NOD 1-15 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pinda83, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant

Jep de 4e ronde dat we echt serieus bezig zijn. Hoop t zo, wordt er soms wel gek van. Moet nu leren om t meer van me af te zetten.

Zag dat jij net een dag voor mij NOD hebt. We gaan er deze maand voor, hoop t ook voor jou zo en natuurlijk voor alle andere.:)

Hellepelle, heftig hoor. Succes deze ronde en lekker aan de klus. Ben blij voor je dat t steeds beter met je gaat.

2. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Wat heftig, dat je in het ziekenhuis hebt gelegen en dat je zoveel bloed hebt verloren.
    Ik heb geen curretage gehad, het is allemaal vanzelf af gekomen.
    Een mk is sowieso al heftig genoeg.... laat staan met ziekenhuisopname en alles erbij.

Ik begrijp hoe je je voelt.
    Ook met je werk etc.
    Jij hebt hier ook niet voor gekozen.
    En je moet gewoon goed voor je lichaam zorgen nu.
    Het heeft toch veel impact.
    Doe rustig aan!
    Het komt vast allemaal wel goed.

;)

3. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @hellepelle, jee meid wat moet dat allemaal heftig voor je zijn geweest :( Fijn dat je je nu wat beter gaat voelen. Veel succes en klusplezier voor deze maand ;)

4. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hellepelle, jeetje meid wat heftig zeg.

Ik zoe dat ik als eerste op de lijst sta jee. Ik vind het wel spannend weer.

5. anne85

anne85 Niet meer actief

jeetje wat heftig zeg een mk bij 11 weken :( Hopelijk snel weer zwanger en nu een plakbeebje!
    Voor de rest veel succes met zwanger worden meiden.. (Er kan bij nog achter ronde 5, 1e kindje) op nr ROZE :)

6. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja ik hoop het ook voor jullie! Ik word er soms ook wel gek van, ik ben er zoveel meer mee bezig dan voorheen. En om het van je af te zetten gaat bij mij gewoon niet. Ik pas nu op een jongetje van 9 maanden en dan zou ik er zelf ook graag een baby'tje willen hebben... maar inderdaad deze ronde gaan we ervoor ;) Jij hebt ook zo'n vervelende lange cyclus :( Voel jij wanneer je ei is of test jij dat? Ik heb nog nooit getest, maar misschien dat ik er eens mee moet beginnen. Dadelijk heb ik elke keer mijn ei 'gemist'.

7. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo Hellepelle, wat enorm heftig zeg. Wat lijkt mij dat moeilijk als je met 11 weken nog een miskraam krijgt.. en ook nog in het ziekenhuis moest liggen. Sjonge ik vind je dapper hoor! Wel fijn dat je eindelijk wat begint op te knappen!
    En deze maand gaan we met z'n allen voor heeel veel plakbeebjes! :) want maart.. roert met zijn staart. Hmm misschien niet helemaal toepasselijk voor ons, maar maart gaat een knalmaand worden! :) Heel veel succes verder, met het verwerken en op je werk!

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Hellepelle, heftig wat je meegemaakt hebt. Je bent vast snel weer zwanger :D

Ik hoop ook op een plakbeepje. Heb voor mijn dochter 2x een MK gehad.

9. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Daar wordt je toch niet vrolijk van, zo vaak als dat een mk voor komt!! :x

10. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Ik meng me er hier ff tussen. Vandaag ongi geworden, 6 dagen later dan verwacht. Nieuwe NOD tussen 9 en 15 maart. Ga uit van de 15e... Ronde 2!

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

hellepelle,jemig wat heftig zeg!Ik hoop voor je dat je die nare tijd snel achter je kunt latn en je snel zwanger mag zijn van een plakbeebje!

Aankomend weekend gaan we een weekend naar zeeland en die zondag kan ik voor het eerst weer aan de klus,joehoe.....hopelijk geeft de vakantiesfeer wat extra sjeu,en dan hebben we natuurlijk nog valentijnsdag,het moet toch goed gaan komen deze maand lijkt me.

meiden ik kom straks nog even kleppen ga even vlug onder de zonnebank nu de kleine naar bed is!Kan ik nog een stiekem dutje doen,want nog steeds zo moe terwijl ik al om 19.15 op bed lag gister!(eerder dan mijn dochter)

12. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Hoe krijg je persoonlijke tekst eigenlijk boven of onder je banner?

13. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Bij ''handtekening'', waar je ook je banner in geplaatst hebt.
    Dus: gebruikersinstellingen, handtekening wijzigen, en daar iets invullen.. ;)

14. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Pff dames vind het zo langzaam gaan.

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

ja hier nog een,dagen sluipen voorbij......

helaas toen ik onder de bank lag,was madam weer wakker,dus ging niet door,we gaan zo maar even schommelen in de speeltuin,is zulk mooi weer!

16. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    @Hellepelle, wat ontzettend heftig zeg!

@Sjees, hoop dat je je snel wat fitter gaat voelen. Zo moe is helemaal niet fijn. Verder niet ziekjes?

@Maart, het kan mij ook niet snel genoeg gaan, zit nu pas op dag 6.... en ben zelfs nog beetje ongi.

@maanvrouwtje, welkom!

@Sansky, hoor idd veel te veel zwangerschappen die niet goed gaan en mk.

@All, heerlijk dit zonnige weer!

17. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hellepelle...hebben ze je bloedwaarde al eens gecheckt naderhand...als deze nog niet op peil is dan blijf je zo moe...beter haden ze je gewoon een bloedtransffusie gegeven...... is best veel 2 liter verliezen..weet alles van heb tijdens bevalling 2-3 liter verloren maar meestal krijg je bloed..dus verbaas me dat ze je alleen ijzer tabletjes mee gegeven hebben. meid sterkte...doe op je eigen manier verwerken en hoop dat je lichamelijk snel op orde bent

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    idd hoor je veel mk, 1 op 10 volegsn de theroeir boke maar lijtk hier wel meer

nu werkt ook niet mee dat we vandaag de dag al 6 dgn voor nod kunnen testen en dan gaat vervolgens mis omdat geen plakbeeb is...meestal praten ze hier dan over mk, maar de artsen praten pas over mk alles na week na nod....hoe dan ook blijft niet leuk als je posi test in handen hebt en gaat mis

19. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Het is idd erg mooi weer :)
    Hopen dat het zo blijft!

Hier op het forum lijkt het idd alsof er veel meer mk zijn, dan bewezen..

Pffff bij mij duurt het ook allemaal zo lang! Te lang!
    Ik heb mijn banner aangepast.
    Heb het gemiddelde van de 2 cyclussen gepakt.
    47,5 Dus 47 :$ erg lang, maar niks aan te doen!

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

groen,ik heb nog wat andere klachten,krijg binnenkort een mri,dus misschien komt daar wat uit,we zien t wel.

mk's. ik heb ook het idee dat het nog vaker voorkomt dan ze zeggen hoor,ik ken echt zo ongelovelijk veel mensen die dit al eens of zelfs meerdere keren hebben meegemaakt.
    En idd het zal niet meewerken dat we tegenwoordig al zo vroeg kunnen testen,ik heb mezelf voorgenomen om ook niet meer voor nod te testen het brengt alleen maar onnodige spanning met zich mee,want zekerheid heb je toch niet dan en na je nod ga je weer testen dus eigenlijk is het onzin.
    Maar ook hier vorige maand voor tijdig testen gedaan hoor,dus begrijp wel dat de spanning groot is om het te doen.

Deel Deze Pagina