1. Maart (3de ronde,2de kindje) Natasja73 (2de ronde, 2de kindje), ZWANGER! 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) Waxientje (4e ronde, 2e kindje) Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje) Aowyn (meer dan 1jr bezig, 2e kindje), ZWANGER! 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje) Stoffeltje09 (1e ronde, 2e kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) Enomis (ronde 12+, 2e kindje) Heitjekarweitje (ronde 24, 1e kindje) Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) Rittjuh (4e ronde, 1e kindje) 2be ( 1ste ronde, 2de kindje), ZWANGER! 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Almika(3e ronde, 2e kind)` Mommy1986 (2de ronde, 3de kindje) Groen29, (ronde 14, 1ste kindje) Samsam (2e ronde, 2e kindje) Flippo123 (17e ronde, 1e kindje) wendyenrichard (ronde 1 KID 1e kindje) 7. Joolzz (2e ronde, 1ste kindje) Tam27 (3de ronde, 3de kindje) Ploon (3e ronde, 1e kindje) mw21 (5de ronde, 1ste kindje) 8. Kellox ricmar94 Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje) Mees78 (2de ronde, 1ste kindje) 9. nitaa(11de ronde derde kindje) Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje) mamsvan2 10. 11. Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje) 12. Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) Quila ( 8eRonde, 1ste kindje ) Kylie1986 (3e ronde, 1e kindje) GFH (2e ronde, 1e kindje) KikiM (1e ronde, 2e kindje) moon0810 (12>, 1ste kindje) 13. Within (2e ronde, 1ste kindje) Beccy (1e ronde, 1ste kindje 14. 15. Maanvrouwtje (2e ronde) Niekk (2e ronde, 3e kindje) Johanna1 (4e ronde, 2e kindje) MiniM (2e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 54 3 Zwanger, 4 Ongesteld, .. Negatieve test, 1 Twijfeltest , .. Vlindertje, 5 MMM, 1 Cyclus van slag,.. niets doorgegeven
Hey meiden.. De eerste zwangere zijn weer op roze gezet zag ik! SUPER MEIDEN DIKKE PROFICIAT>> Ook de eerste duiveltjes weer aangetreden, JAMMER MAAR VOL GOEDE MOED NAAR DE VOLGENDE RONDE.. Gister nog geklust, maar denk dat we te laat waren. Heb dus denk ik mijn ei gemist deze maand. Maar weet het niet helemaal zeker omdat ik niet temp en geen ovu testen gebruik. Nou ja we gaan het wel zien. Voel me wel goed, nog geen klachten ook geen pijnlijke tepels die ik vorige ronde wel had. Ben wel wat sjago..Las dat nog iemand hier wat last van had. Hopelijk een goed teken.
1. Maart (3de ronde,2de kindje) Natasja73 (2de ronde, 2de kindje), ZWANGER! 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) Waxientje (4e ronde, 2e kindje) Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje) Aowyn (meer dan 1jr bezig, 2e kindje), ZWANGER! 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje) Stoffeltje09 (1e ronde, 2e kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) Enomis (ronde 12+, 2e kindje) Heitjekarweitje (ronde 24, 1e kindje) Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) Rittjuh (4e ronde, 1e kindje) 2be ( 1ste ronde, 2de kindje), ZWANGER! 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Almika(3e ronde, 2e kind)` Mommy1986 (2de ronde, 3de kindje) Groen29, (ronde 14, 1ste kindje) Samsam (2e ronde, 2e kindje) Flippo123 (17e ronde, 1e kindje) wendyenrichard (ronde 1 KID 1e kindje) 7. Joolzz (2e ronde, 1ste kindje) Tam27 (3de ronde, 3de kindje) Ploon (3e ronde, 1e kindje) mw21 (5de ronde, 1ste kindje) 8. Kellox ricmar94 Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje) Mees78 (2de ronde, 1ste kindje) 9. nitaa(11de ronde derde kindje) Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje) mamsvan2 sas31 (43 ronde 1ste kindje) 10. 11. Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje) 12. Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) Quila ( 8eRonde, 1ste kindje ) Kylie1986 (3e ronde, 1e kindje) GFH (2e ronde, 1e kindje) KikiM (1e ronde, 2e kindje) moon0810 (12>, 1ste kindje) 13. Within (2e ronde, 1ste kindje) Beccy (1e ronde, 1ste kindje 14. 15. Maanvrouwtje (2e ronde) Niekk (2e ronde, 3e kindje) Johanna1 (4e ronde, 2e kindje) MiniM (2e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 54 3 Zwanger, 4 Ongesteld, .. Negatieve test, 1 Twijfeltest , .. Vlindertje, 5 MMM, 1 Cyclus van slag,.. niets doorgegeven __________________ Zo ik wou me er even tussen plaatsen hier nog niet veel veranderd maar ik mag ook pas volgende week woensdag 9 maart testen en gezien alles wat ik voel nog niet veel zegt (vanwegen de pregnyl) Dames in het roze van harte gefeliciteerd Voor de dames in het rood een hele dikke knuffel. En de rest maar wachten wachten wachten heel veel sterkte. Groetjes saskia
Ja dat was ik.. Afwisselend neerslachtig en sjago.. @2be: gefeliciteerd!!!! Heb weer onwijs onrustige darmen en een wat zeurderig gevoel rechts onderin m'n bm..
Heb ik inderdaad ook..Het ene moment ben ik super gelukkig en het andere moment super sjago. Heel vreemd, heb ik namelijk nog nooit zo erg gehad. Kan dit ook een HCG kwaaltje zijn?
@2Be: Gefeliciteerd! Geniet er lekker van! Hoe gaat het met de meiden van 1 en 2 maart?? Al getest? Hier vanochtend ook getest (wel heel erg vroeg, maar jah). Omowit helaas. Ik krijg ook steeds meer het gevoel ongi te worden. We zullen zien..........
@2be; van harte meid!!!! Wat wordt het spannend meiden, ook ik proef de spanning onderling. Hopelijk wordt het allemaal positief beloond!!! Vandaag wat raars meegemaakt. 'Moest vandaag naar de tandarts, samen met m;n dochtertje en ouders. Zag dat ik aan de zijkant van m'n kies een gaatje had zitten. Mijn vriendinnetje bleek na zo'n gaatje 6!!! rotte kiezen te hebben. Dit terwijl ze van de buitenkant een puntgaaf gebit heeft. Dus in de (oh zo voor mij gevreesde) stoel gevraagd of hij daar goed naar wilde kijken. Hij zei dat het geen kwaad kon, maar dat hij wel ff gebits foto's ging maken. Kon natuurlijk niet zeggen nee geen rontgen foto's voor mij. Dus ik vroeg of ik daar een andere afspraak voor kon maken. M'n ouders en de tandarts: neee dat doen we nu wel. Ik weer neee, maak wel een andere afspraak. Zo heen en weer gependel, moest ik wel met de billen bloot en vertellen dat ik misschien zwanger kon zijn. aaaaaahhhhh.... M'n ouders door het dolle heen en m'n moeder meteen. Zie je nou pa, ik zei het toch. Mijn moeder schijnt vorige week tegen m'n vader te hebben gezegd dat ik zwanger ben.... Hahaha nu hopen dat ze gelijk heeft!
Vandaag nog een keer getest met de test van de huisapotheek. Iemand hier ervaring mee ? Kreeg weer een vaag tweede streepje. Ik ga morgen de kruidvattest nog eens doen. Is die ook weer zo vaag, dan laat ik het testen even voor wat het is.
hallo allemaal! ik kan me ook aanmelden! op 2 maart is mijn nod.(vandaag) ik heb nog niks roods gezien dus afwachten!!! liefs ilse
maart kan mij voorstellen dat je gek wordt van de situatie zo! Marieke die had ik gisteren idd gezin in test topic, vandaag nieuwe gedaan? Had je al in mijn album gekeken bij vmk5? mijn eerste test was ook net zichtbaar, leek wel roze en achteraf was het ook, werd duidelijker Ik heb ook test gedaan in dec (kijk in 4e vmk album) van de huis apotheek en was ook duidelijk. Wnr is jouw NOD eigenlijk? Pinda83 heel herkenbaar hoor! Ik teste gisterenochtend ook met voorbode dat het wit zou zijn maar wist diep van binnen dat het roze zou zijn. Zelf bescherming denk ik. Nu ben ik bang da tmijn test morgen ineens wit wilt zijn lol Erg spannend meissie! 2be gefeliciteerd!! stoffeltjeop aaaargh LOL haha ik hoop het ook DAMES!!!!!! wordt hier wel erg spannend zo! Kop op en smile! We komen er samen door! knuffs!!!
Oh hahaha, herkenbaar! Je kan dan beter even wachten nog. het Hcg schijnt iedere 2 of 3 dagen te verdubbelen.
Had net even in je album gespiekt. Zag dat je al een aantal mk hebt gehad. Verschrikkelijk zeg ! Ik duim voor je, dat nu alles goed gaat ! Waneer ga je weer testen ? Ik heb, sinds het verwijderen van de mirena, een erg onregelmatige cyclus. Ik zou nu op 10 maart mijn nod hebben. Ik weet dus, dat het beter is om de hele week niet te testen. Maar jeej, wat is dat moeilijk zeg ! Toen ik zwanger was van ons eerste kindje, wist ik dat pas na 6 weken. Ik was kots en kots misselijk en dacht, goh doe maar eens een test. We waren er totaal niet mee bezig. Een onverwachts cadeutje dus. Maar nu, we zijn er zo mee bezig. Of ja, vooral ik. Veel testjes in huis, me gek turen en surfen op internet. Ik droom gewoon streepjes. Volgens mijn man ben ik er teveel mee bezig. Ik ga niet beginnen aan ovulatietestjes etc. Want die zwangerschapstesten kosten al klauwe vol geld ! We moeten afwachten en hopen. Nagels bijten en duimen draaien. Ik wens iedereen twee streepjes toe !
Iemand vroeg mij hier of ik aan het ontpillen ben (sorry heb alle berichtjes gelezen maar ben de naam kwijt) maar nee dat ben ik dus niet, gebruik al 1 jaar geen anticonceptie meer. Ik merk aan het slijmverlies wanneer mijn eisprong is en als ik teruglees is dat 18 of 19 feb geweest dus dan is mijn nod tóch 4 maart. Ik moest net gewoon mijn broek open zetten, mijn buik is zo opgezet! Normaal krijg ik ook altijd erge hoofdpijn voor mijn ongi maar ook dat heb ik niet.