Ricmar: waarom denk je dat? Ik moet zeggen dat ik er zelf ook niet op reken hoor. Ik voel mijn borsten nl helemaal niet. Normaal na ei wel, ik vraag me af of deze eisprong wel goed is gegaan.
Judith ik denk dat omdat de temp zo daalt. heb diarree buikpijn en verkouden (had dus hogere temp verwacht) schommel kaartjes zeggen niks ik weet het maar ik ken mijn lijf
@ 2be, Gefeliciteerd @ Danisha, welkom hier! Leuke naam mijn dochter heet Vanisha. Kom trouwens ook uit Brabant @ testers, waar blijven jullie? Haha ik snel door naar de laatste pagina's maar jullie houden het wel spannend zo. Hier is de buikpijn eigenlijk weg en geen bloed. Als ik morgen niet ongi ben haal ik 's middags testen voor zaterdag morgen...
Alle ROZE dames: GEFELECITEERD! Alle RODE dames: @#@$^&^* BALEN! Alle WACHTERS: DUIM DUIM DUIM DUIM Ik hoop op nog meer roze dames! (inclusief voor mezelf hihihihi )
Goeiemorguh iedereen! @Aowyn en 2Be,hoe voelen jullie je? Verder die vandaag testen heel veel succes en voor de anderen,vogeltjes fluiten,voorjaar komt eraan,zon breekt ook vandaag nog wel door of met andere woorden,blijf positief!
1. Maart (3de ronde,2de kindje) Natasja73 (2de ronde, 2de kindje), ZWANGER! 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) Waxientje (4e ronde, 2e kindje) Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje) Aowyn (meer dan 1jr bezig, 2e kindje), ZWANGER! 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje) Stoffeltje09 (1e ronde, 2e kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) Enomis (ronde 12+, 2e kindje) Heitjekarweitje (ronde 24, 1e kindje) Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) Rittjuh (4e ronde, 1e kindje) 2be ( 1ste ronde, 2de kindje), ZWANGER! 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Almika(3e ronde, 2e kind)` Mommy1986 (2de ronde, 3de kindje) Groen29, (ronde 14, 1ste kindje) Samsam (2e ronde, 2e kindje) Flippo123 (17e ronde, 1e kindje) wendyenrichard (ronde 1 KID 1e kindje) 7. Joolzz (2e ronde, 1ste kindje) Tam27 (3de ronde, 3de kindje) Ploon (3e ronde, 1e kindje) mw21 (5de ronde, 1ste kindje) 8. Kellox ricmar94 Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje) Mees78 (2de ronde, 1ste kindje) 9. nitaa(11de ronde derde kindje) Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje) mamsvan2 sas31 (43 ronde 1ste kindje) 10. 11. Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje) 12. Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) Quila ( 8eRonde, 1ste kindje ) Kylie1986 (3e ronde, 1e kindje) GFH (2e ronde, 1e kindje) KikiM (1e ronde, 2e kindje) moon0810 (12>, 1ste kindje) 13. Within (2e ronde, 1ste kindje) Beccy (1e ronde, 1ste kindje 14. 15. Maanvrouwtje (2e ronde) Niekk (2e ronde, 3e kindje) Johanna1 (4e ronde, 2e kindje) MiniM (2e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 54 3 Zwanger, 4 Ongesteld, .. Negatieve test, 1 Twijfeltest , .. Vlindertje, 5 MMM, 1 Cyclus van slag,.. niets doorgegeven
Dames, Vanochtend ongi geworden dus ik mag op rood. had een iets langere cyclus van 29 dagen deze maand. Balen balen maar ik had al het gevoel dat ik ongi zou worden het kwam alleen steeds niet door.
Hier nog steeds geen ongi....temp wel steeds hoog gisteren een witte test..... hoeveel dagen na ei wordt je ongi??????
hahaha Mupkuh hij is idd leuk. Zou een jongen krijgen Matthijs. Wat ook grappig is. Als ik onze namen omdraai en de achternaam erbij zet krijg ik ineens een heel ander kind. hahaha... Maarja nu maar wachten of ik wel een kleintje kan verwachten, want de test van vanmorgen was.... Negatief! Morgen zou ik mn NOD hebben. Moed zakt me wel in de schoenen en dit terwijl ik me echt anders voel. Testers: Veel succes! En veel roze testen he!!!!
@ Maartje Zie nu pas je berichtje, wat mega balen voor je meid. Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk. Sterkte!
Ik ga me er ook niet zoveel meer mee bezig houden. geen ovu testjes meer doen ook. laat het even rusten want word er een beetje gek van vind dat ik er echt te veel mee bezig ben.