er is onderzoek geweest dat aspirine (100 dan niet de standaard 500) mk's kan voorkomen bij vrouwen met herhaalde miskramen. Dezelfde geldt voor Ugesteron. Maar NL loopt achter hier in, want om NL heen wordt het standaard gegeven aan vrouwen met herhaalde miskramen. Ik kan de gyn vragen om recept voor aspirine maar ik kan ook zelf bij de drogist kopen. Het doet niks verkeerds dus het slikken kan geen kwaad. Net als de vit. B complex wat ik slik, teveel ervan wordt eruit geplast. Dus geen schade. maar in NL zijn er niet genoeg bewijzen en lopen daarmee achter. Ik heb 2 links als je geinteresserd bent? Heb ik van een andere gekregen op het forum. Ik kan ook zelf Ugesteron bestellen maar probeer dat eerst liever via de gyn.
ooh! hoe voelt het normaal dan? beetje moeite met de gang vinden nu? en wat is de stand van jouw bmm?
Nou het is mij opgevallen in dec toen ik ei klachten had dat mijn ingang erg sponzig was dat ik moeilijk de gang kon vinden (lees: door subtotale ruptuur bij bevalling dochter ben ik niet niet 1 mooi glad ingang meer om zo maar te zeggen) en ik voel regelmatig bij ei mijn BMM. bij mij als hij hoog is en zacht en open komt ei, zakt hij helemaal weer in tot tegen NOD aan word ik ongi. maar nu weer sponzig en bmm is hoog nog. Maar het is bij iedereen anders en je moet regelmatig voelen om te weten hoe en wat. Wel een feit is hij stijgt bij eisprong, wordt zacht en open en zakt weer erna en wordt hard en is dicht
Och Anni, Ik las net je vorige berichtje eerder vandaag dat je al een omotestje had gehad, sorry. Balen hoor, maar zoals ze hier steeds zeggen: geen bloed geeft moed'. Ik heb sinds vanavond ongikrampen, dus de ongi komt er wel aan morgen. Meestal heb ik de avond ervoor krampen, snif snif. Door naar ronde 6 voor ons! Ik hoop dat bij jou de ongi wegblijft (en bij mij ook natuurlijk, maar heb er een hard hoofd in) Gr. Pinda