Als je de streep van boven af niet ziet moet je de test als negatief zien.. ze zeggen dat deze testen geen indrogers hebben, maar dit had ik ook vorige ronde..
Stomme testen ook ! Maar kan het een indroger zijn ? Hij verscheen, zoals ik net al zei, na 3 minuten. En hij staat er nog steeds
Goeiemiddag dames! Hier een dip-dag vandaag. Ben half doof omdat mijn oor dichtzit, voel me niet lekker.. steekjes in mn onderbuik en gevoelige (.)(.).. En dat op mijn vrije dag met dit mooie weer!
Nu is m'n vertrouwen even tot een laag punt gedaald Zag net op de toilet dat ik iets bruinachtige afscheiding heb gespot.... (een beetje) Dat had ik de vorige maand ook een dag of 3 voor m'n ongesteldheid. Toen hoopte ik natuurlijk ook dat het niets betekende en ik toch zwanger zou zijn, maar nu weet ik dat dit waarschijnlijk toch een voorteken is van m'n ongesteldheid. Een innesteling (11 dagen na m'n ei) kan ik niet echt in geloven. Dus ik baal even. :x :x :x :x :x
Hey allemaal, vandaag is dus mijn nod en heb vanmiddag rond 12 uur weer getest maar weer negatief! :x Vind het allemaal maar vreemd, wel zeurende buikpijn, zware borsten en steken in mijn lies, mijn schaamlippen zijn gevoelig en het lijkt net alsof ze heel warm zijn (ja sorry) Voel me ook best depri, kan om alles huilen en heb nergens zin in, zit het liefst de hele dag op de bank! Ga er nu maar vanuit dat mijn nod toch 4 maart is dus mocht ik vrijdag nog niet ongesteld zijn dan test ik zaterdag maar weer. En dan zeggen ze ook nog dat je er niet teveel mee bezig moet zijn...denk aan niks anders de hele dag
@ Ploon: Knuffel voor jou! Hopelijk zet het deze keer toch niet echt door meid! @ Disco: Ben je nog aan het ontpillen dat deze ronde misschien langer duurt dan verwacht? @ Marieke: Miss over aantal dagen nog een keer testen?
@Ploon, jammer alle geluk volgende keer ? @ marieke, sorry ik zie hem echt niet ? Hoop voor je dat het wel zo is @ Disco, hopelijk toch nog roze straks, nu misschien maar even andere dingen doen ? En iedereen die ik gemist heb, ook succes met wachten, testen ! Hier nog niks van een naderende ongesteldheid, gisteravond dacht ik heel eventjes dat ik ong. werd, maar bleek een lichte vorm van obstipatie Das trouwens geen symptoom bij mij, wat dat heb ik wel 3x per week Ben bijna geneigd om er morgen maar een testje tegenaan te gooien, maar wil eigenlijk wachten tot zaterdag. Voor de paardenmutsen onder ons, vandaag een paard uitgeprobeerd, maar wordt hem niet, te bloederig. Ik moet natuurlijk wel een heel braaf paard hebben wil ik daar zwanger en wel op gaan zitten
Grom, Ik kan niet meer, ben op van de zenuwen. Vandaag mijn NOD (met 35 dagen), vorige cyclus was 31 dagen. Geen ongi, wel krampen.... Moe en hongerig (net nog twee kip-bapao's op)... maar durf niet te testen!! Belachelijk natuurlijk, maar diep in mijn hart 'weet' ik dat ik toch ongi wordt, of: ik denk dit, zodat ik hoop dat het niet zo is. Snappen jullie het nog? Het is een waar psychologisch spelletje, die roze wachtbank. Lijkt wel de bank bij de psych...! Herkennen jullie deze gevoelens? Ik vindt het elke maand moeilijker om hiermee om te gaan, ook al zit ik in nog maar in ronde 5, maand 8.. Gr. een Pinda met zenuwen
@Disco: herkenbaar gevoel hoor! Er niet teveel mee bezig zijn lijkt me echt onmogelijk!! @Marieke: ik zie ook een grijze streep. Heb niet zo veel ervaring met zwtesten, maar als in andere topics kijk zijn de streepjes wel roze. @Samsam: nee een paard met te veel bloed met je nu niet meer hebben he!! Succes met je zoektocht. Nou, mijn buik voelt hier nog steeds wat vreemd aan. Maar ik weet het niet hoor. Ik lees altijd van vrouwen dat ze gewoon wisten dat ze zwanger waren, maar ik heb geen idee hoe dat voelt en weet dus ook niet of ik me zwanger voel of niet. Nou ja nog twee dagen werken en dan weekend en dan nog 1 dag wachten en...............testen!! Of nou ja misschien dat ik die laatste dag wel skip en ietsje eerder test
Net weer een test gedaan. Kon niet wachten en moest ook nodig plassen. Streepje is eigenlijk nog lichter dan de 1e. En met iets persen (moet ontlasting hebben) kwam er weer afscheiding/slijm die niet wit was maar beetje rood. Ik ga ervan uit dat ik ongie word. Anders ga ik zaterdag ws weer testen of misschien gewoon maandag kan ik ook meteen zh bellen mocht er nog steeds niks te zien zijn. Dus nog even geduld hier.
Pinda.... ik zou echt gewoon testen! Sorry ik ben misschien testverslaafd haha maar dan weet je het toch ff voor vandaag? morgen weer een dag En ken je gevoel goed hoor!
Haha, I know, maar mannetje is ook niet thuis, en mocht niet van hem alleen testen! Dus..... Maar ik wacht toch nog even. Heb net even gekeken hoe ik zit met mijn cyclussen en de langste was 38... en zit nu op dag 34! Ai ai ai ai ai ai ai ai!! Gr. Pinda
Hey meiden, Ik zit nu op dag 31 van mijn cyclus en nog steeds niet ongi, aan de ene kant wil ik testen en aan de andere kant nog even wachten heb de afgelopen maanden regelmatig net te vroeg en dus negatief getest(dan dacht ik overtijd te zijn maar was mijn cyclus gewoon langer).Als ik uit ga van de cyclus van vorige maand ben ik nu dus 1 dag over tijd, maar als ik uit ga van mijn langste cyclus(36) moet ik nog een dag of 5 wachten,ik heb zo iets van als ik dan toch ongi moet worden laat het me dan maar nu worden dan kunnen we weer verder want van die onzekerheid wordt je helemaal gek pfffffffff Ben ik nu overtijd of niet ga ik nu testen of niet.Waarschijnlijk wordt ik gewoon ongesteld.....ik durf er niet eens meer op te hopen Groetjes vanuit brabant
De zenuwen nemen hier toe op het topic!! Danisha ik heb ook de afgelopen maanden te vroeg en negatief getest en de spanning neemt wel toe inderdaad. Hoe lang ben je nu bezig?