keer ook toen iemand vroeg ik of zwanger was... Ehm nee, heb er alleen 3 kilo aanzitten :x Hopelijk kan ik binnenkort zeggen dat het dus wel zo is! @Pearl: ik hoop voor je dat die 2e streep duidelijk mag doorzetten van de week! *duim duim*
Zo, gtst is afgelopen.. Nu CSI en Bones kijken.. kom af en toe nog wel even spieken, anders tot morgen!
Zeg wat ik me nou opeens afvraag...Jeskejes wat was nou dat raadsel? (je vriend die maar eventjes jarig is) Heeft het met schrikkeljaar te maken of zo? Tell me!! Ik ben nieuwsgierig van aard.
Ik kijk ook CSI en Bones. Enuh jah vriendlief is een schrikkelkind. 29febr jarig. Is niet altijd even fijn, wilde m vanmorgen feliciteren, nee zei hij, morgen. Ook goed dan morgen.
Ja normaal keek ik ook altijd CSI en Bones, alleen ik heb alle seizoenen en afleveringen al gezien, dus vandaar dat ik nu deze kijk
Ik ga lekker douche.....dvdtje van grey's anatomy erin...alvast een voorproefje voor volgende week.....CSI en Bones volg ik niet.....maar wel weer GTST!!!! Meiden ik hoop echt op veel Roze deze maand!!!! Morgen begint het testseizoen weer hihihi......
Fjoejjjj........*zucht van opluchting* Hahaha! Nee, dat weet ik wel, maar toch denk ik daar veel over na.... Enne: ik neem aan dat jouw dochter 3 weken te vroeg geboren is? Hihi... Gr. Pinda
Haha, Ik ga ECHT niet eerder testen! Ik heb ze zelfs al in huis.... Ik ben al een paar keer teleurgesteld door mijn eigen lichaam, en heb deze keer het gevoel dat het niet raak is. Wacht dus rustig af! Gr, Pinda