Ai, dat klinkt niet goed. Ik wil je niet al te veel teleurstellen, maar ik had dat in december. heel licht roze streepje, paar dagen later nog lichter en weer een paar dagen later werd ik ongi. Hopelijk heb ik het onjuist en heb je gewoon wat meer gedronken en is je urine te veel verdund geweest.
ik heb ook ergens zo een test gedaan net, niet op die ene site, want die doet het hier niet, ik krijg ook een tweeling, myrthe en nog een haha weet de naam niet meer
ik ben nu 7 dagen overtijd en de testen zijn negatief... Dus wordt het afwachten.. wel veel gerommel in me buik en wat steken.. pff wat kan een lichaam reageren en je op gedachtes brengen zondag maar weer even testen..
@Joolz: Helaas ongi, succes in de volgende ronde! Ooeh ik zag een paar hele mooie testen voorbij komen Nu hier nog... Pff word krankjorem van dat wachten!
Nou Marcia, dat is balen. 7 dagen is wel lang, je zou toch denken dat er dan iets duidelijk moet zijn. @Moi: jeetje dat je kan wachten tot zondag. Ik ga het morgen nog eens proberen als ik dan niet ongi ben geworden. (is nog steeds te vroeg)
@moi zondag duurd nog zo lang he... @bonni ja dat zou je denk idd.. maar alle testen geven negatief... nog maar even afwachten en anders volgende week maar naar de huisarts..
ja he zondag duurt heeeeeel lang... aan de ene kant wil ik testen aan de andere kant, wil ik geen teleurstelling en gewoon wachten op mijn ongi als die komt
Morgen opa en oma vertellen. Heb een shirtje ontworpen op de pc en die afbeelding strijk ik er morgen even op.
Ja bizar he was de eerste keer ook zo terwijl ik toen een zeer onberekenbare cyclus had. Ik prijs me echt heel heel heel gelukkig!