NOD 1-15 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pinda83, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    djw! en idd niet zwaar aan wegen, omdat het idd bij iedereen anders is ;)

2. Within

Within Niet meer actief

Dames.. wil jullie geen hoop geven maar ongikrampen en zwangerschapskrampen zijn bijna niet uit elkaar te houden he!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dat klopt! heb dat ook, zelf word ik onzeker van maar dat komt van andere redenen ;) dus geen bloed geeft moed!

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Geeft niks, er word hier zoveel gekletst dat ik ook wel es iets over het hoofd zie!
    En ik was errrug vroeg vanmorgen ;)
    Ik heb ook al een aantal dagen buikpijn, maar aangezien ik nog niet ongi ben dacht ik; zou het?
    Maar na die test ga ik er vanuit dat ik een dezer dagen ongi ga worden, net zoals jij?
    Ach, zolang er nog geen bloed is, gaan we voor roze hoor! :D

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    daar ben ik het mee eens vandaag hier zwaar gevoel in onderbuik en erg gassy hoop dat het iets goeds betekend

net pendel ontvangen voor april 2011 jongen

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik hoop het echt voor je Ricmar!
    Als ik het iemand gun ben jij het wel!
    Nog 1 weekje geduld, ik hoop echt voor je dat je roze mag testen volgende week!

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dank je:)

maar ik gun het iedereen hier hoor, oke ik ga richting bed..

truste

8. Within

Within Niet meer actief

Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Slaap lekker meiden!

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Nee, zij is 2 jaar en 2dgn ouder...

Maar we hebben vaker vage dingen samen.. Zo had ik pech met de auto, de remmen deden het niet meer, en toen ik gelukkig mijn auto aan de kant had gekregen belde ze me op om te vragen hoe het met me ging...

10. Samsam

Samsam Actief lid

15 feb 2011
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed, vriend kwam om half 12 thuis, had nog niet gegeten, of ik nog iets in pan wil gooien, lekker dan.

Morgen weer een dag gehad, maar ik geloof er niet zo in.

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    whaha ben benieuwt moi of jij voor deze maand/volgende maand pendeld voor me... ik voel me namelijk 100% zwanger, nog geen ongi klachten en gister die licht positieve test...

meiden ik wacht tot morgen om een nieuwe test er tegenaan te gooien, 3 dagen voor nod..

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!
    Lenn was om kw over 5 alweer wakker;) gaan even broodje eten en als hij op bed ligt even terug lezen.. word mooi weer vandaag dus zullen wel veel buiten zijn.. ben er dus vanavond echt pas weer..

Testers
    Succes en we gaan voor 2 streepjes!!

13. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Zijn er nog testers vandaag? Hoop weer op veel roze!

Denk dat hier morgen of overmorgen mn temp nog verder gaat dalen. Heb ook weer 0,0 klachtjes helaas. Mn lf is ook kort (10 dagen ofzo maar), dus de kans is ook niet heel groot ben ik bang.

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Aowyn, ja ik heb ook een hele lange tijd mijn temperatuur bijgehouden. Nu gaat dat denk ik niet lukken omdat mijn dochtertje altijd op verschillende tijden en vaak heel vroeg wakker is. Hopen dat de asprine zijn werk doet. Ik ben wel geinteresseerd in de links ;)

Ik heb vanmorgen getest! Kon het gewoon niet laten omdat ik ook heel vaak een cyclus van 2 dagen heb. Nu lijkt ik een heeeeeeeel licht roze streepje te zien. Maar kan ook schijn zijn;) Toen ik net naar de wc ging wel wat bloed maar niet echt ongi. DUs lekker onzeker dus :(

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Rittjuh
    he getver, temp daling.. hopelijk stijgt ie straks alsnog :D
    Mijn lf is 11 dagen..

maar wat ik dan afvraag he.. kan je dan ook een paar dagen voor NOD testen? normaal is je lf ong. 14.. dan kan je op 10dpo testen.. maar geld dat ook voor je lf van 11? dan zou je op 7dpo kunnen testen.. of klopt mijn logica nu niet?

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik zou niet voor NOD testen dat punt 1 omdat het niks zegt, en veel zw gaan voor NOD nog mis.. en als je ongi was geworden en je had niet getest had je ook niets geweten.

Maar ik zou zeker niet voor 10 dpo testen...

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Was ik ook niet van plan hoor.. Ben er wel een beetje klaar mee met vroeg testen.. zeker omdat ik heel zeker weet dat het streepje echt roze was.. *sta liever in de naieve-modus dan dat ik denk dat het vroeg mis is gegaan* maar vroeg me af of het verschil maakt.. deze maand ook geen ovutesten gebruiken.. kunnen toch alleen in de weekenden klussen als man thuis is.. kijken of het dan wat meer rust geeft..

18. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Mupkuh!! Wanneer ga je weer testen?

Hier is mijn temp wat gedaald, maar ik verwacht mijn ongi pas op zn vroegst over 4 dagen.(ik zit pas op 8dpo) Meestal heb ik pas de dag van tevoren een daling. Heel vreemd dus! Ol heb er wel een hard hoofd in, mijn buik voelt wel raar, steken enzo, maar mijn borsten doen helemaal geen pijn. Ook dat is raar, want ik heb elke maand na mijn ei wel pijnlijke borsten. :(

Gaan er nog meiden testen vandaag? Veel succes!!

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Judith, spannend hoor hoop op een innesteling voor je! Ik denk niet dat ik nog hoef te testen ga er gewoon vanuit dat ik ongi word. De test is ook zo licht dat ik gewoon pijn krijg aan mijn ogen van het streepje zoeken ;)

20. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Was van plan om deze maand geen ov.testen te gebruiken (vanwege mk vorige maand) maar had er van de buurvrouw gekregen en kon het toch niet laten.. Eergisteren was er een heel licht streepje te zien en gisteren een iets donkerder streepje. Het streepje van gisteren was vanmorgen ingedroogd tot dezelfde kleur als de controlestreep. Vanavond nog maar een keer dan... Het kan natuurlijk dat mijn cyclus van slag is. Pfffff....

Deel Deze Pagina