aaah balen maart!!! Ik neem me ook elke maand voor om er niet teveel mee bezig te zijn, dit is wel de maand waar ik er het minste mee bezig ben geweest maarja...blijft echt lastig! Hier heel eigenwijs getest omdat ik wel eens cyclus van 25 heb gehad omo wit natuurlijk zegt niks heb ook 2x cyclus van 32 gehad als ik die bruine rommel van toen als ongi moet rekenen
@Maart, dat zeg ik ook steeds maart....maar als ovu eraan komt sta ik weer te hieperdepieperen.....toch weer benieuwd of het gelukt is....blijft wel moeilijk om er niet zoveel mee bezig te zijn als je het zo graag wilt......Ik hoop dat het je lukt en dat je wat rust krijgt.....Maar eerst even de terleurstelling verwerken meid....denk dat je er dan weer anders tegen aan kijkt.... Dikke knuf!!!!
goedemorgen, ik ben er ook even vandaag. Ben benieuwd, de lijst met dames die mogen testen wordt steeds groter. 't valt me wel op dat de meeste van jullie zoveel geduld hebben om te wachten met testen. Ik heb mijn NOD op z'n vroegst 6 mrt en ik heb al 2x getest. @RicMar: ik hoop voor je dat je gevoel niet klopt en dat je toch roze wordt deze maand. 't zou wel een keer mogen, niet?
@Maart, balen zeg. @Stoffeltje: oei, dat is ook vervelend. Maar wie weet komt het nog en test je over een paar dagen roze. Ik ga werken. Tot morgen!
Bonnie hier nog een testgek hoor haha komt vooral omdat ik niet precies weet wat mijn cyclus is 7 februari voor het eerst echte goede bloeding gehad de maanden daarvoor was het altijd beetje bruine troep. Dus misschien is die van 7 februari pas mijn echte ongi geweest wat een gedoe allemaal! Dames ben er de rest van de dag (denk ik) niet me voorgenomen er even niet teveel mee bezig te zijn en dat doe ik wel als ik op t forum zit Fijn lente dag!
@ Stoffeltje, dat is grappig! Als ik onze namen omdraai krijg ik gewoon hetzelfde :S Misschien moet ik ook eens met de achternamen proberen. @ Maart, jamme @ Aowyn, dat is raar... Mooie positieve test! Goed teken dat je misselijk bent enzo.
Ik heb 3 keer geprobeerd; 1 keer alleen voornamen zo, 1 keer voornamen met hoofdletter en 1 keer met achternamen erbij. Krijgen alle 3 de keren een meisje, Lotte, Myrthe en Sara... En ze worden het alle 3 niet haha