spannend dames ! ik duim voor jullie ! Ik zit nu in de eisprong fase.. vandaag of morgen denk ik... dus moet nog even wachten voordat ik kan testen!
ik zie niks, alleen een forum, waar aowyn het laatst heeft gereageerd... wat moet ik zien, waar moet ik het zien
Nog 2 dagen en dan is mijn NOD... Nog geen gevoel van ongi... Wel hele pijnlijke tepels, vandeweek natuurlijk bruin in inlegkruisje nadat ik mega rugpijn had gehad.. En mijn koffie smaakte diezelfde dag totaal niet... Nu wel weer overigens... Ik slaap heel slecht, ik ben meer wakker dan dat ik slaap, en als ik eindelijk slaap kan ik niet opstaan... Maar ik heb vandaag de stoute schoenen aangedaan en een test gehaald....... hij zit verstopt in mijn tas....
1. Maart (3de ronde,2de kindje) Natasja73 (2de ronde, 2de kindje), ZWANGER! 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) Waxientje (4e ronde, 2e kindje) Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje) Aowyn (meer dan 1jr bezig, 2e kindje), ZWANGER! Joolzz, (2e ronde, 1e kindje) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje) Stoffeltje09 (1e ronde, 2e kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) Enomis (ronde 12+, 2e kindje) Heitjekarweitje (ronde 24, 1e kindje) Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) Rittjuh (4e ronde, 1e kindje) 2be ( 1ste ronde, 2de kindje), ZWANGER! 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Almika(3e ronde, 2e kind)` Mommy1986 (2de ronde, 3de kindje) Groen29, (ronde 14, 1ste kindje) Samsam (2e ronde, 2e kindje) Flippo123 (17e ronde, 1e kindje) wendyenrichard (ronde 1 KID 1e kindje) 7. Tam27 (3de ronde, 3de kindje) Ploon (3e ronde, 1e kindje) mw21 (5de ronde, 1ste kindje) 8. Kellox ricmar94 Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje) Mees78 (2de ronde, 1ste kindje) 9. nitaa(11de ronde derde kindje) Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje) mamsvan2 sas31 (43 ronde 1ste kindje) 10. 11. Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje) 12. Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) Quila ( 8eRonde, 1ste kindje ) Kylie1986 (3e ronde, 1e kindje) GFH (2e ronde, 1e kindje) KikiM (1e ronde, 2e kindje) moon0810 (12>, 1ste kindje) 13. Within (2e ronde, 1ste kindje) Beccy (1e ronde, 1ste kindje 14. 15. Maanvrouwtje (2e ronde) Niekk (2e ronde, 3e kindje) Johanna1 (4e ronde, 2e kindje) MiniM (2e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 54 3 Zwanger, 5 Ongesteld, .. Negatieve test, 1 Twijfeltest , .. Vlindertje, 5 MMM, 1 Cyclus van slag,.. niets doorgegeven Pearl gefeliciteerd! Mezelf even op rood gezet en naar de goede datum verplaatst. Op naar ronde drie...
Hier zijn de duivels doorgekomen... vol goede moed op naar de volgende ronde!! Iedereen die nog op het wachtbankje zit ik duim voor jullie!!
haha mupkuh, zou graag willen dat het zo zou zijn maar ik kan niet zwanger zijn. Tenzij ze verkeerd op de echo hebben gekeken toen ik de miskraam had, maar toen had ik alleen nog een lege vruchtzak. En sindsdien hebben we niet meer geklust en ik heb pas de 10e (volgende week dus) mijn controle echo... het zou me hoogst verbazen in elk geval
heb je flink gevloeid?? anders denk ik dat je gewoon zwanger bent, HCG is echt snel uit je lichaam na een kort zwangerschap tenzij er wat achterblijft of het geen MK is maar een bloeding tijdens je zwangerschap
Ach ja... het is jammer maar was ook pas de 2e ronde. Bij jou is het spannend moi! Ik las iets over test in tas? Wanneer test in plas?