Oh ja, ik zou zaterdag met een stel vriendinnen gaan stappen in A'dam maar ik had al steeds het gevoel; ik kan niet mee want mag dan niet drinken, want dan ben ik zwanger!! Dat gevoel heb ik al zeker een paar weken...raar???
@Disco: nee hoor dat is helemaal niet raar. Je bent er zo mee bezig, dat je er al rekening mee gaat houden. Voor het geval dat...... Misschien kan je aanbiede de BOB te zijn, dan mag je ook niet drinken. En ach, 1 glaasje kan echt niet zoveel kwaad. Zeker niet als je NOD nog moet komen.
@ Bonnie; ja dat is waar kan altijd nog de bob zijn, voel nu hoofdpijn op komen zetten dus ga maar eens lekker slapen!
2B: proficiat! Meiden die ongi zijn geworden: dikke knuffel en veel succes volgende ronde! Stoffeltje: hahaha n hele discussie bij de tandarts! Voor je ouders kun je ook NIKS geheim houden. Dames, ik kruip zo mn bedje in, vermoeiende dag gehad. Fijne avond en welterusten!
Disco nee niet raar hoor, hoop dat je gelijk heb! MariekeK mijn NOD is morgen dus dan test ik weer. En dan bel ik de gyn op
komt dit bijdehandje weer Wil even zeggen dat het 'over 2 dagen pas weer testen' echt onzin is! Ja je HCG verdubbelt elke 2 dagen maar je weet met je eerste test toch niet of je op dag 1 of 2 zit? Dus als je test en misschien toch al 2 dagen evenveel HCG hebt dan is het de dag erna toch verdubbelt?!?! Haha als iedereen het nog snapt
Goedenavond! Zo, heb me weer even door alle bladzijdes heengelezen @2Be: Gefeliciteerd meid! @alle rode dames: Balen Succes in de volgende ronde! Ooh meiden, ik ben een dag overtijd, en weet echt niet waar ik aan toe ben... Welles, nietes, welles, nietes... Ik ga zondag weer testen als ongi uitblijft, dat zou dan dag 34 zijn, net als mijn vorige cyclus. Alleen dan zou mijn lf wel 20 dagen zijn? Oooh, frustrerend dit, bivakkeren in niemandsland...
Pffff.... ik ben weer bij. Wat een gezellig geklets hier. @2Be: Gefeliciteerd. En hoe gaat het met de rest van de zwangeren? En voor diegenen op rood: Balen zeg! Good luck de volgende maand. Ik ben ook al op rood gezet door iemand. Maar ik had idd vandaag heel iets bruine afscheiding/bloedverlies. Maar wat dit zegt weet ik niet. Ik ben bang voor een ongesteldheid, maar dit is nog niet het geval, dus ik heb me weer even van rood gehaald. Allemaal lekker slapen en morgen zijn we weer een dagje verder 1. Maart (3de ronde,2de kindje) Natasja73 (2de ronde, 2de kindje), ZWANGER! 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) Waxientje (4e ronde, 2e kindje) Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje) Aowyn (meer dan 1jr bezig, 2e kindje), ZWANGER! 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje) Stoffeltje09 (1e ronde, 2e kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) Enomis (ronde 12+, 2e kindje) Heitjekarweitje (ronde 24, 1e kindje) Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) Rittjuh (4e ronde, 1e kindje) 2be ( 1ste ronde, 2de kindje), ZWANGER! 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Almika(3e ronde, 2e kind)` Mommy1986 (2de ronde, 3de kindje) Groen29, (ronde 14, 1ste kindje) Samsam (2e ronde, 2e kindje) Flippo123 (17e ronde, 1e kindje) wendyenrichard (ronde 1 KID 1e kindje) 7. Joolzz (2e ronde, 1ste kindje) Tam27 (3de ronde, 3de kindje) Ploon (3e ronde, 1e kindje) mw21 (5de ronde, 1ste kindje) 8. Kellox ricmar94 Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje) Mees78 (2de ronde, 1ste kindje) 9. nitaa(11de ronde derde kindje) Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje) mamsvan2 sas31 (43 ronde 1ste kindje) 10. 11. Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje) 12. Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) Quila ( 8eRonde, 1ste kindje ) Kylie1986 (3e ronde, 1e kindje) GFH (2e ronde, 1e kindje) KikiM (1e ronde, 2e kindje) moon0810 (12>, 1ste kindje) 13. Within (2e ronde, 1ste kindje) Beccy (1e ronde, 1ste kindje 14. 15. Maanvrouwtje (2e ronde) Niekk (2e ronde, 3e kindje) Johanna1 (4e ronde, 2e kindje) MiniM (2e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 54 3 Zwanger, 4 Ongesteld, .. Negatieve test, 1 Twijfeltest , .. Vlindertje, 5 MMM, 1 Cyclus van slag,.. niets doorgegeven
@Ploon; Misschien is het wel een innesteling? (hoop ik voor je!) Vooralsnog geen ongi, dus we houden moed!
idd mssn innesteling? mw21 ik snap je wel je bedoelt als je zou testen en je bent op dag 2 van de stijging dan zou je de volgende dag wel kunnen testen en duidelijker hebben. klopt. Maar soms tochh op dag 1 van de 2 en dan gaan dames zich zorgen maken als de test nog licht is of lichter uit valt om vervolgens idd over 2 dagen weer te knallen. Dus je moet echt een verschil zien als je op 2e dag weer test
Ik ga naar mijn bed dames! Voor de testers; succes, hoop op veel roze! Voor de wachtbankers; morgen weer een dag minder wachten! Welterusten!
ik ook zo naar bed, misselijkheid al gezakt maat spannend of mijn test mooi blijft morgen ochtend! maar ik weet het ook gelijk met mijn temp
Ha meiden, heb niet alles bijgelezen, maar wel de lijst bekeken.. 2be van harte gefeliciteerd! Ik denk dat ik vandaag op rood ga, werd wakker met hele zware benen (bij mij altijd een teken van ongesteld worden) en een temp opeens ver onder de lijn. Wel een wat kortere cyclus dan de vorige keer. Liever te kort dan te lang, ga ik me ook niet voor niets zenuwachtig maken. Voor de testers vandaag: ik duim voor jullie!
2be jaaaa gefeliciteerd!! super Joolz balen meid Maar geen bloed geeft moet Dus wie weet Niewe testers kom maar door met die roze strepen hier een korte menstruatie nu dag 3, maar het ergste is al geweest.. normaal is het 3 dagen behoorlijk veel en dan wat minder.. Nu minstens de helft als normaal