Tja geduld staat inderdaad niet in mijn woordenboek. We zullen zien morgen. Ik ga lekker pitten, morgen weer een drukke dag. Als ik even tijd heb laat ik jullie weten wat de uitslag was. Truste!
@ all had nog even een vraag, vanavond heb ik wat kramp en ik heb nu al een paar keer bij het afvegen slijm aan het papiertje geen roze of rood, maar gewoon wittig. heeft iemand dat ook gehad rond NOD? liefs
haha, ja ik ben nogal een schijterd..... heb elke cyclus in de week voor ongi borstpijn, maar 2dgn ervoor niet meer, netzoals misselijkheid... en nu blijft het aan.... maar zullen zien.. wie weet test ik morgen al ik heb een merk van hier, ik woon in het buitenland, cb zie je niet in de winkel...
Hallo dames, voor degene die vandaag positief getest hebben; van harte! @ 2be; erg leuk dat shirtje (hou het ook in mijn achterhoofd haha) Ik heb net nog eens goed zitten tellen en mijn nod is dus 5 maart, balen want ik dacht dat het de 2e zou zijn. Heb sinds vandaag ook hoofdpijn wat bij mij meestal betekent dat ik mijn ongi krijg :x Gisteravond in bed werd ik ineens heel misselijk en net voelde ik het weer opkomen, normaal heb ik een week voor mijn ongi zo'n buikpijn alsof ik het al ben, maar nu is het toch echt een ander soort buikpijn, ik wil eigenlijk morgenvroeg testen maar probeer tot zaterdag te wachten Voor iedereen die morgen gaat testen; succes!
Oke, hier komt mijn klachtenverhaal. 14 feb had ik mijn IUI. Daar had ik iets last van lichte kramp. Dat is eigenlijk niet echt meer weggeweest. Daarna had ik 3 dagen last van iets weeïg gevoel. Net alsof het eten wat verkeerd valt. Had zelfs 1x een rennie ingenomen. Van de week had ik last van buik en rugkrampen dus ik dacht ik ga ongie worden. Wel viel me op dat mijn tepelhoven wisselend van kleur waren. (ene keer donkerder dan de andere keer) Maandag had ik echt last van de boobs. Dat was even niet leuk meer. Toen een test gedaan en was een heel licht 2e streepje die de kruis moest vormen. Twijfel dus bij mij. Woensdag weer getest en nog steeds heel licht streepje. Vandaag weer even naar de Kruidvat geweest en weer testen gehaald van 5,-. En die gedaan en tweede streepje kwam vrij snel. Gisteren vertelde mijn zusje dat ik weer tante ga worden. Ik was even erg boos op haar. Zij is nl heel snel zwanger. Grrr dacht ik, maar had haar wel gefeliciteerd. Vandaag kon ik haar vertellen of eigenlijk laten zien dat we het samen kunnen gaan beleven (zover dat gaat, want heb maar oppervlakkig contact met haar). Nu absoluut niet missellijk, maar wie weet gaat dat nog komen. Ojaa, was ook een paar keer wat duizelig afgelopen week.
aowyn, wat was je nod en wanneer heb je getest??? need advice... nod de5e, heb een test gehaald... *kus*